Có một lối thoát

87 5 0
                                    

Bir çıkış yolu var;

___

Wang yibo ikisi arasında ki iletişim sorununu gidermeliydi.

Böyle gerçeğe gitmek gerçeği bulmak imkansızdı.

Xiao zhan onunla konuşuyordu.
Ama Wang yibo anlamıyordu kendisi ise konuşamamanın verdiği ızdırapla için içini yiyordu.

"Hey! Sen kimsin neden o günden sonra ortalıktan kayboldun konuş."

Wang yibo ona bakıyordu sadece bunu yapabiliyordu.

Wang yibo o kızıl gözlere daldı..

Bir fikir!

Bir fikir aklına geldi.

Xiao zhan'ın elinden tutup tanrı'nın huzuruna çıkmak için hareketlendi.

"Wang yibo neden onu tekrar getirdin"

Tanrı xiao zhan'ı yine huzuruna almamıştı.

"Laneti öğrenmem gerek. Bu da xiao zhan'a bağlı beni görevimden alın. Ve onunla konuşmama izin verin."

Bu kadardı tek bir cümle.

Tanrı bundan  hoşlanmadı.

Gürledi!!

Ve yeryüzünde herşey değişti.

Yağmur yağıyor kar ve buzlanma oluyordu!

Yaz mevsimini yaşayan yerler bile yağmura ve fırtınaya yakalanmıştı.

Neydi ki bu lanet?

Neden bu kadar acı veriyordu?

(Umut elması, dünyanın en ünlü elmaslarından biridir ancak onunla ilişkili de bir lanet var. Dünyanın en değerli ve en büyük mavi elması olan Umut elması, 1600'lerde Hindistan'daki bir tapınaktan, kötülükle savaşan Tanrıça Şiva'nın heykelinden çalındı. otarihten itibaren elmas, kendisine sahip olan herkesi lanetledi. Yıllar boyunca elmasa sahip olan herkes korkunç şekillerde hayatlarını kaybetti. Lanetli elmasın şu anda kimin elinde olduğu bilinmiyor.

Bu elması çevreleyen lanet de küçük bir fark ile Umut elması lanetine benziyor. Koh-i-Nur elmasına sahip olan her kadın yaşamlarını büyük bir servet ve şans ile geçirirken, elması elinde bulunduran erkekler korkunç ölümler yaşıyor. Bu nedenle elmas için, kadınların en iyi dostu yakıştırması yapılıyor.)

Umut ve koh-i-nur elması antik çin medeniyetinde tanrı şiva tarafından aynı kazanda eritilerek birlşetirildi ve bu da elmasın büyük bir laneti ortaya çıkarmasına neden oldu.

Bu sebeple tanrı, tanrı şivayı göklerin en derinliklerine sadece kendisinin bileceği bir yere gizledi ve bu laneti ortadan kaldırmaya çalıştı yüzyıllar boyu elmas daha da güçlendi dünya denen gezegene zarar vermediği için tanrı insanları dünya üzerine hapsetti.

Bu sırada tanrı şiva bulunduğu mağaradan çıkıp o zamanın tanrıçası olan helen'e tecavüz etmişti onların birleşimi sonucu gök ve yer yüzü sallanmıştı.

Tanrı, tanrı şivayı cezalandırmak adına onu başka bir gezegene yollayıp hapsetmişti. ve tanrıçayı da başka bir
Gezegene yollayıp hapsetti.

Tanrıça çocuğu doğurduğunda tanrı tanrıça'yı yanına aldı.

Çocuk zamanla büyüdü ve kendi ailesini bile kurdu işte xiao zhan'in soyu burdan geliyordu.

Çünkü o elması onun soyundan gelen tanrı şiva yaratmıştı ve bu da bu soyun devamını belli bir yaştan sonra ölümsüzleştiriyordu yarı insan olarak doğan xiao zhan ailesi tanrı'nın gazabına uğradı.

Ve ayrıldılar annesi dünya gezegenine sürgün edilip babası ile yüzyıllar önce tanrı şiva'nın hapsedildiği mağaraya hapsedildi.

Yarı insan olan Xiao zhan'ın babası tanrı'nın emri ile mağara da son nefesini verdi.

Annesi ile dünya da bir yerlerdeydi.
Tanrı yerini biliyordu.

Wang yibo ile bağlantısı ortaya çıkmaması için tanrı ne kadar engel koysa da xiao zhan bulunduğu gezegenden ayrılmış üstüne üstlük ayrıdığı gün onları korumak için yanına aldığı melek Wang yibo ile karşılaşmıştı.

Tanrı Wang yibo'nun isteğini kabul edemezdi.

Wang yibo'nun güçlerini elinden aldı.
Xiao zhan'ı da huzuruna aldı.

Lanet yüzünden xiao zhan ve Wang yibo tanrının huzurunda bilinçlerini yitirdi.

Tanrı diğer tüm emrinde olan Melekleri huzuruna aldı.

Wang yibo ve Xiao zhan tanrı tarafından gizlenmişti.

Bu lanet ikisi için ne ifade ediyordu Wang yibo ile ne bağlantısı vardı?

_____________________________________

Bir araştırma peşindeydim geç oldu biliyorum.

yasak yönelim   'YİZHAN'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin