Malam itu selesai sahaja mereka memancing mereka pun pergi ke ruang rehat .Zarif memberikan ikan itu kepada chef memasak itu untuk makan malam.
Zarif rafael di kenali sebagai (JOS)
Erfan mirul (Gagak)
Yusfo irman(visi)
Azmir lopan (Cobra)
Khairul fendi (ustat)
Erman saufan(Jony)
qafli fauzan (Jay)"korang ini menyempit sini jugak. tak de tempat lain ke?"- kata visi
"Alah visi jangan lah marah."- jawab bob
Setelah itu siren berbunyi dan mereka semua bersiap sedia ke location tersebut..
Sebelum ke location itu, jony membaca doa terlebih dahulu semoga allh melindungi kita pada misi ini...
Sebelum itu mereka memberi tahu kru seorang telah hilang dan leader alpha menerimanya..
Samapi sahaja mereka di bahagikan kepada dua kumpulan dan mereka berpecah ..
Mula2 di bahagian pasukan pertama seorang lanun open fire...setelah itu seorang lanun lagi dia menyerahkan diri kepada paskal .. Dibahagian team yang kedua pula mereka masuk dan mencari lanun2 itu.Bebereap minit kemudian lanun itu menyerah diri..
seorang kru telah ditangkap dengan lanun dan dia meminta jangan tembak dan lanun itu bertanya kepada kru itu.
"where is your friends??"- kata ketua lanun itu
"Do not shoot!!!"- kata kru itu dalam ketakutan
"Where is your friends?"- kata ketua lanun itu lagi sekali...
"Do not shoot please!!!"
"lay down your weapons, you are surrounded!"
Zarif pula pergi ke belakang untuk hentikan lanun itu...
Setelah itu semua telah selesai ketua kapal pun dan kru yang lain telah selamat..
"This is alpha leader ,the ship is safe and done"
"Copy ship done. good job semua"
Selesai misi itu mereka semua pun balik ke darat...
*BERSAMBUNG*
YOU ARE READING
READY TO SACRIFICE FOR THE MOTHERLAND(Completed)
Roman d'amourfor the sake of my country I am willing to sacrifice myself for my beloved homeland. "Sedia berkorban!"-zarif rafael