Kurtuluş;
"Ne? "
Tanrı, Wang yibo'nun eşini korumak amaçlı üzerine kurduğu koruma kalkanı nedeni ile bunu hissetmemişti.
"Wang yibo! Benim bile anlayamayacağım bu efsun sana ne tür bir zarar verir farkında mısın? Bana her zaman karşı gelme!"
Wang yibo'yu geriye itip görünmez iplerle bağladı.
Bu ipler sıkılaştıkça Wang yibo'ya acı verecekti.Beyaz cübbesi kana doyarken xiao zhan uyandı..
"Yibo! "
Xiao zhan eşini öyle görünce ayağa kalkıp Wang yibo'ya doğru koştu.
"Gel- me! "
Wang yibo ağzından kan akarken xiao zhan'in ona yaklaşmaması için bağırdı.
Tanrı xiao zhan'i de bağlayacağı sırada xiao zhan'in arkasından bir büyü yapıldı ve xiao zhan koruma altına alındı.
Olduğu yerde kıpırdayamadı.
"A-yuan!?"
Küçük çocuk babası olarak gördüğü xiao zhan'in zarar göreceğini hissetmişti.
Ve hem Wang yibo babasının bulunduğu durum dan dolayı öfkeliyken birde bir diğer babası zarar görecekti.Buna izin veremezdi..
Bu yüzden içinde ki öfkesi koruma iç güdüsü olarak devreye girdi. Kendi iradesinden bağımsız öne atılıp tanrıya karşı büyü kullandı.
"Baba!"
Wang yibo tutulduğu iplerden kurtulup yere düşerken hiç düşünmeden xiao zhan ve a-yuan'ın yanına gelip ellerinden tuttu ve yok oldu.
Işınlanma efsununu kullandı.
"Xiao zhan lütfen uyan.. A-yuan ne yaptın? "
"Ben sadece babamı korudum. "
Bir tek göz yaşı küçük çocuğun gözünden, xiao zhan'in yüzüne değdi ve xiao zhan uyandı.
"Yibo?.. İyi misin? "
Yibo çok ufak gülümsedi.
"Mm. İyiyim, a-yuan bizi korudu. "
Xiao zhan yüzünde gülümseme ile küçük çocuğa dönüp yanaklarını öptü.
Ardından karnının üzerinde ki eline kaydı bakışları.Xiao zhan'in gülümsemesi büyüyüp dolmaya başlayan bakışlarını, kucağında bulunduğu adama baktı.
"Ben.. Hamileyim.. "
Wang yibo elini kucağında ona gülümseyerek bakan eşininin karnına koyup okşadı ağır ağır.
"Evet.. İkiz ve tanrının dediğine göre bir kız bir erkek. "
A-yuan ikisinin boynuna atılıp sarıldı.
"A-yuan bizimle kalmak istiyor musun? "
Wang yibo çocuğu xiao zhan'in kucağından alıp ortalarına oturttu.
"İsterim."
Wang yibo bunu duyduğu an,
"O zaman bizim küçük prensimiz odasına baksın. "
Wang yibo küçüğün elini tutup yataktan çıktı.
Kendi odalarının hemen bitişiğinde bulunan odayı büyü ile dizayn etmişti.
A-yuan odayı gördüğü an Wang yibo'nun kaslı gövdesine sıkıca sarıldı.
"Git uyu. Geç oldu. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yasak yönelim 'YİZHAN'
FanfictionMelek Wang yibo ve sevgili kader eşi olan dünya dışında yaşayan xiao zhan'in kaderi ne olacak? Tanrı onları birlikte olmasını isteyecek izin verecek mi? Lanete karşı direnen çift'i neler bekliyor?