BÖLÜM 6:OBLİVİATE

17 4 0
                                    

Sıra bana gelmişti acaba ne ile karşılaşacaktım. Derin bir nefes alıp böcürtün karşısına geçtim. Ve karşımda onu gördüm çocukken en nefret ettiğim isim. James Potter...

***

Gözümden bir damla yaş geldi. Ondan nefret ediyordum. Herkes şaşkınca bakıyordu özellikle de Harry. Belki de sırf babası yüzünden ondan nefret etmemeliydim. Belki de o babası gibi değildir. Düşünmeey başladım. James Potter'ı yılanların içinde hayal ettim ve :

Lily: Ridikulus!

James Potter yılanlar içinde acı çekiyordu.

Lupin: Bu günlük bu kadar yeter yarın devam ederiz. Lily sen kal.
Lily: Peki profesör.

Herkes çıktı.

Lupin: Gel Lily konuşalım biraz.
Lily: James Potter onu tanıyorsunuz değil mi?
Lupin: Evet çok iyi tanırdım. Peki sen nereden tanıyorsun?

Ayağa kalktım çantamı açtım içindeki fotoğrafı çıkarttım. Profesör Lupin'e doğru uzattım.

Lupin: Sen bunu nereden buldun?
Lily: Ben bulmadım bana geldi. Kimin gönderdiğini bilmiyorum. Size soracaktım ama bir kaç olay olunca unuttum.
Lupin: Anladım.

Profesör Lupin fotoğrafı incelemeye başladı. Sonra fotoğrafın arkasını döndürdü. Ve o yazıyı gördü.

Lupin: Sen Sirius'un kızısın. Nasıl ama? Ona hiç benzemiyorsun annene de hiç benzemiyorsun ayrıca fotoğrafta saçların turuncu.

Şapkamı çıardım.

Lily: Saçlarım aslında turuncu ama yıllar önce siyaha boyadım hatta şuan saçım turuncu olarak uzadığı için şapka takıyorum.

Profesör Lupin şaşkındı. Şapkamı geri taktım.

Lupin: Peki ya annen onu tanıyor musun? O yaşıyor mu?
Lily: Bilmiyorum.
Lupin: Böcürt neden James'in şeklini aldı ondan neden korkuyorsun.
Lily: Ondan korkmuyorum ben korkmam özellikle de onun gibi birinden asla korkmam profesör. İzniniz varsa çıkıyorum diğer derse az kaldı.

diyip hızlıca çıktım. Gözümden yaşlar akıyordu. Hayır ben ondan korkmuyordum. Korkamazdım. Bunu kanıtlamalıydım. Hızlıca ilerlerken birine çarptım. Bu profesör McGonnagall'dı.

Lily: Üzgünüm Profesör önüme bakmam gerekiyordu.

Profesör McGonnagall yüzümün kızardığını ve ağlamış olduğumu fark etti. Bu özelliğimden nefret ediyordum ağlayınca yüzüm hemen kızarıyordum.

McGonnagall: Sorun değil Bayan Black. İyi misiniz ağlamışsınız?
Lily: Hayır Profesör iyiyim sorun yok.

dedim ve hızıca uzaklaştım. Lavaboya girdim. Hemen suyu açıp yüzümü yıkadım ama ağlamamı durduramıyordum. Babam... Acaba beni özlüyor mudur? Birden bire bir hayaler belirdi. Mızmız Mrytle...

Mrtyle: Sen de kimsin seni hiç buralarda görmemiştim.
Lily: Seninle hiç uğraşamam Mrytle.

diyip tuvaletlerden birine girip ağladım hem de hiç durmadan.

(1 saat sonra)

Birisi kapıyı tıkladı.

Lily: Dolu.
Pansy: Lily sonunda seni bulabildik. Bir dakika sen ağladın mı?
Lily: İyiyim.

Aslında tam o anda bir şey fark ettim. İyi olmasam da iyi değilim demezdim herhalde. Sürekli aynı yalanı söylüyordum. İyiyim...

Pansy: Lily açar mısın kapıyı konuşalım iyi değilsin hem Draco da burada.

Kapıyı açtım. Açtiğim anda Pansy bana sarıldı. Daha sonra Draco.

Draco: Bir daha sakın böyle ortalıktan kaybolma seni çok merak ettim. Ayrıca ne oldu hemen anlat.

İlk defa bana değer veren insanlarla karşılaşmıştım. Hogwarts'a gelmeden önce hiç arkadaşım yoktu. Ailem sandığım insanlar da bana iğrenç davranıyorlardı. Onlar yüzünden kendimden nefret ettim.

Lily: İyi ki varsınız.

dedim ve ağladım ama ağlamamalıydım. Yapamadım duygularıma engel olamadım.

Draco: Ağlama Lily lütfen kim üzdü seni ne oldu senin için her şeyi yaparım. Lütfen ağlama.
Lily: Çok teşekkür ederim Draco çok iyi bir dostsun.

Draco'nun yüzü düştü biraz üzüldü gibi. Acaba yanlış bir şey mi dedim?

***

Slytherin ortak salonuna gelmiştik öyle oturuyorduk.Dersler bitmişti.Bugün Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersinden sonra hiç bir derse girmemiştim.

Lily: Sizden bir şey isteyebilir miyim?
Draco ve Pansy: Tabi
Lily: Beni ağlarken görmemeniz lazımdı. Ben ağlamam normalde. Size bu anları unutturmam gerek.
Pansy: Nasıl yani?
Draco: Lütfen Lily gerek yok.
Lily: Üzgünüm Obliviate...

Hikayemi okuyan herkese teşekkür ediyorum😽🧡
Hikayemi oylarsanız çok mutlu olurum🥺💙
Önerisi olan varsa ister yorumlara ister mesajlardan yazabilir🙃💛

576 kelime🐍💚

MRS BLACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin