Sonunda huzur;
Sıkıca tuttuğu cübbe ile inledi xiao zhan,
Sabah xiao zhan çok erken uyanmıştı bu sebeple duş almak için banyoya girmişti.
Duştan sonra giydiği sadece içlik ile odaya girdiğinde Wang yibo onu çağırma büyüsü ile yatağa anında almıştı.
Xiao zhan yatağa girdiği an daha bunun şaşkınlığını yaşarken dudaklarına kapanan dudaklar ile afalladı.
Wang yibo büyük ellerini xiao zhan'in ince beline atıp onu iyice sarıp üzerine eğildi ve altında ki eşini yatağa yatırdı.
Xiao zhan nefeslenmek için geri çekilince aldığı sık nefesler arasında ve kızarmış yanaklarla kocasına baktı.
"Ne yapıyorsun? Korktum. "
Wang yibo, kızarık yanakları okşayıp ufak masum öpücükler bırakmaya başladı pamuk gibi yumuşak yanaklara.
Xiao zhan aldığı öpücükler ile mest olurken Wang yibo'nun cübbesini avucunun içine aldı.
Wang yibo, xiao zhan'in dudakları altında ki beni önce öpmüş ardından emmeye başlayınca xiao zhan daha fazla dayanamayıp diğer eli ile Wang yibo'nun alın bandına uzanıp çıkardı.
Aynı hızda kollarını üstünde ki adamın boynuna dolayıp inledi.
Wang yibo duyduğu kısık inleme ile onu kucağına alıp oturdu.Ve xiao zhan'in yanaklarını okşayıp alnına öpücük kondurdu.
Xiao zhan gülümsedi ve Wang yibo'nun boynuna sokulup derince koklayıp öptü.
Wang yibo tekrar kucağında ki adamın dudaklarını öpecekken minik oğulları kapıyı açıp içeri koştu.
"Baba ben geldim! "
Xiao zhan hemen bulunduğu kucaktan kalkıp yatağın köşesinden bacaklarını sarkıttı.
"Gel babanın kucağına."
"Baba, yibo babam neden bana öyle bakıyor? "
Xiao zhan soru üzerine gülümsedi.
"Yok birşey bebeğim, sadece uykusu yarıda kaldı. "
Xiao zhan imâ ile Wang yibo'ya bakıp kucağında ki çocuğu öptü.
Wang yibo da xiao zhan'in arkasına geçip sarıldı ve a-yuan'ın minik elini öptü.
"Mm, uykum yarıda kaldı. "
Minik beden kendini Wang babasının kucağına atıp,
"Baba! Zhan Babam hamile yemek yiyelim! "
Xiao zhan oğlunun bu ince düşüncesine karşı gülüp kendini yuan gibi Wang yibo'nun kucağına bıraktı.
Wang yibo iki bebeğini sıkıca sarıp başlarından öptü.
'Mis kokulu güzellerim. '
İçinden geçirdiği ile Wang yibo derin bir nefes aldı ve doğruldu.
A-yuan heyecanla Wang yibo'nun sırtına atlayıp omzuna çıktı.
Xiao zhan minik bedenin bu haline gülerken birden havalandı.
Ve kendini kocasının kucağında buldu."Ah! Ne? "
A-yuan kıkırdayıp minik bir kahkaha atıp Wang yibo'nun boynuna sarılıp xiao zhan babasının elini tuttu.
"Babam çok güçlü! "
Xiao zhan gülüp,
"Evet çok güçlü! "
mutlu aile mutfağa geldiğinde sofra zaten hazırdı.
Minik bir büyü.
"Babam hemen yesin! Hadi baba. "
Küçük çocuğun heyecanı babalarını mutlu ederken Wang yibo, hala yemek yemeye başlamayan kocasını sandalyeye oturttu.
"A-yuan haklı. "
Xiao zhan, küçük bilmiş oğlunu da yanına oturttup Wang yibo'yu bekledi.
"Afiyet olsun baba! "
Birden içeride bir rüzgar hakim olurken
A-yuan babasının kucağına çıkıp boynuna sarıldı."Amca! "
"A-zhan'im"
"Baba, bu kim? "
Wang yibo'nun cübbesini sıkıca tutan minik elleri titrerken, babası onu kucağına alıp,
"Zhan Baba'nın amcası. "
"Yaa! O zaman benim dedem mi oluyor? "
Xiao zhan gülüp oğlunu kucağına alacaktı ama küçük beden Wang yibo babasının boynunu sıkıca tutup bırakmadı.
"Baba kardeşlerim zarar görür. Kucağına alma. "
Jianman duyduğu ile xiao zhan'in bileklerini tutup özünün durumuna baktı.
Yeğeni ikiz bebeklere hamileydi.
Xiao zhan'i kendine çekip sıkıca sarıldı."Artık güvendesin. Tanrılar öğrenmiş olmalı. "
Wang yibo kucağından inmek isteyen oğlunu yere bırakıp,
"Evet amca öğrendiler. Tanrı Zeus ve tanrı Dionysos bizi özellikle zhan'i korudu.. A-yuan.. Bizi korumak için tanrıya karşı büyü kullandı. "
"Ne? "
___________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yasak yönelim 'YİZHAN'
FanficMelek Wang yibo ve sevgili kader eşi olan dünya dışında yaşayan xiao zhan'in kaderi ne olacak? Tanrı onları birlikte olmasını isteyecek izin verecek mi? Lanete karşı direnen çift'i neler bekliyor?