Yere düşmüştüm ve şapkam yoktu odanın diğer köşesindeydi.Hermione: Saçlarının turuncu olduğunu bilmiyordum Lily.
Sirius: Lily mi?***
Lupin: Sirius gel biz biraz konuşalım.
diyip Sirius'a işaret yaptı. Hayır ona her şeyi anlatmasına izin veremezdim.
Lily: Ne yaptın Hermione! Bilmesini isteseydim kendim söylemez miydim.
Hermione: Gerçekten çok üzgünüm Lily. Bir anda unuttum.
Lily: Senin üzgün olman bir şeyi değiştirmiyor.Sirius ile Lupin'in arkasından gittim hızlıca.
Lily: Profesör Lupin! Lütfen.
Lupin: Onun da bilmeye hakkı var Lily.
Lily: Yok onun bilmeye hakkı yok beni yıllar önce bıraktıktan sonra o hakkı kaybetti o. Beni tanımadı bile ama ben onu tanıdım. O Harry'i tanıdı beni tanımadı bile. Ben ailem sandığım bana iğrenç davranan o insanlarla 12 yıl geçirdim. Kendimden nefret ettim bu yüzden öyle bir hakkı yok.
Sirius: Lily, kızım sensin buradasın seni çok özledim.
Lily: Ben de özlemiştim ama artık özlemiyorum. Ayrıca lütfen bir daha bana kızım deme!
Sirius: Lily lütfen anlatıcam her şe-derken Profesör Lupin kurt adama dönüştü o bir kurt adamdı. Sirius Lupin ile ilgilenirken hızlıca ortalıktan kayboldum. İleride bi çalılık vardı arkasına geçip biraz soluklandım. Ağladığımı yeni fark ediyordum. Gökyüzünü izliyordum izlerken kendimi uykuya bıraktım.
***
Biri beni taşıyordu. Gözlerimi araladım Draco'ydu.
Lily: Draco?
Draco: Lily şükürler olsun iyisin. Sana bir şey oldu diye çok korktum.
Lily: Beni nasıl buldun?
Draco: Herkes seni arıyor. Harry en son buralarda olduğunu söyledi. İyi misin?
Lily: İyiyim sanırım bilmiyorum.
Draco: İyi olman için elimden geleni yaparım.
Lily: Sen üzülme yeter. Ayrıca beni indirir misin yorulma.
Draco: Gerek yok az kaldı zaten.
Lily: Lütfen.
Draco: Peki.beni yere bıraktı Draco çok endişelenmiž gözüküyordu biraz onun yüzünü inceledim.
Draco: İyi misin Lily?
Lily: İyiyim sadece biraz bahçede oturalım mı?
Draco: Olur ama profesörler bizi bahçede bulurlar.
Lily: O zaman seni bir yere götüreceğim.
Draco: Tamam hadi gidelim.
Onu şamarcı söğütün yanına babamla konuştuğum yere götürecektim.Lily: Geldik gel oturalım.
Draco: Tamamdır.Draco'ya bugün olan her şeyi anlattım.
Draco: Peki pişman mısın bunları dediğine?
Lily: Asla hiç pişman değilim yine olsa yine aynısını yapardım. Peki ya sen? Sen pişman mısın beni dinlediğine?
Draco: Hiç değilim senin yanında olmak seninle konuşmak bana huzur veriyor.Draco'nun yüzüne baktım söylediklerinde yalan yoktu yüz ifadesinden bu yeterince anlaşılıyordu.Ve o an hiç beklemediğim bir şey yaptı Draco. Beni öptü. Şaşkın bir şekilde ona bakıyordum.
Lily: Şey- ben Hogwarts'a gideyim geç olmasın.
Draco: Lily özür dilerim yani bi anda oldu.
Lily: Sorun değil.
Draco: Hadi Hogwarts'a gidelim.El ele tutuşarak Hogwarts'a gidiyorduk. Yolda Dumbledore ile karşılaştık.
Dumbledore: Lily iyi misin senin için çok endişelendik.
Lily: İyiyim profesör fazlasıyla.
Dumbledore: Tamam o zaman yataklarınıza gidin aslında bu saatte burada olmanız yasak ama bunları yarın konuşuruz.
Lily: Tamam profesörHogwarts'a girdik tek ikimiz vardık etrafta.
Lily: Draco
Draco: Efendim güzelim.
Lily: Güzelim mi?
Draco: Beğenmedin mi başka bir şey dememi istersen başka bir şey de diyebilirim.
Lily: Neyse boşver şuan onu. Benim Gryffindor ortak salonuna gitmem gerek.
Draco: Neden?
Lily: Harry'e ne olduğunu sormam gerek.
Draco: Tamam nereden gidildiğini biliyorum beni takip et.Onu takip ediyordum ta ki birisine çarpana kadar. Kafamı kaldırdım bu profesör Snape'di.
Snape: Bayan Black ve Bay Malfoy bu saatte burada ne işiniz var?
Draco: Yataklarımıza gidiyorduk biz de.Profesör Snape zihnime girmeye çalışıyordu buna izin vermeyecektim çok fazla çalışmıştım bu konu hakkında. Profesör Snape Draco ile el ele tutuştuğumuzu fark etti ben hemen Draco'nun elini bıraktım.
Snape: Puan kırmamı istemiyorsanız hızlı olun.
Lily: Peki profesör.Hızlıca oradan uzaklaştık. Draco ile Gryffindor ortak salonundaydık.
Draco: Sen burada bekle ben Harry'i çağıracağım.
Lily: Tamam bekliyorum.Ortaya doğru geçtim Ginny ve Hermione oturup konuşuyorlardı. Beni fark ettiler.
Hermione: Burada ne işin var Lily nasıl girdin?
Lily: Harry ile konuşmam gerek.
Ginny: Niye ne oldu ki?
Lily: Önemli bir konu sen de kimseye bahsetmezsen sevinirim Hermione.
Hermione: Merak etme bahsetmem.Tam o sırada Draco ve Harry geldi. Boş bir yere oturduk.
Harry: Selam Lily ne oldu?
Lily: Ben gittikten sonra ne oldu?
Harry: Sirius çok üzüldü suçsuz olduğu kanıtlandı şuan özgür ama seninle olamadiğı için çok üzgün.Yalan söylüyor yüz ifadesinden herşey anlaşılıyor.
Lily: Emin misin?
Harry: Eminim niye yalan söyleyim ki?Gözlerinin içine baktım zihnine girdim Sirius ile konuşuyorlardı.
Harry: Ne oldu Lily ile konuştunuz mu?
Sirius: Konuştuk daha doğrusu o konuştu. O beni dinlemedi beni istemiyor ama sorun değil beni istemeyeni ben hiç istemem.
Harry: İkiniz de şu inadınızdan vazgeçseniz ne olur bak özgürsün artık onunla çok mutlu olabilirsin.
Sirius: Sanmıyorum.Harry'nin zihninden çıktım. Yalan söylüyordu.
Lily: Tamam teşekkür ederim Harry görüşürüz.
Hızlıca Draco ile çıktık.
Lily: Harry yalan söylüyor Draco.
Draco: Nereden anladın?
Lily: Zihnine girdim.
Draco: Nasıl yapılıyor bana da öğretsene.
Lily: Bir ara öğretirim ama şuan profesörlerden birine yakalanmadan yataklarımıza gitmemiz gerek.
Draco: Tamam yarın görüşürüz iyi geceler.
Lily: Geceler iyi değildir...dedim ve yatağıma gidip kendimi uykuya bıraktım.
785 kelime🐍💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MRS BLACK
FanficMuggle bir anne babası olduğunu sanan Lily'nin hayatı anne babası sandığı kişilerin gerçek anne babası olmadığını öğrenen Lily Hogwarts'a gider ve hayatı değişir...