Po skończonych lekcjach wróciłem do domu.
Pogoda tego dnia nie dopisywała za dobrze, ale co ja mogę na to poradzić?
Wszedłem do domu cały mokry i ściągnąłem buty.
Od razu skierowałem się do pokoju, gdzie wziąłem jakieś ciepłe ubrania i poszedłem wziąć gorący prysznic.
Gdy już to zrealizowałem, poszedłem do kuchni i zagotowałem wody na herbatę.
Wziąłem telefon z blatu i postanowiłem napisać do mojego ukochanego przyjaciela.Nishimura Niki.
Pierwszy dzień w szkole mogę uznać za udany.
Klasa i może nie liczy mądrych osób, lecz czego się tu spodziewać? Ludzie na profilu biologiczno-chemicznym są dziwni. Co ja tam robię? Nie mam bladego pojęcia.
Lecz jeden chłopak w tej klasie wydawał się.. bardzo ciekawy.
Mowa tu o chłopcu, z którym dzielę ławkę.
Uroczy uśmiech, śliczne brązowe oczy i ogólnie ma coś takiego w sobie pociągającego.
Nie powinienem o takich rzeczach myśleć, gdy nawet go nie znam.
Nie rozumiem za bardzo języka koreańskiego, ale staram się poświęcić swój cenny czas na nauczenie się go jak najbardziej.
Zapisałem się również na dodatkowy język. Mam nadzieję, że ten chłopak też na niego chodzi.
Totalnie nudząc się w czterech ścianach, postanowiłem wrzucić szybko jakieś zdjęcie na instagrama. Czasami sprawia mi przyjemność czytanie tych bezsensownych komentarzy.@ R_N00
Polubienia: 103 Komentarze: 4
Wyświetl komentarze:
@ seuung_ : jestem twoim największym fanem niki
——-> @ R_N00: uspokoj sie🤦♂️
@ Kim_0: 🫠🫠
@ 5a53_ : slodziak nikiDalej mnie z czasem zastanawia kim jest ten cały Kim_0
Cały czas polubia moje story czy posty, komentując tymi żenującymi emotkami.
Od czasu kiedy zrobiłem się no dość popularny ta osoba cały czas jest na bierząco z moimi postani itp.przydupasy heeseung'a.
Heeseung:
po pierwsze
co to za nazwa grupy nowa
po drugie
nie chcecie do mnie dzisiaj przyjść?
zaprosiłbym jeszcze swojego przyjaciela z jego kolegą.
myśle, że naszemu Australijczykowi się spodoba pomysł.Jake:
NO WAY
KIM SUNOO TAM BEDZIE?!Heeseung:
yupJay:
ten caly sunoo ma chociaz uroczego kolege?Sunghoon:
..
Jay
przestan podrywać małych chłopców..: +
ale mi tam pasuje
heeseung misiu będę u ciebie za 15 minut :**Heeseung:
jedyne normalne wychowane dziecko
CZYTASZ
𝓳𝓾𝓼𝓽 𝓯𝓸𝓻 𝔂𝓸𝓾 / sunki
ФанфикHistoria zaczyna się od najzwyklejszego dnia, w którym Sunoo jest zabójczo zapatrzony w jednego z chłopaków na instagramie, lecz jeszcze nie wie, że chłopak, o którym ciągle myśli będzie potrafił spojrzeć na niego w ten sam sposób co on.. Historia r...