BÖLÜM 11:UZUN ZAMAN SONRA TEKRAR MALFOY MALİKANESİ

10 2 0
                                    

Sirius: Evet o sana ne dedi?
Lily: Bana baban mı Draco mu dedi?
Sirius: Ee ne var bunda?
Lily: Onlardan birisi ölücek sen öldüreceksin dedi...

***

Babam bana şaşkınca bakıyordu.

Sirius: Yapamazsın sen kimseyi öldüremezsin lütfen bana bir seçim yapmadığını söyle.
Lily: Yapmadım yapamazdım ama ben çok büyük bir hata yaptım Azkaban'a gideceğim.
Sirius: Saçmalama kızım asla izin vermem ne olduğunu tam olarak anlatır mısın?
Lily: Bellatrix bana öyle diyince dayanamadım bir tane tokat yapıştırdım.
Sirius: Sana bir şey yapmadı değil mi?
Lily: Beni öldürecekti az kalsın öldürüyordu son anda Voldemort'un adamlarından birisi geldi ve dedi ki "Bellatrix dur karanlık lord onu canlı istiyor"

Ona bunu diyenin Snape olduğunu söyleyemezdim öyle anlaşmıştık çünkü.

Sirius: Voldemort seni neden istesin ki ayrıca sen ona bir şey yapmamışsın?
Lily: Devamı var aslında onlar konuşurken bunu fırsat bilip Bellatrix'e büyü yaptım.
Sirius: Ne büyüsü?
Lily: Affedilmez lanetlerden Crucio.

Gözümden yaşlar akıyordu bu sefer kontrol edemiyordum ağlamamı.

Lily: Tam seninle yeni tanışmışken Azkaban'a gideceğim.
Sirius: Hayır Lily hiç bir yere gitmiyorsun.
Lily: Bellatrix yaşıyor ve olanları herkese anlatabilir zor da olsa onu eski haline döndürdüm.
Sirius: Sen Crucio lanetini nerden biliyorsun?
Lily: Kütüphanede bir kitapta yazıyordu ilk defa denedim ben de. Ama sanırım ilk ve son olacak Azkaban'da öleceğim.

Tam o sırada Profesör Lupin içeri girdi.

Lupin: Ne oluyor ne ölmesi Lily kim ölüyor?
Lily: Ben öleceğim Azkaban'da.
Lupin: Ne Azkaban'ı ne saçmalıyorsun Lily? Sirius neler oluyor anlatır mısın?
Sirius: Gel biz kapının önünde konuşalım.

Babam ve Profesör Lupin gittiler. Azkaban'a gitmek istemiyordum. Ayağa kalktım yaralarım sızlıyordu ama kalkmalıydım daima dik durmalıydım bundan sonra ağlamak yok. Gerekirse ölecektim ama Azkaban'a gitmeyecektim. Revirin çıkışına doğru ilerledim. Başım dönüyordu. Pes etmek yoktu. Zor da olsa yatakhaneme gelmiştim eşyalarımı topladım. Sırt çantalarımdan birisini açtım. Ne olur ne olmaz diye bir kaç kitap giysi ve asamı aldım. Tam çıkacağım sırada Pansy ile karşılaştım.

Pansy: Lily iyi misin yardıma ihtiyacın var mı?
Lily: Fazlasıyla.

Pansy'e büyü yapmak istemiyordum ama zorundaydım.

Lily: Petrificus Totalus!

Pansy olduğu yerde donakaldı.

Lily: Üzgünüm Pansy.

***

Zor da olsa Hogwarts'tan baya uzaklaşmıştım. Şimdiki plan basitti Malfoy Malikanesine gidecektim yolu biliyordum daha önce gelmiştim bir kaç kişiye sorarak buldum şu anda tam önünde duruyordum. Kapıyı çaldım kapıyı Dobby açtı. Hemen içeri daldım.

Dobby: Dobby efendisine haber vermeli böylece giremezsiniz.

Tam mutfağa doğru ilerlerken Narcissa ile karşılaştım.

Narcissa: Lily tatlım iyi misin? Senin şu an okulda olman gerekmiyor mu?
Lily: Bellatrix nerede?
Narcissa: Anlamadım tatlım.

Tam o sırada Lucius Malfoy geldi.

Lucius: Bu gürültü de ne?
Lily: Size de merhaba bay Malfoy yoksa ölüm yiyen Bay Malfoy mu demeliydim?
Lucius: Ne saçmalıyorsun sen?
Lily: Sizden sadece bir şey isteyeceğim Bellatrix nerede?
Lucius: Dobby Bayan Brown'u Bellatrix'in yanına götür.
Lily: Black, Bayann Black olucaktı.

Sirius'un kızı olduğumu bildiğine emindim. Dobby bir odanın önünde durdu. Kapıyı çaldım.

Bellatrix: Gelebilirsin Cissy.

Hemen odaya daldım.

Lily: Geldim Lestrange.

Bellatrix şaşkınca bana döndü.

Bellatrix: Sen! Senin ne işin var burada?
Lily: Düşüneyim ne için en son ne konuştuğumuzu hatıryorsundur bence?
Bellatrix: Seçimini yaptın demek.
Lily: Evet yaptım.
Bellatrix: Kimi öldüreceksin?
Lily: Kimseyi. Belki seni.
Bellatrix: Sen benimle dalga mı geçiyorsun?!
Lily: Sana Crucio büyüsü yaptığımı kimseye anlatmayacaksın.
Bellatrix: Neden yoksa Azkaban'dan korktun mu?
Lily: Birisine bile söylersen Malfoy Malikanesinde kaldığını herkes öğrenir sadece sen değil değerli kız kardeşin Cissy de yanar.
Bellatrix: Sen yapamazsın!
Lily: Öyle güzel yaparım ki. Hepinizi yakarım.
Bellatrix: Peki anlaştık.
Lily: Ayrıca kimseyi de öldürmeyeceğim. Ne Draco ne de babam. Sen o kadar iğrenç bir insansın ki kuzenini öldürtmek istedin. Ve Draco sen onun teyzesisin nasıl ona kıyabilirdin ki?
Bellatrix: Öncelikle Sirius benim kuzenim değil onu kimse aileden saymıyordu.
Lily: Neden ne yaptı Azkaban'a gittiği için mi öyleyse senin de Azkaban'a gitmen gerek sen de herkese çok zarar verdin.
Bellatrix: Hayır o safkanlık fikrini reddettiği için ve Gryffindor'a seçildiği için aileden sayılmıyordu.
Lily: Binasını kendisi seçmiyor ki seçmen şapka seçiyor. Ayrıca Gryffindor olmak suç mu?
Bellatrix: Black ailesi safkan soylu bir ailedir ve aile üyelerinin neredeyse hepsi Slytherindir. Umarım sen de baban gibi düşünmüyorsundur.

Birden aşağıdan bağırış seslerinin gelmesi ile konuşmamız yarıda kaldı. Babamın sesiydi olamaz beni bulmuş olamaz. Etrafta kaçacak bir yer aradım. Babam çok sinirlenmiş olmalıydı.

Bellatrix: Camdan atlayarak kaçabilirsin.
Lily: Saçmalama camdan atlarsam yaşama şansım yok. Ayrıca sanane ki?
Bellatrix: Peki sen bilirsin. Diğer seçenek ise baban seni bulur ve Hogwarts'a geri götürür okuldan kaçma suçuyla ne yaparlar sana bilemem.
Lily: Başka seçeneğim yok atlayacağım beni gördüğünü kimseye söyleme.
Bellatrix: Sende.

Cama doğru yaklaştım 2.kattaydım derin bir nefes aldım. Ve camdan kendimi bıraktım. Bilincim kapanmadan önce duyduğum son ses Bellatrix'in kahkahalarıydı.

Buraya kadar okuduysanız çoook teşekkür ederim beğendiyseniz oy verirseniz de süper olur. Bu hikayede Bellatrix'in yakalanmadığını ve Azkaban'a hiç girmemiş olduğunu hayal ederek okuyun çünkü öyle yazdım.🙃

777 kelime💚🐍



MRS BLACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin