BÖLÜM 9: YENİ PROFESÖR

24 3 0
                                    

Draco: Tamam yarın görüşürüz iyi geceler.
Lily: Geceler iyi değildir...

dedim ve yatağıma gidip kendimi uykuya bıraktım.

***

(2 gün sonra)

2 günüm belasız geçmişti. Birazdan da günün son haftanın ilk karanlık sanatlara karşı savunma dersine girecektim umarım Profesör Lupin bir şey demez.

Sınıfa girdik Draco ile yan yana oturduk kısa bir süre sonra da Profesör Lupin geldi. Önce kısa bir süre sınıfı inceledi. Daha sonra kapının oraya gel işareti yaptı ve sınıfa babam girdi.

Lupin: Merhaba sizi yeni Profesörünüz Sirius Black ile tanıştırıyım. Kendisi bazen benim yerime bazen benimle birlikte derslere girecek. Sorusuolan var mı?

Gryffindor'lu bir kız el kaldırdı.

Kız: Sirius Black Azkaban'dan kaçan suçlu değil mi?
Lupin: Öyleydi ama suçsuz olduğu ispatlandı ve artık özgür.

Draco'ya doğru döndüm.

Lily: Bir profesör yeterdi bize bu da neyin nesi çok saçma. Ben bu adamı her ders görmek istemiyorum.
Draco: Bence de ama bu adam dediğin senin baban farkında mısın?
Lily: O yıllar önce babalık hakkını kaybetti.
Lupin: Bayan Black ve Bay Malfoy ne konuşuyordunuz arkada umarım bizimle de paylaşırsınız.
Draco: Şey önemli bir şey değil profesör.
Lily: Yo önemli benim fikirlerim önemli. Draco'ya bence bu yeni öğretmen fikrinin çok saçma olduğunu bir profesörün bize yeteceğini söylüyordum. Ayrıca yeni profesörü hiç sevmedim çok garip birisi.
Lupin: Profesörlerin hakkında doğru konuşmalısın Lily bu nedenle Slytherin'e -20 puan.
Lily: Gryffindor olsa puan verirdiniz.

diye mırıldandım.

Lupin: Anlamadım Bayan Black.
Lily: Yok bir şey profesör.
Lupin: Tamam öyleyse dersimize devam edebiliriz.

***

Ders bitmişti ders boyu hiç bir şeyi dinlemedim sadece uyudum.

Draco: İyi misin Lily? Biraz durgun gibisin.
Lily: Sanırım.

O sırada Harry yanımıza geldi.

Harry: Naber Lily? Babanla aranı düzelttin mi?
Lily: Sence?
Harry: Seninle barışmayı çok istiyordu.
Lily: Her şeyi biliyorum Harry. Babamın beni istemediğini de. Beni üzmemek için söylememiş olabilirsin ama bir daha böyle bir şey olursa çekinmeden söyle üzülmem kalbim kırılmaz yani.
Harry: Nerden biliyorsun özür dilerim seni üzmemek için söylememiştim.
Lily: Biliyorum işte boşver neyse ben yemeğimi yiyeceğim sonra konuşuruz.
Harry: Tamam görüşürüz.
Lily: Umarım.

Harry aslında kötü birisi değildi. En azından bu yönünden babasına benzememiş. Draco ile Slytherin masasına oturduk. Dumbledore konuşma yapacaktı.

Dumbledore: Merhabalar hepinize afiyet olsun bazılarınız tanışmıştır ama tanışmayanlar için sizi Sirius Black ile tanıştırmak isterim kendisi karanlık sanatlara karşı savunma dersine Profesör Lupin ile eşlik edecek. İyi akşamlar.

Yerimden kalktım sıkılmıştım.

Draco: Nereye Lily?
Lily: Sıkıldım biraz hava alacağım.
Draco: Benim de gelmemi ister misin?
Lily: Gerek yok.
Draco: İyi sen bilirsin dikkat et kendine.
Lily: Denerim.

Kimsenin beni fark etmediğinden emin olduktan sonra hızlı adımlarla bahçeye ilerledim. Biraz dolaştım olanları düşündüm babama söylediklerimi acaba çok mu ağır konuştim onu dinlese miydim onu çok seviyorum ama o beni bıraktı ve annem acaba o yaşıyor mu? Onun hakkında hiçbir şey bilmiyordum yaşıyorsa da neden beni bulmadı. Etrafı yeni fark ediyordum yasak ormandaydım bir çıtırtı duydum. Birisi beni takip ediyordu. İlerde bir şey gördüm Draco yerde kanlar içinde yatıyordu hemen ona doğru koştum yaşıyor olmalıydı onu da kaybedemezdim. Gözümden yaşlar akıyordu.

Lily: Draco uyan Draco hayır!

Draco birdenbire yok oldu ve birisi beni karşımda duran ağaca doğru itti. Arkamı döndüğümde o kadını gördüm Draco'nun evindeki kıvırcık saçlı kadın.

Lily: Sen kimsin Draco'ya ne oldu ona bir şey yapmadınız değil mi onun saçının teline zarar verirseniz sizi öldürürüm. Nerede o iyi mi?!
Belatrix: Lilycik Draco'yu merak edermiş.
Bir adam sesi: Belatrix karanlık lord'un teklifini söyle ona.

Demek ismi Belatrix'ti.

Belatrix: Draco mu Sirius mu seç?
Lily: Ne!?
Bellatrix: İkisinden birisi ölücek ve bunu sen yapıcaksın.
Lily: Nedenmiş o asla. Burada ölmeyi hak eden birisi varsa o da sensin

diyip bir tokat yapıştırdım. Bunu gerçekten yapmış mıydım?

Bellatrix: Sen ne yaptın!?
Lily: Bırakın beni gitmek istiyorum!
Bellatrix asasını doğrulttu: Avada Ke-
Bir ses: Bellatrix dur!
Bellatrix: Neden!? Severus onu öldürmemem için bir sebep söyle bana tokat attı.

Profesör Snape'den mi bahsediyordu. Ne! Olamaz o Voldemort'a çalışıyor olamaz.

Snape: Çünkü karanlık lord onu canlı istiyor.

Onlar konuşuyorlardı bunu fırsat bilip cebimden asamı çıkarttım. Ve Bellatrix'e doğrulttum.

Lily: Crucio!

Bir dakika bu affedilmez lanetlerden biri. Ve ben bu büyüyü yaptım Azkaban'a gideceğim ne yaptım ben.

Snape: Lily Black ne yaptınız!
Lily: Asıl siz ne yaptınız? Voldemort'a hizmet ediyordunuz.

Profesör Snape'in yardımlarıyla uzun uğraşlar sonucu Bellatrix'i eski haline getirdim.

Snape: Bu olanları kimseye anlatmması gerek şu anda onu arıyorlardır.
Bellatrix: Sectumsempra!

Vücudumdan kanlar akıyordu. İlk defa ölücekmiş gibi hissettim.

Snape: Ne yaptın onun ölmemesi gerek.
Bellatrix: Sadece intikamımı aldım.
Snape: Vulnera Sanentur.

Artık hiç bir yerimden kan akmıyordu. Bayılmadan önce duyduğum en son şey "Onu bulurlar birazdan onu burada bırakalım" oldu.

739 kelime🐍💚

MRS BLACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin