bỏ trốn

53 4 3
                                    

Kaçış;

Yer ve gök felakete tutulmuştu.
Çünkü Wang yibo ve xiao zhan tutuldukları yerden kaçmış dünya gezegenine gitmişlerdi.

Xiao zhan beyaz cübbesi üzerine giydiği pelerin, başında ki taç ile gözleri üzerine çekiyordu.

"Sen, bu kadar sıcağa alışık değilsin. "

Wang yibo bir efsun ile Xiao zhan'i ve kendisini sıcaktan koruyup güneş ışınına karşı şemsiyeyi açtı.

Wang yibo da en az yanında ki kadar dikkat çekiyordu.

Beyaz cübbesi giydiği pelerin ve onunda başında ki hem taç hem de alın bandı gözlerin hedefi oluyordu.

"Orda ne oluyor? "

Wang yibo ve Xiao zhan'in tam karşısında bir grup insan kalabalığı vardı.

Kalabalığa ilerledikçe yollar onlara açıldı.

Xiao zhan'in kırmızı gözleri yerde oturan küçük çocuğu bulunca şaşırdı.
Aynı şekilde Wang yibo'nun sarı puslu gözleri küçük çocuğu görünce şaşırdı.

Çünkü küçük çocuğun gözleri kırmızı ve sarı karışımıydı.. Tam turuncu değildi ama öyleydi de.

"Sen.. "

Xiao zhan, yanında ki eşinin ve küçük çocuğun arasında ki çekimi hissetmişti.

"Bu da ne?"

Wang yibo zamana hükm edebiliyordu..
Zamanı durdurdu.
Ve hem xiao zhan'i hemde küçük çocuğu alıp şatoya kanatlandı.

"Neden uyuttun? Kim bu çocuk böyle. "

"O.. İlk kez karşılaştığımız gün karşıma çıktı ama o gün gözleri öyle değildi."

"Baba."

Xiao zhan bacağına sarılan küçük çocuk ile eğildi.

"Baba mı? "

Küçük çocuk ikisinin gözlerine baktığında tekrar renk değiştirdi.

Wang yibo bir büyü ile çocuğu tekrar uyuttu, kendi yataklarına yatırdı.

"Neden bize baba diyor anlamadım. "

Xiao zhan, Wang yibo ile odada ki salıncağa geçip oturdu.
Salıncak ağır ağır ileri geri hareket ettikçe salıncakta oturan çiftin saçları da oluşan rüzgara kapılmış eserken Wang yibo, xiao zhan'in elini tuttu.

"Yibo.. Ne yapacağız çocuğu? "

"Bilmiyorum.. Şimdi anlarız. "

Çünkü şatodan içeri, gökten ve xiao zhan'in gezegeninden gelenler vardı.

"Genç efendi xiao zhan, majeste Wang yibo! "

"Neler oluyor!? "

Wang yibo tüm asaleti ve heybeti ile merdivenin başında xiao zhan'in elini tutmuştu.

"Genç efendi.. Gezegeniniz tehlike de. "

Xiao zhan'in önüne diz çöken hizmetkârı ellerini birleştirmiş bir cevap bekliyordu.

Wang yibo Obliviate büyüsü ile hizmetkârı uyuttu. Ve zihnini okumak için yanına uçtu.

Baş ve orta parmağını birleştirip hizmetkârın alnına koyup bekledi.

"Git ve onu getir! Ne olursa olsun getir Liu Xi'an! "

Tanrının elçileri gezegendeydi.

"Bu bir tuzak. "

yasak yönelim   'YİZHAN'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin