BÖLÜM 1:EVLATLIK

43 5 9
                                    

Lily:

Emma:Lily uyan!

Annemin bana seslenmesiyle gözlerimi açtım hemen duvardaki saate baktım,saat 11 di ne kadar da çok uyumuşum. Birden annem odaya daldı.

Emma:Ben sana uyanacaksın demedim mi? Daha hala üstünü bile giyinmemişsin. Bir daha geç uyanırsan tüm evi baştan temizleyeceksin şimdi kalk ve bize güzel bir kahvaltı hazırla.

Lily:Tamam anne, hazırlarım.

Üstümü giyinip mutfağa indim kahvaltı hazırlamaya başladım resmen hizmetçiymişim gibi davranıyorlar bana. Kardeşim Summer'ın sesi geldi. Ona da ne kadar kardeş denilebilirse...

Summer:Anne neden bu kız yemekleri yapıyor hiç de beceremiyor.

Emma:Tatlım yakında yeni bir hizmetçi tutacağız o zamana kadar idare et. Ayrıca bu kz dediğin maalesef senin kardeşin.

Sinirlenmiştim hemde çok elimi yumruk yapıp sıkıyordum.

Lily:Neden bana böyle davranıyorsunuz!

Emma:Nasıl davranmamızı bekliyordun senin gibi birine.

Lily:Bende senin kızınım neden bana üveymişim gibi davranıyorsun.

Emma ve Summer şaşkınca birbirine baktılar. Emma eliyle yukarıyı gösterdi.

Emma :Odana, sana 3 gün yemek yok. Ayrıca o pis kanlı elini de temizle .

Sinirden sıktığım elimin tırnaklarım battığı için kanadığını yeni fark ediyordum.
Ağlayarak odama çıktım kapıyı kilitledim ve ağlarken kendimi uykuya bıraktım.
(3 saat sonra)

Cama birşeyin çarpmasıyla uyandım. Cama baktım ve beyaz bir baykuş gördüm. Gagasında bir zarf vardı. Hızlıca camı açtım ve gagasındaki zarfı aldım. Baykuş çok sevimliydi biraz başını okşadım. Sonra uçarak gitti. Mektubu elime aldım. Üzerinde garip bir logo vardı. Mektubun içinde bir not vardı.

HOGWARTS CADILIK VE BÜYÜCÜLÜK OKULU

Müdür: Albus Dumbledore

(Merlin Nişanı, Büyük Usta, Yüksek Cadı, Baş Sihirbaz, Yüce Başbuğ, Uluslararası Büyücüler Konfed.)

Sayın Mrs Brown,

Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda yerinizin ayrılmış ol- duğunu size bildirmekten mutluluk duymaktayız. Gerekli kitap ve gereç- lerin listesi ilişikte sunulmuştur.

Ders yılı 1 Eylül'de başlamaktadır. Baykuşunuzu 31 Temmuz'dan önce göndermenizi dileriz.

Sevgilerimizle,

Minerva McGonnagall
Müdür Yardımcısı

Birisi şaka yapıyor diye düşündüm. Ve mektubu masanın üzerine bıraktım. Kitabımı okumaya başladım. Ve okurken uyuyakaldım.
(4 saat sonra)

Zil sesiyle uyandım babam gelmiş olmalıydı. Aşağı indim.

Lily: Hoşgeldin baba.
Emma: Senin ne işin var burada derhal odana.
Tom: Odana Lily!

Hepsinden nefret ediyordum. Kitabımı okumaya devam ettim.

(1 saat sonra)

Aşağıdan yüksek sesle konuşma sesleri geliyordu Merak edip merdivenlerin arkasından dinlemeye koyuldum.

Emma : Onu yetimhaneye bırakalım.
Tom: Hayır onu bize bırakan adama söz verdik hatırlamıyor musun?

Birden başıma bir ağrı girdi ve zihninde bir görüntü belirdi...

Kıvırcık saçlı bir adam vardı ve ben vardım ama bebektim adam bana gülümsüyordu.

Adam: Seni bir gün yeniden bulacağım Lily'im.

Adam kapıyı çalar annem ve babam kapıyı açar.

Tom: Kimsiniz?
Adam: Sizden bir isteğim olucak.
Tom: Evet dinliyorum
Adam: Kızıma bakmanızı istiyorum. Karşılığında yüksek miktarda para alacaksınız.

Adam elindeki poşeti uzatır

Tom: Kabul
Adam: Söz verin
Tom: Söz veriyorum
Adam: Sözünü tutmazsan başına geleceklerden ben sorumlu değilim.

Herşey normale döndü tüm cesaretimi toplayıp:
Lily: Kimi yetimhaneye bırakıyormuşsunuz?


Öncelikle hikayemi okuyan herkese çok teşekkür ederim bu benim wattpad'e yazdığımı ilk şey beğenmediğiniz bir şey varsa bana yazarsanız sevinirim.💚🐍
470 kelime az mı sizce?

MRS BLACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin