Arkadaşlar hala okunma hala az ama ben yine de yazacam çünki bunu yapmayı seviyorum.
Bu adam manyaktı.
"Hadi hadi kalk bu saate kadar uyunur mu"
Ellerimle gözlerimi kapattım.Sonra yeniden kafamı kaldırdım ve yerdeki kolilere baktım.Ayağa kalktım ve kolileri göstererek "Sonunda geldi mi" dedim.Bana baktı ve evet dercesine kafasını salladı.Hemen etrafa bakındım.Anlamadan bana baktı.
"Noldu?"
"Peki Şeshu nerede?"
"O kim?"
"Köpeğim ona bişey mi oldu? Nerede? Biri bişey mi yapdı? Zarar mı gördü? Nerede hemen söyle bana"
"Off yeter artık ne kadar soru soruyorsun ya"
"Cevap ver bana"
"Bişey olmadı benim odamda ayrıca Şeshu ne be hayvana normal isim koysaydın ya"
Benim odamda dediğim an hızla odadan çıktı ve benim odama gitti.
~Barkın'ın dilinden
Benim odama gitmesi kıza yürümek için iyi bir yer.Gitsin bakalım.Hızla odadan çıktı ve benim odama doğru gitmeye başladı.Dün ona verdiğim T-shirt hala üzerindeydi.Tam kalçasıyla birlikte bitiyordu.Fazla kısaydı ve ben ona bakarak kalmıştım.Hızla da yürüdüğü için T-shirt daha fazla kalkıyordu.Ve her yeri dışarıdaydı.Odamın kapısını hemen açıp içeriye girdi.Şeshu onu görünce hemen yataktan kalktı ve yanına geldi.O da kucağına almak için eğildi.Eğildiğinde her yeri dışarıda kalmıştı ki daha fazla dayanamadım bu görüntüye.Öylece bakıyordum.Kendimden geçmişdim.Vücudum alev alıyordu.Yanıyordum ve acilen bu kız bunu söndürmeliydi.Yapacak bişey yoktu dayanmalıydım.Ardından odaya girdim.Köpeği o kadar içten öpüyordu ki keşke beni de öyle öpse.Neyse.Bana baktı ve köpeği bebek gibi kucağında tutarak bana gösterdi.
"Çok tatlı ve akıllı dimi?"
Gülümserim "Evet tatlı"
Ters ters bana bakar "Ve akıllı"
"Doğru"
~Lara'nın dilinden
Ben Şeshuyu mıçmıçlamak ile meşguldüm ki birden Barkın üzerime doğru gelmeye başladı.Ben Şeshuyu öpüyorum, bir adım.Tatlı sesle konuşturuyorum, bir adım. Sarılıyorum, bir adım.Ve aramızda 1 adımlık mesafe bile kalmadı.Eliyle belimi kavradı ve beni kendine doğru çekti.Gözünün içine bakıyordum o ise benimkine.Tam o anda kötü alışkanlığım olarak dudaklarımı yaladım.Sert bir şekilde yutkundu.Ve bakışları dudağımdaydı.Ah Lara salak Lara neden kötü alışkanlıkların ortaya çıktı ki.Birden dudağıma yapıştı.Bense şok oldum.Aslında şuan karşılık vermek istiyorum.Ama neden bilmiyorum.Bu hiss benim hoşuma gidiyor.Bir anda Şeshu havladı.Ama küçük olduğundan sesi tatlı çıktı.Ben irkildim ama Barkın'da tık bile yoktu.Profesyoneldi.Karşılık vermemek için kendime karşı koysam da koyamadım.Ve ben de karşılık verdim.Ama asla bu hislerime anlam veremiyordum.Aşık mı oluyordum? ASLA OLMAZ! Bir kere aşık oldum ve asla iyi şeyler yaşamadım ve ondan sonra aşık olmamak için kendime yemin ettim.Şu an hissetiklerimse galiba aşktı...
Karşılık veriyordum ve nefessiz kaldım.Nefessiz kaldığımı görünce çekildi ama 2 saniye bile beklemeden alt dudağımı ısırmaya başladı.O sırada ağzımdan hafif bir inleme çıktı.Napıyorduk biz.Bir an önce buna karşı koymalıydık.Yoksa bu adam kendine hakim olmayacaktı.Bir eli elimdeyken diğeri açık bacağımda geziyordu.Buna son verecek kişi o olmayacağı için istemesem de ben son koymalıydım.Hafif geri çekildim ve çok kısık bir sesle "Olmaz" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Sadece Sana"
RandomAnlamsızlıklar, gariplikler, acılarla dolu bir hikaye +18 ve şiddet gibi şeyler vardır