gerçeğin ızdırabı;
__________________________________________
"Bırak! Bırak onu! "
Xiao, eşi için kendini feda etmeye hazırdır.
"Bana karşı geldiniz!"
lu yan eşi xiao'nın yanına gidebilmek için adım attığı an tanrı gürledi.
Ve onu engelledi.Olduğu yere mıhlanan, lu yan ağlamaktan kısılmış sesi ve ağrıyan boğazına rağmen haykırdı.
"Hayır!!! "
Xiao'yu gözünün önünde başka bir gezegene gönderen tanrı annesinin özel güçlerini de elinden alıp onu xiao zhan'in büyüdüğü gezegene gönderdi.
Aslında lu yan, tanrının varisiydi..
Geçmişte tanrı şiva'nın yaptığı bir hata tüm gökler aleminde ki tanrıları etkilemişti.Lu yan bir ölümlü ile birlikte olmuş ve şuan ondan çocuk bekliyordu.
Xiao zhan'in soyu, tanrılardan geliyordu..
Lanetlenmesine rağmen bu bir gerçekti."Lu yan! Nerdesin? Bebeğimiz doğdu mu? "
Xiao zhan'in babası, tanrı tarafından ilk ve son kez göklere getirildi.
"O benim de parçam! Neden onu bensiz bırakıyorsunuz? "
Tanrı, lu yan'i xiao'a teslim etmeden önce bir büyü ile tüm her şeyi durdurdu.
"Eğer onu da alıp gidersen doğacak çocuk ölür, anne ile birlikte. Lu yan göklere ait! Burası dışında yaşayamaz. Seç şimdi.
Lu yan'i de alıp gitmek mi?
Burda bırakıp gitmek mi?
Burda kalırsa yaşayacaklar! "Xiao, önünde beyazlar içinde ve hamile eşine baktı. Bilinci kapalıydı.
Göz yaşları dur durak bilmeden akarken genç adamın elini uzatıp sevdiği kadının saçlarını okşadı. Elini henüz belirginleşmemiş karnına koyup alnından öptü sevdiğinin..Onları ölüme sürükleyemezdi.
"Tamam... Ben gidecem. Yalnız! Ama tek dileğim var lu yan ve çocuğum güvende olacak. "
Xiao zhan'in amcası, babasının aksine bir elçiydi fakat bu yaşananlardn sonra tanrı'ya hizmet etmeyi bırakıp doğacak yeğenini korudu.
Xiao gitmeden önce xiao zhan'in üzerinde olacak lanetin kaynağını bulmuştu.. Eşi ona laneti hissettiğinden bahsetmişti.
Yani, xiao zhan'in üzerinde ki lanetin kaynağı şu an babasının vücudu ve kanındaydı..
Küçük bir kasaba da kendi halinde yaşayan xiao, beyazlaşmış saçları ile göl de ki yansımasına bakarken, birden kan kustu.
Yiling kasabası büyük bir felakete sürüklendi.
Xiao kendini bir anda Tanrı'nın huzurunda buldu.."Yıllar sonra.. Burda ne işim var? "
"Lanetin kaynağını almasaydın!
Yer ve gök felakete sürüklenmezdi!
Senin ölüm vaktini bekledim. Oğlun xiao zhan'i tehlikeye attın kendi ellerin ile!"**
Xiao zhan gördüğü rüya ile irkilip yerinden sıçradı.
Avucunda hissettiği el ile yanına döndü.
Wang yibo ona dikkatle bakıyordu."İyi misin? Sayıklıyordun? "
"Bir rüya gördüm. Ba-"
Xiao zhan ve Wang yibo kendilerini bir anda tanrının huzurunda buldular.
Wang yibo, xiao zhan'i arkasına alıp biraz ileride yaşlanmış adama baktı."Oğlun'a bak xiao, lanet yüzünden bir 30 yıldır yaşayamıyor.. Şimdi lanet ile yok olacaksın, ama.. Xiao zhan ölümlü olacak. Eğer lanetin kaynağını serbest bırakırsan xiao zhan güvende olacak ölümsüz olarak, Wang yibo.. Yüzyıllar öncesine yani var oluşuna hapsolacak. "
"Wang yibo neden etkileniyor lanetten? "
Xiao zhan duyduğu ile sıkıca Wang yibo'nun elini tuttu.
"Çünkü xiao zhan'in kader ve gerçek eşi, birleşme gerçekleşti. "
"Wang yibo.. Onu asla bırakmam! Ölümlü olmaya hazırım. "
"Zhan! "
Wang yibo, xiao zhan'i kendisine çevirip sarıldı.
"Asla! Ne ben hapsolacam ne de sen ölümlü olacaksın çünkü, tanrı şiva'nın emri ile eşi'z o bozmadan kimse bizi ayıramaz. "
Wang yibo, Xiao zhan'i bırakıp tanrıya selam verip düz çöktü.
"Xiao zhan'in soyu tanrılara dayanır ölümlü olması Tanrıları kızdırır. Gök ve yer yüzü xiao zhan ölümsüz olduğu sürece huzur içinde kalacak. Yaşlı xiao'nun taşıdığı lanet bizim sonumuz ama bizim sonumuz da sizin sonunuz olur. Bunu biliyorsunuz. "
Wang yibo, xiao zhan'in rüyasını görmüştü.Wang yibo geriye doğru fırlatılıp büyü ile bağlandı.
"Bana karşı gelmeye nasıl cürret edersin Wang yibo! "
Wang yibo'nun ağzından, burnundan kanlar beyaz cübbesine damlarken, xiao zhan hızlı adımlarla koşup Wang yibo'nun yanına geldi.
Xiao zhan'in gözünden düşen yaş yere deydiği an yer buz tuttu.
Wang yibo ile durduğu yer dışında her yer buza teslim oldu."Laneti kendi ölümüm karşılında serbest bırakacam, ne oğlum ne de Wang yibo etkilenmeyecek!"
Tanrı bu teklifi kabul etti.
"B-baba sen nerdeydin? Her yerde aradım seni. "
Yaşlı adam, oğlunu ilk kez görüyordu.
"Güzelliğini annenden almışsın oğlum.. Ben bulamazdın çünkü gizlenmek zorundaydım senin iyiliğin içindi. "
Xiao zhan yürüyüp babasının yanına geldi her attığı adım da buz tutan yer çiçeklere dönüşüyordu.
"Gördüğüm rüya.. Gerçek miydi? "
Adam oğlunu sarıp derince öptü.
"Evet.. Bu annenin bırakığı son hatıraydı.
Ben.. Ölmeden önce senin rüyana gelecek ve gerçekler ortaya çıkacaktı. ""Baba! "
Adam yok oldu.. Öldü oğluna ilk ve son kez sarılarak. "
Xiao zhan yere çöktü.
Wang yibo, xiao zhan'i da alıp şatoya uçtu."Yibo."
Xiao zhan'in sesi titrerken sarıldığı bedene sığınıp ağladı.
___________________________________________
Dün bölümü atmayı unuttum 🥲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yasak yönelim 'YİZHAN'
FanficMelek Wang yibo ve sevgili kader eşi olan dünya dışında yaşayan xiao zhan'in kaderi ne olacak? Tanrı onları birlikte olmasını isteyecek izin verecek mi? Lanete karşı direnen çift'i neler bekliyor?