trong tay bạn

62 4 0
                                    

Senin ellerinde yar

__________________________________________

Xiao zhan, gözlerini açtığında kendini Wang yibo'nun kollarında çıplak buldu..
Wang yibo uyanmış ve kollarında ki güzel'e bakıyordu.

"Günaydın."

Diyerek, xiao zhan'in yeni uyanmış tatlı haline bakıp iç geçirdi Wang yibo ve eğilip xiao zhan'in dudakları altında ki noktaya dudaklarını bastırdı.

Elini xiao zhan'in yumuşak saçlarına atıp okşadı.

Xiao zhan, Wang yibo'nun bu hareketi ile gülümsedi.

"Günaydın." Uykulu sesle Wang yibo'ya cevap veren xiao zhan etrafa baktı..
Yüzü dün olanları hatırladığı için kızararak Wang yibo'ya baktı.

O altın gözler şefkatle bakıyordu ona.

Yerde ki, taçlar ve takılar xiao zhan'i daha da utandırırken, Wang yibo'nun bozulmuş makyajına baktı. Ve elini yorganın altından çıkarıp beyaz, yumuşak tene dokundu.
Ardından parmağı uslu durmayıp, Wang yibo'nun hala kırmızı ve şişmiş dudağına dokundu.

"Şişmiş.. "

Wang yibo, xiao zhan'in her hareketini izledi.
Ve zaten dudakları üzerinde olan parmakları öptü.

"Birşey olmaz. "

Xiao zhan, yerde ki beyaz tül geceliğe baktı ve daha çok sokuldu Wang yibo'nun göğsüne.

Wang yibo, onun her hareketini izlediği ve hissettiğini de hissettiği için gülümsedi.

Artık gerçek anlamda da eşi olan xiao zhan'i utanıyordu.

Xiao zhan, Wang yibo'nun gövdesine sarılmış şekilde mırıldandı.

"Duş almak istiyorum.."

Xiao zhan kafasını kaldırdı ve Wang yibo'nun yüzüne baktı.

Wang yibo, eğilip o şişmiş dudakları öptü ve emdi.

Xiao zhan anında karşılık verirken, Wang yibo, xiao zhan'i kucaklayarak çıktı yataktan.

"Yürüyebilirdim."

Wang yibo da xiao zhan de çıplaktı ve vücutlarını örten hiç bir şey yoktu.

Xiao zhan, Wang yibo'nun boynuna sokulmuştu ve burnuna gelen Sandal ağacı kokusu onu daha da sakinleştirip huzura kavuştururken, derin bir öpücük kondurdu Wang yibo'nun şah damarının üzerine.

Wang yibo bu harekete gülümsedi ve xiao zhan'i küvete bıraktı.
Alnına öpücük kondurup kan kırmızı gözlere baktı.

"İyi ki tanrı Şiva bizi eş olarak seçti... Eşim. "

Xiao zhan'in kan kırmızı gözleri parladı.
Wang yibo ona karşı çok nazikti gece seks yaparlarken de şimdi de..
Xiao zhan biraz daha bağlandı Wang yibo'ya..

Onu sevmeye başlamıştı zaten.
Ama bu duygu farklıydı.

"İyi ki.. " Dedi xiao zhan de ve Wang yibo'yu daha da mutlu etti.

"Bundan sonra neler olur bilmiyorum ama felaketler olacak.. Babanı bulacağız."

Wang yibo, xiao zhan'in yumuşak saçlarını yıkarken aklındakileri söyledi.

"Sende gel birlikte yıkanalım. "

Wang yibo da xiao zhan'in yanına küvete girerken, dışarıda yağmurlar yağıyordu.
Gök gürültüsü kulakları tırmalıyor ve de korkunç bir görüntü sergiliyordu.
Xiao zhan'in diyarın da ise herşey tam tersi idi.

Yaz ayının en kavurucu sıcağı vardı.
Orda ki varlıklar asla böyle bir sıcağa maruz kalmamıştı.

"Çıkalım, üşütme. "

Wang yibo, xiao zhan'e bornozunu giydirip kendisi de giydikten sonra tekrar xiao zhan'i kucaklamaya yeltendi.

"Yürüyebilirim.. duş aldım iyi geldi."

Xiao zhan, Wang yibo'nun elini tutup hızlıca yürümeye başladı.

"Giyinelim, acıktım. "

Wang yibo, odaya şöyle bir baktığında herşeyin dağıldığını gördü ve tek bir hareketi ile odayı düzene soktu.

Ama.. Xiao zhan'in dün gece giydiği geceliği düzgünce tekrar yatağa bıraktı.
Xiao zhan bunu fark edince,

"N-neden onu da kaldırmadın? "

Wang yibo ilerleyip xiao zhan'in elini tutup yanaklarını okşadı ağır ağır..

"O.. Benim için özel bir parça. "

Xiao zhan bunun üzerine Wang yibo'nun boynuna atılıp sarıldı.

"Korkuyorum."

Xiao zhan sarıldığı bedeni daha sıkı sararken, mırıldandı.. Göz pınarlarında tutamadığı gözyaşlarını tutamazken hıçkırdı.

Wang yibo, onu tek hamlede kucaklayıp yatağın köşesine oturdu.
Yüzleri birbirine dönükken Wang yibo avuç içleri ile xiao zhan'in yüzünü kuruladı.

"Şşşhh.. Sakin ol, korkma. "

"Ben.. Ben herkesi hep kaybettim, sana alıştım. ya seni de kaybedersem.. Gitme benden yibo.. "

Wang yibo, meleklerin en olgun ve zekisi.. Xiao zhan'in söyledikleri üzerine gözleri doldu ve  gözyaşlarını serbest bıraktı.
Xiao zhan, Wang yibo'nun gözyaşlarını görünce dudaklarına yapıştı.

Wang yibo'nun gözünden her dökülen yaşın intikamı alınırcasına yer yüzüne şiddetle yağmur yağdı.

Meleklerin duyguları yoktur aslında, ağlama gibi bir özellikleri de yoktur.
Ama Wang yibo, özellikle xiao zhan'in olduktan sonra dönüşmeye başladı..
Ruhsuz bir Elçi'den duyguları olan bir varlığa.. İlk felaket gerçekleşmişti.
Wang yibo dönüşüyordu.
Onun sonunu getiriyordu. Ama Wang yibo bu sona bile dört elle sarılmıştı.

_________________________________________

_________________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Son sahne de bulundukları pozisyon

yasak yönelim   'YİZHAN'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin