Gerçekler
_______
"neler oluyor!?"
Xiao zhan etrafına baktı.
Burası neresi?
Wang yibo, xiao zhan'i da alıp dünya dışında başka bir gezegene getirmişti.
"Xiao zhan!"
'onun burda ne işi var?'
Xiao zhan gözüne tanıdık gelen göle baktı.
Burası neden bu kadar tanıdıktı?"Wang yibo, o... Xiao zhan'i bulmuş mu? Peki ya xiao?"
Jianmin gördüğü beden ile şaşkınlıkla yutkundu.
Yeğeni buradaydı! buraya babasını bulmadan gelmemesi gerekiyordu.
Ayrıca Wang yibo da buradaydı."Ne yaptığını sanıyorsun? Onun burada ne işi var!? Ve sen onu nasıl buldun!!??"
Jianmin adeta gürledi.
Wang yibo.. onun en yakın arkadaşının oğluydu."Amca.." diyerek söze başladı yibo,
"İşler karışıyor.. bilmediğim şeyler oluyor.
Ve tanrı.. o xiao zhan'i benden saklıyor neler oluyor? Sen herşeyi biliyorsun.. anlat lütfen. Bu aramızda ki tuhaf çekim ne?"Jianmin derin bir nefes aldı.
"Önce xiao zhan.. onu geri göndermemiz lazım burda kaldıkça o tehlikeye giriyor."
"Nasıl yani?"
tanrı, xiao zhan doğduğun da tek şartla onu amcası jianmin'ın gözetimine bıraktı.
xiao zhan zamanı gelince bu gezegenden gidecekti çünkü xiao zhan normal biri değildi.
bütün diyarlar için geçerliydi bu.
xiao zhan özeldi.
"onu neden uzak tutuyorsun o-"
"zhan!"
tanrı xiao zhan'i yanına aldı ve wang yibo bunu hissetti.
"amca.. ben gidiyorum."
"hayır yibo! bu zhani tehlikeye sokar."
"her şeyi anlatacağım."
wang yibo ve jianmian göl kenarına geçip oturdu.
"yüzyıllar boyu tanrı xiao ailesini sakladı.. nedeni ise umut elması yüzünden.
Umut elması, dünyanın en ünlü elmaslarından biridir ancak onunla ilişkili de bir lanet var. Dünyanın en değerli ve en büyük mavi elması olan Umut elması, 1600'lerde Hindistan'daki bir tapınaktan, kötülükle savaşan Tanrıça Şiva'nın heykelinden çalındı. otarihten itibaren elmas, kendisine sahip olan herkesi lanetledi. Yıllar boyunca elmasa sahip olan herkes korkunç şekillerde hayatlarını kaybetti. Lanetli elmasın şu anda kimin elinde olduğu bilinmiyor.
Bu elması çevreleyen lanet de küçük bir fark ile Umut elması lanetine benziyor. Koh-i-Nur elmasına sahip olan her kadın yaşamlarını büyük bir servet ve şans ile geçirirken, elması elinde bulunduran erkekler korkunç ölümler yaşıyor. Bu nedenle elmas için, kadınların en iyi dostu yakıştırması yapılıyor. fakat xiao zhan bu özden yaratıldı. yani kanın da bu öz var..
erkekleri korkunç şekillerde öldüren bu elmas zhan'in kanın da dolaşıyor.
xiao zhan normal bir erkek değil, lanetlediği halde oluşumuna izin veren bir tanrı onu yaratılmasına izin verdi. seninle olacak bağı bilmesine rağmen zhan kadınların özelliklerini de taşıyor. o çocuk sahibi olabiliyor.
sen tanrının emrin de olan meleksin... ama onunla nihai bir bağın var, eğer onu kabul edersen tanrı çok kızar. kabul etmezsen xiao zhan burda tanrı'nın izni boyunca 30 yıl yaşadı bu süreçten sonra hiç bir yerde bir günden fazla kalamaz. lanetlendi çünkü, kanında lanet var. babası onu korumak isterken tanrı tarafından dünya gezegenine gönderdi. kimse nerede olduğunu bilmiyor.
eğer zhan'i kabul edersen babası bulunmaz, ama zhan senin yanında güvende olur. bulunduğu yerde yüzyıllarca yaşayabilir. o sizin aranızda ki çekimin farkın da değil. sen onun tanrı şiva tarafından kabul gören eşisin. onu bul yibo onu koru."
yibo herşeyi sakince dinlemişti. zhan'in aksine o çekimin farkındaydı. zaten bunun farkında olduğu için bu kadar uğraşıyordu.
"amca onu bulacağım ve onu koruyacağım... merak etme amca ben çekimin farkındaydım onu ne olursa bulacağım. gideyim ben."
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
sonun da yeni bölümm hatam varsa affola sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yasak yönelim 'YİZHAN'
FanficMelek Wang yibo ve sevgili kader eşi olan dünya dışında yaşayan xiao zhan'in kaderi ne olacak? Tanrı onları birlikte olmasını isteyecek izin verecek mi? Lanete karşı direnen çift'i neler bekliyor?