BÖLÜM 4:DÜELLO

27 4 0
                                    

Draco:Lily yüzün bembeyaz oldu ben bişey yaptıysam üzgünüm iyi mis-

derken bilincim kapandı.Ve bir görüntü belirdi. Babam karşımdaydı.

Lily:Sirius sen misin?
Sirius:Bana baba de kızım.

Uyandım revirdeydim sanırım.Gözümü araladım biraz.Draco karşımdaydı sanırım uyanmamı bekliyordu.

Lily: Draco?
Draco: Sonunda uyandın iyi misin seni çok merak ettim.
Lily: İyiyim sağol.

Fotoğraf yanımda yoktu.

Lily: Draco elimde bir fotoğraf vardı sende mi?
Draco: Profesör Snape'te gidip ondan almanı söyledi. İstersen gidip birlikte alabiliriz.
Lily: Yok teşekkür ederim kendim halledebilirim.
Draco: Tamam dikkat et kendine.

Ayağa kaktım profesör Snape'in odasına doğru ilerledim. Kapıyı çaldım.

Snape: Gir
Lily: Profesör Snape Draco fotoğrafımın sizde olduğunu söyledi. Alabilir miyim?
Snape: Her şeyi anlatırsan neden olmasın?
Lily: Her şeyi derken?
Snape: Mesela Sirius Black ile ne alakanız olduğundan başlayabilirsiniz.
Lily: Neden zorunda mıyım o fotoğraf bana ait ve onu alamazsınız.
Snape: Emin misiniz?
Lily: Eminim.
Snape: Slytherin'den -50 puan.Devam edeyim mi puan kırmaya?

Benim yüzümden başkalarının puanı gitmemeliydi bunu kendi binama yapamazdım.

Lily: Anlatacağım ama sorularınız bittikten sonra fotoğrafı vereceksiniz.
Snape: Anlaştık.
Lily: Sirius Black benim babam ben de yeni öğrendim zihnimde sürekli onu görüyorum. Bazen de bana sesleniyor.
Snape: Peki fotoğraftaki diğerleri mesela James Potter?
Lily: James mi?

Bir anda zihnimde bir anı canlandı:
Sirius: Benim biraz işim var bu sürede Lily'e sen bakar mısın James?
James: Tabiki Sirius.

Babam gittikten sonra ağlamaya başladım.

James: Sussana ya!

Ağlamaya devam ederim.Ve James bana bir büyü yapar ve ağlasam da sesim çıkmaz. James beni orada öylece bırakıp yukarıda kendi oğlunun yanına gider.Bir kaç dakika sonra bir kadın gelir. Neden çocukken çok geç konuşmaya başladığımı şimdi anladım. Bu adam yüzündendi. Meşhur Harry Potter'ın babası sırf Harry Potter ile ilgilenmek için büyü yapmıştı.

Saçları benim eski saçlarıma benzeyen fotoğraftaki kadın.

Kadın: Çok tatlısın Lily. Hem de adaşımsın.

Benimle oyun oynamaya başlar...

***

Herşey normale döner.

Lily: Hayır profesör ben de ilk defa gördüm hiç de karşılaşmadım tanımıyorum.
Snape:Yalan söylüyorsun doğruyu söyle!
Lily: Hayır yalan söylemiyorum.
Snape asasını bana doğru doğrultur: Zihnefend

Bu büyüyü daha önce kütüphanede okumuştum zihnimi kontrol edip zihnime girmesini engellemem gerekiyordu. Anılarım gözümün önümde canlanıyordu. Deniyorum engellemeyi ama olmuyor. Yapamadım. Her şeyi gördü.

Fotoğrafı Uzatıp Snape: Çıkabilirsiniz Bayan Brown.
Lily: Black, Bayan Black olucaktı.

Sinirle odadan çıktım.Demek Harry Potter. O Harry Potter'sa ben de Lily Black'tim. Bahçeye çıktım. İlerde Hermione,Ron ve Harry oturuyordu. Hemen Harr'ye doğru ilerledim asamı çıkarttım.

Lily: Senden nefret ediyorum Harry iğrenç birisin.
Harry: Anlamadım Lily ne oldu?
Lily: Anlamazsın tabi.
Lily: Sectumsempra

Harry yaralanıp yere düştü.

Hermione: Ne yaptığını sanıyorsun sen?!

diyip asasını bana doğrulttu ve düelloya başladık. Ben ona büyüler savuruyordum o bana. Böyle devam ederken profesörler geldi.Hermione yaralanmıştı ve Harry bana çok bişey olmamışt bir kaç sıyrık dışında.

Profesör McGonagall: Ne oluyor burada!

Ron olan her şeyi anlattı.

Profesör McGonagall: Cezalısınız Lily Brown!

Gülmeye başladım kahakaha atmaya.

Lily: Yalnız benim ismimi yanlış söylediniz. Ben Lily Brown değilim. Ben Lily Black'im.

Etraftaki herkes şaşkınca bakıyordu. Bazıları da fısıldaşıyordu.

Dumbledore: Derslerden sonra yanıma gelin Bayan Black.

Hızlıca kuleye doğru ilerlerken Draco ile karşılaştım.

Draco: Lily ne bu halin iyi misin?
Lily: İyiyim sadece bir kaç aptalla uğraştım.
Draco: Neler oldu anlatsana.

Draco'ya olan her şeyi anlattım.Gördüğüm görüntülerden James Potter'la alakalı olan hariç onları da anlattım.

Draco: Vay bee sen bir Black'sin şimdi değil mi?
Lily: Evet.
Draco: Derse az kaldı ders uçuş hadi gidelim.

***

Dersler bitti.

Lily: Draco Dumbledore beni yanına çağırmıştı onun yanına gidiyorum sonra görüşürüz.
Draco: Görüşürüz

Dumbledor'un ofisine doğru ilerledim. İçeri girdim.

Dumbledore: Hoşgeldiniz Bayan Black.
Lily: Merhaba cezam ne atıldım mı cezaya mı kalacağım söyleyin bitsin.
Dumbledore: Nasılsın Lily?

Sanırım bu soru bana uzun bir zaman sonra ilk defa soruluyordu. Çünkü en son ne zaman sorulduğunu hatırlamıyordum.

Lily: Her zamanki gibiyim.

***

Dumbledore uzunca bir süre birşeyler anlattı. Ben de dinliyormuş gibi yaptım. Ama dediği hiç bir şeyi dinlemedim.

Dumbledore: Bayan Black beni dinliyor musunuz?

Bir anda yerimden sıçradım.

Lily: Evet profesör.

Bir anda odaya bir kaç profesör girer.

Profesör McGonagall: Albus Sirius Black Azkaban'dan kaçmış. Hemen okulu korumaya almalıy-

Beni fark eder.

Dumbledore: Sonra konuşuruz Bayan Black. Çıkabilirsiniz.
Lily: Hayır çıkmayacağım öncelikle bir kaç sorum var Azkaban neresi? Babam neden orada?
Profesör Snape: Odanıza Bayan Black.
Lily: Nedenmiş bu konu beni de ilgilendirmez mi nasıl olsa babamdan bahsediyorsunuz ve bunu benden saklayamazsınız!
Snape: Odanıza dedim Bayan Black daha fazla saygısızlık yapmayın!

Sinirle odadan çıktım. İstemesizce ağlıyordum.

Lily: Bana söylemezseniz kendim bulurum.

diye mırıldandım ve kütüphaneye doğru ilerledim. Sessiz adımlarla kütüphaneden bir kaç kitap bulup incelemeye başladım. Ve uyuyakaldım.

***

Gerçekten okuyan herkese teşekkür ederim. İlk kez wattpadde yazıyorum. Olaylar biraz saçma olabilir üzgünüm çok usta değilim bu konuda. Sizden bu yazıyı okuyan hikayemi okuyan kişilerden bölümleri oylamanızı isteyeceğim. Bölümlere ne kadar çok oy gelirse ben de sizin için bölümleri o kadar hızlı atmaya çalışacağım. Şimdiden çok teşekkür ederim.

768 kelime🐍💚

MRS BLACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin