2ci bölüm

209 15 94
                                    

Kendi kendime düşünmeye başlarım işte şimdi boku yedik ne yapacam ben.

Başka çarem yok cidden duş almak istiyorum.Ama bu gecelik olayı nolacak asla bilmiyorum.Pek fazla düşünmedim ve gidip duş aldım.Adamları hala gelmemiş dolayısıyla kıyafetlerim de gelmemiş.Telefonum da hala onda.Sıkıntıdan patlamak üzereyim.Bornoz cidden rahatsız ama yine de bunu giyineceğim geceliği giyinemem.Öylece yatağa oturdum bağdaj kurdum ve buradan nasıl giderim diye düşünmeye başladım ki tam o anda Barkın içeriye girdi.

"Rahatlık yok ki amk" diye söylendim içimden

~Barkın'ın dilinden

Odaya girdim ve yatakta oturuyor.Bu kız bornozla bile güzel.Odaya girdim ve piç smile sırıttım.Ardından yatağa yanına oturdum.Hafif geri Çekildi.Delirecem.

"Ee" baştan ayağa onu süzerim bornozuna çeki düzen verir.Göz kırparım.

"Ne ee?"

"Geceliği diyorum.Giyinmeyecek misin?"Tek kaşımı hafif kaldırıp bakarım.

"Tabiki de hayır.Ayrıca gece değil" göz devirdi.Bana.Cidden sınırlarımı zorluyor ama olduk a sakin kalmaya çalışıyorum.Her neyse.

"Hmm yani bunu gece giyinip de performans sergilemek istiyorsun?"

Gözleri fal taşı gibi açılır ve utançtan kızarır.Kendimi tutmak zorundayım.Dayanabilirim.

"Ne?!?!? Saçmalama istersen daha fazla"

Piç smile ile yetinirim.

"E ama ben öyle anladım" masum bir bakışla ona bakarım.Bana bakar ters ters.Her an dövülen bilirim.

"Ayrıca nerede kaldı senin bu adamların? kıyafetlerim nerede? ayrıca benim köpeğim var o nerede? telefonumu versene neden hala vermedin?" konuyu değiştirmek amaçlı beynimi şişirdi.

"Off yeter! Bi sus be güzelim başım şişti"derim ve bişey demez bana bakmaya devam eder."Adamlarım yolda geliyor, ayrıca köpeğin olduğunu biliyorum o da gelecek sizi ayırmam merak etme, kıyafetlere gelince kıyafetlerine gelince onlar bende olacak be sana verdiklerimi giyineceksin"

"Eğer onlar da bunun gibiyse çıplak gezmeyi tercih ederim" bir an kendi dediğiyle de şok olur.Bana ise yavaş yavaş sıcaklık gelmeye başlar.Bu yüzden hemen odadan çıkarım.Son kez kapıyı kapatmadan önce"Eğer sen çıplak tercih ediyorsan bide beni düşün" derim ve hemen odadan çıkarım.Arkamdan söylendiğini duyarım ama sallamam gülerek aşağı inerim.

~Lara'nın dilinden

Ben ne dedim az önce.Ah salak Lara ah.Aptalsın kızım böyle adama bu denir mi.Offff.Geceliğe side eye atarım ve bir anlık üzerimde denemek isterim.Elime alırım ve giyinirim.Aynada kendime bakarım ki o anda Barkın içeriye girer.İşte şimdi sıçtık.

Bir anda ağzı açık kalır ve hemen sert bir şekilde yutkunur.Tam en iyi anda geldin cidden.Ben aklımdan her şey geçirirken o hala bana bakıyordu.Elinde bir kupa vardı onu komodinin üzerine koyar ve bana doğru gelmeye başlar.Ben ona doğru çevriliyim arkamsa aynaya doğru çevrili.Bu geceliğin neredeyse arkası yok.Tam önümde durur.Çok kocaman birisi olduğu için maşallah nazar değmesin tamamen önümü kaplıyordu.Arkadan aynadan yansıtmamak bakar ve bir kez daha yutkunur.Daha da yakınlaşır ve kulağıma doğru eğilir.

"Bunu hemen çıkar"

Ben bir şey demem nereye baktığını görmesem bile aynadan arkamı yansımasın baktığına o kadar emindim ki.

"Hem de hemen evimde bu görüntünün olduğunu bilerek asla yaşayamam.Kendimi durduramam yani"

"T-tamam çıkarırım"

"Sadece Sana"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin