sự ngạc nhiên

81 4 4
                                    

Sürprizler;

"Yibo.. "

"Hmmm? "

"Kalk."

"Ne oldu? İyi misin? "

Wang yibo, yataktan kalktı.
Karşısında yarı çıplak bir xiao zhan görmeyi beklemeyen Wang yibo önce şaşırdı ardından yutkundu ve xiao zhan'i büyü ile anında yatağa alıp üzerine abandı.

Yüzleri birbirine yakınken sıcak nefesleri bir birine karışıyordu.

"Zhan.. Ne istiyorsun? "

Wang yibo bunu derken bile altında ki bedenin ince belini okşayıp kendine çekmişti.

Xiao zhan bedenini sıkıp okşayan ele odaklanmaya çalışıyordu çünkü üstünde ki beden dudaklarına kapanmış hoyratça öpüp emiyordu.

"Ihhmm!"

Xiao zhan'in üzerinde ki beyaz geceliğin önünü açtı.

"Zhan soruma cevap ver. "

Wang yibo ellerinin hareketlerini durdurdu ve xiao zhan'i kucağında oturttu.

"Yibo ben yapmak istiyorum beni rahatlat. "

Wang yibo, xiao zhan konuşurken saçlarını yüzünü ve şişmiş dudakları okşuyordu.

Wang yibo bu sözlerden sonra kucağında ki adamın boynuna eğilip koklayıp öptü.
Ardından ısırıp emdi.

"Ah! Mmnn"

Wang yibo kendi üzerinde ki beyaz cübbeyi açıp tamamen çıkarıp soyundu.

Xiao zhan ve Wang yibo oturmuştu.
Wang yibo kucağında ki adamın dudaklarını esir alırken bir elini xiao zhan'in kalçasını tutup okşadı. Ve bir parmağını deliği yoklayıp okşadı.

"Imm.. Hadi ah! "

Xiao zhan, Wang yibo'nun boynuna tutunmuştu, hissettiği ile dudakları altında ki teni emmeye ve de ısırmaya başladı.

"Ah.. Zhan mm.. "

Wang yibo parmaklarını xiao zhan'in deliğine sokup makas hareketleri yaptı.

Xiao zhan buna bile inleyip bulunduğu kucakta ki adamın karnına sürtündü.

"Parmakların yetmiyor sok artık ah! "

Wang yibo parmaklarını çıkartıp xiao zhan'in deliğine çarpan aletini deliğe konumlandırıp içine kökledi.

Xiao zhan ani giriş ile çığlık atıp bulunduğu kucakta yükseldi.
Ve Wang yibo'nun boynuna daha sıkı sarılıp inledi.

"Ah!"

Wang yibo gözleri önünde olan göğüse atılıp emdi okşadı.

"Ah! Mnnm zhan!"

Xiao zhan, Wang yibo'nun boynunu esir almıştı.
Morarıp şişeceği belliydi.

Wang yibo kucağında kendinden geçmiş şekilde inleyen adamı daha sıkı tuttu ve içinden çıkmadan onu geriye yatırıp git gellerini hızlandırdı.

Xiao zhan bacakları havada sallandı.
O kadar zevk içindeydi ki ayak parmaklarını kıvırıp yüksek sesle inledi.

Wang yibo, altında zevkten resmen gözlerinden yaş akıtan eşine bakıp boynuna sokulup koklayarak boşaldı.

Xiao zhan de aynı anda boşaldı.

Wang yibo içinden hala çıkmamıştı.
Kafasını, xiao zhan'in boynundan çıkarıp eşinin yüzüne baktı.
Yüzünü okşayıp gözyaşlarını silip,

yasak yönelim   'YİZHAN'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin