BAB 15

75 5 0
                                    

Selesai semua benda ini erfan pun malas nak layan dan dia naik ke biliknya sahaja..

"Haissh bangsat kau zarif, aku pula yang kena haisssshhh!!!!!"- kata erfan dengan seorang dirinya.

DI RUANG TAMU
******************
"Emma kalau ada apa2 yang tak kena lagi bagi tahu banglong atau bangude ye... biar kami ajar si erfan ini.
kalau bangangah tahu dia mesti kerjakan erfan dengan cukup2 ye."

"Baik banglong, emma akan beritahu."

"Zarif okay?"-soal pakude nya..

"Entah lah pakude , zarif pun tak tahu sekarang ini sedih ke dendam ke sakit ke , rasa nak tumbuk orang ke . Semuanya entah lah."

Earod zahar pun memeluk anak buah kesayangan nya. Kasihan dia kena melalui sampai tahap ini.
Zarif merasa tak nak hidup lagi di dunia ni. Ahhhhhh kenapa semua datang dekat aku sahaja.

Petang itu mereka pun keluar bersama-sama... mereka keluar pergi makan dan shopping sekali.
Di mall, mereka semua pun tengok wayang dan bermacam-macam lagi di buatnya.

Malam itu , zarif pun pulang ke kemnya mankala dia memnita paklong nya menghantarkan tok mal dan nendanya ke kampung
semula. Bergitu juga dengan zeryan dan zarimah mereka pun shift malam juga.

"Aiik zeryan nampak mengantuk kau ini tadi tido tak, kan kau tahu kau shift malam dalam empat minggu ini."- kata pian

"Tadi ada hal keluarga itu aku tak tido sekejap, arggghmm"-jawab zeryan.

DI KEM
*********
"Welcome back tuan!!!"

"Eh hye masih².. ada misi besar ke kecil masa saya tk de?"

"Tk de lah besar ke kecil semua biasa sahaja. Alhamdulillah semua okay sahaja lah tuan pergi lah tukar
baju dahulu."

"Baik, saya masuk dahulu ye."








*Bersambung*

READY TO SACRIFICE FOR THE MOTHERLAND(Completed)Where stories live. Discover now