7ci bölüm

89 8 8
                                    

"FERİT BIRAK O KIZI YOKSA BİR SONRAKİ KURŞUN SANA GELECEK" dedi.

Ben ise aşağı sallanan kafamı kaldırıp ona baktım.Aynı görüntü:gözlerinden alev çıkıyordu.Sinirlenince neden böyle oluyor anlamıyorum.Sanırım Mafya klasiği.Ama Ferit öyle değil.Ferit başka.Bakışı,tarzı,duruşu,kokusu,sesi,konuşması,bana dokunması, hepsi heyecanlanmam için bir sebepken aynı anda hepsinin olması.... Kalp krizi geçiyorum galiba.Heh bide kafam aşağı beynime çok kan gitti.Artık Barkın'ı kestiremiyorum.Her an her şey yapabilir.Her an beni de öldüre bilir.Aslında onun sevgi dediği şey sadece takıntı.Anlamıyordu... Sevgi bu değil...

~Ferit'in dilinden

Aptal herif.Benim karıma dokunuyor.Hele bir tehdit ediyor.Beni de öldüreceğini söylüyor.Tabi efendim.Zaten sen hep böyle de ama asla yapma.O şey sende yok.Sen sadece kendinden aşağıları öldürebilirsin.Gücün anca onlara yetiyor.Ve aşk konusuna gelince.Evet pişmanım.Lara'ya zamanında öyle dediğim için çok pişmanım.Hala beni seviyor diye düşünüyorum.Ama beni kabul eder mi bilemiyorum.Sonuçta bnei ona dediklerim ve yaptıklarım insanın kendisine sığıştıramayacağı şeyler.Keşke o zaman öyle söylemeseydim.Şuan Lara o zaman ne kadar acı çekmiş anlamaya çalışıyorum.Asla anlayamam.Onu sadece yaşayan anlar.Ayrıca Barkın'ın dediklerini de unutmamıştım.Bileği... Arabada bileğine bakmalıyım mutlaka.Orada da gördüğüm kesik izinin kazayla mı bilerek mi olduğunu anlamalıydım.İlk bakışta anlarız.Bizim de işimizin bir parçası.Bğyğk ihtimalle Barkın da görmüş ve bilerek kesildiğini anlamış.Zorlamıştır ki kız da söylemiştir.Bu adam manyaktı.

~Barkın'ın dilinden

Olm noluyor.Bu piç herif benim olanı nereye götürüyor.Aptal ayrıca bana orada dedikleri beni aşırı sinirlendirdi.

"Evet zamanında sevmedim ama çok pişmanım.Keşke zamanında da ona öyle demeseydim.Ayrıca evet delicesine seviyorum anladın mı.Evet seviyorum ve bu seni ilgilendirmez.Sen yazık ne haldesin ki seni bir yerlerine sallamayan kızın peşinden koşuyorsun.Gururun yerlerde haberin yok"  demişti bana.Sanki reddettiği kızın onun peşinden koşması gurursuzluk değildi.Yani Laranın yaptığı gurursuzluk değildi.Aptal saçmalıyordu.Sanki o kızı geri almayacağım.Hayalleriyle yaşamayı seviyor.Haha yazık.Rüyasında bile göremeyeceği kıza karım diyor.Ve Lara da bun bişey demiyor mu? Noluyordu bilmiyorum.Ama kesinlikle aralarında benim haberim olmayan bir konu vardı.Ferit asla böyle söylemezdi.Lara da sessiz kalmazdı.Gitsinler.Şimdi çok mutlular ama sonra ağlayacaktılar...

~Lara'nın dilinden

Arabaya oturmuş kafamı cama yaslayarak dışarıya bakıyordum.Birden telefonuma bildirim geldi.Barkın mesaj yazmıştı.Ferit bana gözucu baktı ve

"Bakma boşver" dedi.

"Bakmıyorum zaten" dedim.Ve telefonu kenara bıraktım.Yere koymama birlikte aramaya başladı.İkimiz de pek takmadık.Ardından yeniden yeniden yeniden ve yeniden.... 99+arama ve mesaj olmuştum Telefonu elime alıp kapatarak kendi kendime söylenmeye başladım.

"Of kafam şişti be"

"Neden engellemiyorsun?"

"Bilmem"

"Engelle lütfen.Karımın telefonundaki tek erkek ben olmalıyım"

Bunu dediği anda kalbimi çalmıştı bile.Bu kadar kolay bir şekilde.Heyecanlansım ve afalladım.Bişey demedim ama kızardığıma emindim.Acaba Feriti neye zaafı vardı? Ya da Barkın'ın.İnsanların zaaflarını hep merak ederim ben.Aptallık işte.Evime gelmiştim bile.Kendi evime.Kamera olduğundan içeriye girmek istemedim.Ama Ferit arabadan bana bakıyordu.Ona gülümsedim ve içeriye girdim.İlk iş kamera nerede baktım ama yok anam bulamıyorum.Ne kadar gizlemiş olabilir ki.Tuvalette olmaz diyerek kıyafetimi orada giyindim.Orda da varsa dolabın içine gşrecem artık.Salona gittim.Elime yüzümü kapattım ve bağdaş açıp oturdum.Düşünmeye başladım.Neredeyse 1 ay sonra ilk defadır evime gelmiştim.Şeshu ise yoktu.Manyak Barkın'ın evinde kalmıştı.Her halde on bişey yapmazdı.Zaten iyi anlaşıyordular.Ama onu nasıl geri alacaktım bilmiyorum.Aa Toprağa söylerim getirir.Dediğim an eve gelince açtığım telefonuma bildirim geldi.

"Sadece Sana"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin