Ke esok kan harinya
**********************Rumahnya pun agak sepah kerana semalam anak buahnya datang kemari. Hari ini dia mengemasnya.
Setelah selesai mengmas baru lah mencari makanan.
perutnya sedang lapar daripada tadi sahaja.Dia pun pergi ke cafe di kem nya...
"Morning tuan!!"- kata salah seorang anak buahnya di kantin itu
Zarif nya anggukkan kepala sahaja.
Dia pun membeli roti ada air meniral sahaja.Selesai sahaja makan dia pergi semula dan dia membuka laptot di bilinya.Dia membuka ramakan CCTV itu dan dipaparkan muka ikwan orman sebuah kereta amg berwarna kelabu.
Setelah itu dia check satu pelantar dan pelantar itu sedang mencari pekerja baharu.zarif syak dia akan target pelantar itu.Dia mengambil telefon nya di sebelah itu dan dia call pelantar itu dan setelah itu dia bergegas pergi ke KDSKK dan pergi berjumpa dengan Tuan fuzai.
"Betul cakap kau, diorang dah tahan 10 orang."
"ikwan tuan?"
"Satu Batch sempat melepaskan diri sebelum lockdwon."
Zarif pun termenung, bagaimana nak cari
jalan untuk tangakap dia."Tak pe jos awak dan buat kerja, biar kami selesaikan.Saya sudah minta team shark and zeydin untk bersiap pergi ke tempat
itu...""Hantar saya sekali tuan."
"Budak2 awak itu macam mana?"
"Percaya dekat saya tuan.Kita gerak tiga team terus..."
Zarif menghantar sms kepada anak buahnya dan anak buahnya telah dapat sms. Mereka semua pun bersiap untuk naik
ke kapal...Mereka pun tunggu dan 2 minit mereka akan terjun di laut. botnya di lepaskan dahulu kemudian baru mereka turun.
Setelah sahaja turun daripada kapal terbang itu , mereka naik bot dan mereka pergi ke kapal selam.
Mereka bersiap-siap di dalam kapal selam. Dalam jam 03:03 team alpha one akan gerak dahulu untuk membersihkan bahagian atas. Manakala team alpha two akan gerak jam 03:10 untuk membersihkan bahagian bawah pula.
Setelah itu Zarif memberitahu melalui komunikasi untuk team bravo dan charlie datang kemari..
*BERSAMBUNG*
YOU ARE READING
READY TO SACRIFICE FOR THE MOTHERLAND(Completed)
Romancefor the sake of my country I am willing to sacrifice myself for my beloved homeland. "Sedia berkorban!"-zarif rafael