cho bạn

61 4 3
                                    

senin için;

______________________________________

Xiao zhan gökler diyarından geldiğinden beri Wang yibo'nun kucağında ağlamış ve uyumuştu.

"Yibo? "

Xiao zhan, uyanıyordu.
Wang yibo kucağında ki adamın saçını okşayıp 'hmm' ladı.

"Şimdi ne olacak? Lanet bitti mi? "

Wang yibo, xiao zhan'in endişesini anladı.
Önce kucağında ona masum bakan sevdiğinin alnına derin bir öpücük kondurdu.
Ve ince beli daha sıkı sarıp onu daha da rahat ettirdi.

"Şimdilik ortalık duruldu. "

Xiao zhan, başını altında ki bedenin boynuna gömmüştü adeta, bu yüzden başını kaldırıp göğsüne tutundu ve yüzüne baktı.

Elini kaldırıp alın bandına attı ve çıkardı.
Aynı zamanda beyaz kumaşı bileğine dolayan xiao zhan,

"Bu neden hep alnında? "

Wang yibo soru ile gülümsedi.

Ve xiao zhan'in alın bandını doladığı elini tutup kendine çekti.
Burunları birbirine çarparken nefesleri birbirine karışıyordu.

"O, alın bandına eşim dışında kimse dokunamaz. "

"Ne? "

Xiao zhan şaşkın bir şekilde Wang yibo'nun yüzüne baktı.
Ve önce kızarmış sonra da gülümsemişti.

Dudaklarına çarpan dudaklara, dudaklarını sürtüp kalktı- kalkmaya çalıştı.

Çünkü iri bir çift el onun ince belini tutup kendine çekmişti.
Xiao zhan tam da altında ki bedenin mahrem yerine oturuldu.

Xiao zhan ani gelen his ve hissettiği sertlik ile inledi.

Ve Wang yibo bu inleme ile xiao zhan'i tek hamlede yüz üstü altına aldı.

"A- aah yibo.. "

Wang yibo, altında ki bedenin kıyafetlerini çıkartıp cübbeyi yukarı kaydırdı ve xiao zhan'in kalçalarını ortaya çıkardı.

Kuru pembe deliğe bakıp iç geçirdi.

"Y-yibo ne yapıyorsun? "

Xiao zhan, arkasında ki adamın mahrem yerlerine öylece bakmasından dolayı utanmıştı.

Wang yibo iri elleri ile önünde domalmış adamın kalçalarını tutup sıktı, okşadı.

"Her bir zerren neden bu kadar güzel? "

Wang yibo cümlesini bitirdiği an, dilini xiao zhan kalça arasından içeri gönderdi.

"Ihhmm."

"Ah.. - yibo. "

Xiao zhan başını yatağa gömüp inledi..
Bu his çok farklıydı..

Xiao zhan aldığı hazla kalçalarını daha da açıp kendini Wang yibo'ya itti.

Wang yibo buna gülümsedi ve son kez bulunduğu noktayı emdi.
Dilini çıkarmadan parmağını ıslak deliğe sokan Wang yibo geri çekildi ve parmağı ile deliği genişletmeye başladı.
Xiao zhan'in boynundan tutup kafasını kaldırdı ve yüz yüze gelmelerini sağladı.

Xiao zhan, terlemiş ve yüzü kızarmıştı bile. Wang yibo parmak hareketlerini hızlandırıp xiao zhan'in ıslak dudaklarına yapıştı.

"Ahhh! Mm! Yi-! "

Xiao zhan inleyemedi çünkü Wang yibo geri çekilip sertleşmiş penisini onun için artık hazır olan deliğe kökledi.

"Şşhh."

Xiao zhan domalmış şekilde, içine Wang yibo'nun penisini yutarken dirsekleri üzerinde durmuştu.
Ve artık kollarının ağrısından duramayıp üst gövdesini yatağa bıraktı.

Wang yibo durumu fark edince xiao zhan'in ince beline kollarını dolayıp kaldırdı.

Buda xiao zhan'in içine giren penisin daha derinlere nüfuz etmesine neden oldu.

Xiao zhan Prostatına değen şey ile gözlerini irice açıp Wang yibo'nun belinde ki kollarına tutundu.

"Yibo-bu ahh! Çok fazla ah! "

Wang yibo zhan'in boynunu emerken aynı zamanda xiao zhan'in göğüsleri ile ilgileniyordu.

Xiao zhan'in penisine elini atıp tutu.

Xiao zhan, gözleri aldığı yoğun zevk ike geriye kaymış yaşarırken, Wang yibo kucağında titreyen adamın çenesinden tutup kendisine çevirdi ve dudaklarına yapıştı.

Xiao zhan öpüşme yüzünden ve de içine hız kesmeden girip çıkan penis yüzünden hareket ederken inledi.

Wang yibo, xiao zhan'in kulak memesini ağzına alıp emdi ve ısırdı.

"Ah! Zhan.."

Xiao zhan kolunu, Wang yibo'nun kucağında ters oturmasına rağmen boynuna atıp ensesine tırnaklarını batırdı.

"Ahh! Yibo ah! Geli-"

Daha cümlesini bitirmeden boşalan xiao zhan kucağında olduğu adama daha da bastırdı kendini.. Ama bir anda Wang yibo'nun sert itişi ile xiao zhan derince inleyip öne atıldı.
Gözlerinden akan zevk yaşları durmazken,

"İçine geliyorum.. "

Xiao zhan içinde hissettiği sıcaklıkla mest olurken öne atıldı ve içinde hala sızdıran şeyi çıkardı.

Anında Wang yibo ile yüz yüze gelip onu üzerine çekip sarıldı.
Wang yibo onun beline sarılıp boynuna masum öpücükler bıraktı.

"Beni yalnız bırakmadığın için teşekkür ederim. "

Wang yibo xiao zhan'in şah damarına öpücük kondurdu. Ardından,

"Bu sonsuz hayatımda, bana bahşedilen hediyemsin.. Olması gereken buydu güzelim. "

Xiao zhan bu cümleye kıkırdadı.

"Ama.. Yoruldum uyuyalım. "

"Mm.. Uyuyalım. "

___________________________________________

Tamamiyle kendiliğinden gelişen bir bölümdü smut planda yoktu..

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
yasak yönelim   'YİZHAN'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin