(30 dk sonra)
Gözlerimi araladım. Bir yatakta yatıyodum.
Narcissa : Uyanmıyor yarım saattir bir sorun mu var acaba.
Lucius: Uyanır merak etme.
Draco : Belki de çoktan uyanmıştır.Herkes bana baktı
Narcissa : İyisin tatlım, biz çıkalım sen biraz dinlen.
Uykum yoktu zaten tüm gün uyumuştum. Ayağa kalktım ilerledim, aşağıdan konuşma sesleri geliyordu. Bunlar Lucius, Narcissa ve siyah saçlı kadındı.
Lucius: Kız Sirius diye sayıklıyordu uyurken. Bu kızın Sirius'la ne gibi bir bağlantısı olabilir ki? Belatrix sen biliyor musun hiç gördün mü?
Beatrix: Hayır ben de ilk defa gördüm.
Narcissa : Kızı olabilir mi?
Belatrix : Bilmiyorum öyleyse de kimse ona söylemeyecek.Gözümdeki yaşlarla hızlıca odama ilerledim. Bana öğrenseler de söylemiyceklerdi. Ağlıyordum. Kimseye güvenmemem gerekiyordu. Babam da beni bırakmıştı. Annem kim onu bile bilmiydum. Kapı çaldı. Hızlıca gözyaşılarımı sildim.
Lily: Gir
Gelen Draco'ydu:" Ağladın mı sen?" Güldü
Lily: Ne oldu Draco ?
Draco : Aşağıda yemek için seni bekliyorlar.
Lily: Tamam geliyorum.Draco'nun peşinden aşağı indim. Masaya Narcissa'nın yanıa oturdum. Hızlıca yiyip odama çıktım ve uyudum.
***
Uyandım duvardaki saate baktım. Saat 7'di. Bavulumu alıp aşağı indim. Tren istasyonuna geldik.9¾ yazıyordu ilk başta şaşırdım sonra 9-10 duvarları arasına doğru koştuk. Çok garip bir histi. Erken gelmiştik. Trende boş bulduğum yere oturdum. Başımı cama yaslayıp kendimi uykuya bıraktım.
***
Bir süre sonra Draco geldi.
Draco : Uyan Lily okul kıyafetlerini giymen gerekiyor.
Lily: Tamam sağol Draco .***
Ortak salondaydık.Profesör McGonnagel : Merhabalar birazdan seçmen şapka başınıza takılacak ve binalara ayrılacaksınız ama ondan önce Profesör Dumbledore bir kaç açıklama yapacak.
Dumbledore: Hogwarts'ta yeni bir yıla hoş geldiniz! Yemeğe başlamadan önce birkaç şey söylemek istiyorum...
Dumbledore yasak ormana gitmenin yasak olduğunu 3.katın yasak olduğunu felan söyledi.
McGonnagall: Adınızı söylediğim zaman şapkayı giyip tabureye oturacak hangi binaya ayrıldığınızı öğreneceksınız.
Birkaç kişi binalara ayrıldı sıra bana gelmisti.
McGonnagell: Lily Brown
Kalktım tabureye oturdum
Seçmen şapka: Bir Gryffindor kadar cesursun, bir Ravenclaw kadar da zeki ama bir Slytherin kadar hırslı, kurnaz , lider olma potansiyeli ve safkansın.
"SLYTHERİN!"Şapkayı çıkarıp Slytherin masasına doğru yürüdüm Draco da Slythrein'e seçilmişti.
***
Bugün dersler başlıyordu Pansy diye bir kızla aynı odada kalıyorduk pek de umrumda değildi.Sadece 1 saat uyuyabilmiştim tüm gece kitap okumuştum. Duvardaki saate baktım kahvaltı saatiydi.Hemen cübbemi giyinip ortak salona girdim.Hızlıca birşeyler atıştırıp derse gidecektim ama ders nerde bilmiyordum.Yolda Pansy ile karşılaştık.Lily: Merhaba Pansy ilk ders ne ve nerede biliyor musun?
Pansy: İlk ders İksirler Profesör Snape'in dersi istersen birlikte gidebiliriz ben de kahvaltımı yaptım.
Lily: Sağol Pansy.Pansy'e hiç ısınamıyordum ama başka tanıdığım çok kişi yoktu.Derse girdik biz girdikten 2 dakika sonra da Profesör Snape girdi.İksir felan anlatıyordu hiç bir şey anlamıyordum başımı masaya yasladım ve uykuya daldım.
***
Birden bire aslında turuncu olan yıllar önce siyaha boyadığım saçlarımı üstünde bir el hissettim saçımdan çekti birisi ve öylece uyanmış oldum.
Profesör Snape: Bayan Brown benim dersimde uyuyorsunuz?!
Lily: Şey- ben dün uyuyamamıştım da.
Profesör Snape: Ders bitmiştir çıkabilirsiniz.Siz hariç Bayan Brown.
Lily:Peki profesör.
Profesör Snape: Herkes çıktıktan sonra cezalısınız bu iksirleri sırasına göre düzenleyeceksiniz.
Lily: Ama ben hiç hir şey bilmiyorum ki.
Profesör Snape: Uyumasaydınız dersimde Bayan Brown.***
2 buçuk saatin sonunda zor olsa da doğru bir şekilde sırasına göre düzenlemiştim.
Profesör Snape: Çıkabilirsiniz Bayan Brown.
Olamaz yemeği unutmuştum saate baktım yemeğin bitmesine 15 dk vardı.Hızlıca yemek salonuna koşarken birisine çarptım.
Lily: Önüne baksana aptal!
Kız: Asıl sen önüne bakdiyip hızlıca gitti.
Hızlıca Slytherin masasına doğru ilerledim boş bulduğum yere oturdum.Çaprazımda Draco ve arkadaşları oturuyordu.Draco: Ne oldu Lily yine bebek gibi ağladığın için mi geç geldin .
Güldüler.
Lily: Sana da merhaba Draco dikkat et en son ağlayan sen olmayasın.
Draco: "Uuuuu"deyip yemğine döndü.Yemeğimi yerken bir baykuş geldi ve bana bir paket bıraktı. Ne paketi olabilirdi ki kimse bana bir şey bırakmaz yani benim kimsem yok. Paketi açtım bir fotoğraf çıktı. Bu o adamdı rüyamda gördüğüm kıvırcık saçlı adam babam... Kucağında da ben vardım. Yanında da 4 kişi daha vardı. İlk kişi şu meşhur Harry Potter'a benzeyen bir adam . Onun yanında da benim boyamadan önceki saçlarımla aynı renk saçlara sahip olan bir kadın vardı onun kucağında da bir bebek vardı. Onun yanında ise turuncu saçlı bir adam vardı onun yanında ise Profesör Lupin vardı. Belki de ona sormalıyrdım fotoğrafın arkasını çevairdim ve bir yazı yazıyordu:
Evet Lily senin baban Sirius Black...693 kelime💚🐍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MRS BLACK
FanfictionMuggle bir anne babası olduğunu sanan Lily'nin hayatı anne babası sandığı kişilerin gerçek anne babası olmadığını öğrenen Lily Hogwarts'a gider ve hayatı değişir...