những món quà của tôi

48 3 0
                                    

Hedye'lerim;

"Artık daha dikkatli olmalıyım. "

"Ne? "

Wang yibo yatakta ona soru işareti ile dolu bakan gözlere baktı..
Anlamamıştı..
Bu onu gülümsetti.

"Xiao zhan-"

"Ahhh!!"

A-yuan kabus görmeye başlamıştı.
Wang yibo ona uyguladığı büyüyü çözdü. Çocuk uyandı.

Küçük çocuğun dökülen her göz yaşı Wang yibo ve xiao zhan'e acı çektiriyordu.

Tanrı " Dionysos, Antik Yunan mitolojisinde şarabın, neşenin, çılgınca sevincin ve tiyatronun tanrısı olarak bilinir. Zeus ve ölümlü bir kadın olan Semele'nin oğludur. Dionysos, ölümsüzler ve ölümlüler arasındaki bağları temsil eder ve özellikle tarım, bağcılık ve şarapçılıkla ilgili törenlerde önemli bir yere sahiptir."

Tanrı Dionysos, a-yuan'ı yaratmanın amacı gelecekte, Tanrı'nın Wang yibo ve xiao zhan'i ayırmasını önlemekti.
Çünkü iklinin ayrılması onların sonu olurdu.

Tüm gökler alemi bunu biliyordu.

Ve birden odalarında beliren tanrı ile Wang yibo selam vermek için eğildi.

Xiao zhan yattığı yerden kalkmaya yeltendiğinde tanrı onun kıpırdamaması için büyü yaptı.

Wang yibo, Tanrı'nın bu yaptığına istemsizce gülümsedi.

"Neden ben? "

Xiao zhan şaşkınca kıpırdamayan bedenine baktı.

"Kıpırdama xiao zhan.."

Tanrı Dionysos, xiao zhan'e baktıktan sonra gururla varisi Wang yibo'ya baktı.

"Neden burdasınız efendim.. Dünyevi dünya burası."

Tanrı Dionysos xiao zhan'in yanına gidip yanına oturdu.

"Hayır bana rağmen nasıl bunu yapabilir! "

Tanrı Dionysos tam xiao zhan'e dokunacağı sırada xiao zhan tanrı tarafından huzuruna alındı.

"Ona zarar verme! "

Wang yibo, xiao zhan'i kurtarmak için büyü yapacağı sırada,

"Efsun tanrı üzerine işe yaramaz! "

"Onu bırak!"

Wang yibo xiao zhan'i koruma kalkanına almıştı zaten daha şatodayken xiao zhan'in özünün arttığını görünce bunu geciktirmeden yapmıştı.

Tanrı xiao zhan'in hislerine ulaşamıyordur.

"Onu hissetmiyorum! Kalkanı kır Wang yibo! "

Tanrı Dionysos, Wang yibo'nun önüne geçip onu korudu.

Xiao zhan iki elçi tarafından tutuluyordu.

"Neden beni buraya aldın! Bu hava.. Yibo ne oluyor burası beni neden etkiliyor? "

Xiao zhan'i tutan elçiler geriye fırlatılıp yok oldular birden!

Ve birden tüm melekler ve elçiler diz çöküp selam verdi.

"Tanrı Zeus!"

Zeus (Eski Yunanca: Grekçe: Ζεύς, Zeús; Modern Yunanca: Δίας, Días), "Tanrıların ve İnsanların Babası" ve Yunan mitolojisinde en güçlü ve önemli tanrıdır. Roma'da Jüpiter olarak da bilinir. Göklerin, şimşeklerin ve gök gürültülerinin tanrısıdır. Çoğu zaman elinde bir şimşek ile resmedilmiştir.

"Bana rağmen onları ayırmayı mı kurdun kafanda! Onlar eş! "

Tanrı sinirlendi.

"Ama bu yanlış! Bu normal bir ilişki değil! Biz tarafından lanetli kabul görüyor.

" Görmüyor! Yaratıcı tanrı olacakları bildiği halde xiao zhan'i yarattı. O senin varisin."

Xiao zhan, tanrı Dionysos tarafından uyutulup korunuyordu.

"Onların üzerinde ki lanet bitti.
Wang yibo da xiao zhan de ben ve diğer tanrılar tarafından kabul görüyor onlar tanrıların soyundan! Yok mu olmak istiyorsun!

" Baba! "

A-yuan koşup baygın olarak yatan xiao zhan'in yanına gitti.

Ve turuncumsu gözleri öfke ile parladı.
Öfkesi o kadar güçlüydü ki tanrı Zeus'u bile etkilemişti.

Tanrılar ruhlara hükmettiği için bu özleri en güçlü özdü ve a-yuan'ın öfkesi ruhları etkiledi.

Ölümler arttı!

"Hayır o iyi! A-yuan iyi! Kendine gel."

Wang yibo uçup küçük çocuğun yanına geldi.
Ona dokunduğu gibi sakinleşen çocuğun gözünden akan yaş xiao zhan'in eline düşüp çiçek açtı.

"Ne Wang yibo ne de xiao zhan'i artık al yanına! onları etkiliyor.. xiao zhan geleceğin prens ve prensesini taşıyor!"

Gök gürledi ve yağmur olan her yerde çiçek açtı.

Aylarca felakete yakalanan dünya gezegeni cennete dönüştü.

Xiao zhan'in gözünden akan bir yaş yere değdiği an her tarafı çiçeklere boğdu.

__________________________________________

__________________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


yasak yönelim   'YİZHAN'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin