Emma : Artık umrumda değil anlatacağım Tom. Lily sen bizim çocuğumuz değilsin bir adam seni kapımıza bıraktı.
Tom: Ne yaptın Emma!
Emma :Sonsuza kadar saklayamazdık.
Lily: Size inanamıyorum beni kandır-derken birisi kapıyı yumruklamaya başladı ve kapı kırıldı içeriye dev bir adam girdi
Adam: Kapı için üzgünüm.
Tom: Siz kimsiniz ve evimde ne işiniz var?
Adam: Ben Hagrid Lily'i almaya geldim. Lily mektup geldi mi?
Lily: Evet geldi ama ben birileri şaka yapıyor sandım.
Hagid: Şaka yok Lily sen bir büyücüsün.
Emma :Hayır hiç bir yere gidemez.
Hagrid: Hadi Lily bavulunu al ve gel mektubunu da unutma.
Lily: Tamam Hagrid geliyorum.Hemen yukarıya çıkıp bavulumu hazırladım mektubu da içine koyup bavulu kapattım ve aşağı indim. Hagrid eliyle dışarıdaki motoru gösterdi. Evden çıkmadan önce duyduğum son ses Summer'in "sonunda gitti" deyişi oldu.
Hagrid'in motoruna bindik motor uçuyordu artık gerçekten büyücülere inanmıştım.
Lily: Hagrid benım gerçek ailem kim biliyor musun?
Hagrid: Bilmiyorum Lily gidince Dumbledore'a sorarsın.
Lily: Tamam sağol Hagrid.Yol uzun sürmüştü yol boyu Hagrid büyücülerle Hogwarts ile alakalı bir şeyler anlattı. Hava aydınlanmak üzereydi bir evin önünde durduk.
Hagrid: Şimdi seni Malfoylar'a bırakacağım okul yarın başlıyor o zamana kadar burada kalırsın tamam mı?
Lily: Tamam.Hagrid zile basar kapıyı sarı saçlı bir adam açtı.
Hagrid: Merhaba Lucius bildiğin gibi Lily yarına kadar sizde kalacak. Aslında Dumbledore istemeseydi asla Lily'i sana emanet etmezdim de neyse.
Adam elini uzattı:Lucius Malfoy
Elini sıktım: Lily BrownHagrid: Ben gidiyorum Lily kendine dikkat et sonra görüşürüz.
Lily: Görüşürüz Hagrid
Lucius: İçeri geçin isterseniz
Lily: Teşekkürlerİçeri girdim mutfağa doğru ilerledik. Mutfağa geldiğimizde masada kahvaltı yapan 3 kişi vardı. Kıvırcık siyah saçlı bir kadın,siyah-beyaz saçlı bir kadın ve yanılmıyorsam benim yaşlarımda sarı saçlı bir çocuk.
Lucius: Merhaba, lily yarına kadar bizimle kalacak.
Narcissa:Merhaba tatlım ben NarcissaBirden kıvırcık saçlı kadın ayağa kalktı ve kulağıma doğru eğilip "demek Lily sensin" dedi ve gitti. Şaşkınca bakıyordum.
Narcissa sarı saçlı çocuğu göstererek "bu da oğlum Draco"dedi.Draco'nun umrunda değildi.
Narcissa: Yemek yemek ister misin tatlım?
Lily: Teşekkürler aç değilim.Yalan söylemiştim aslında çok açtım.
Narcissa: Biz kahvaltımızı yapana kadar sen odanda dinlen biraz istersen. Dobby sana odanı göstersin.
Dobby dedi ve birden ortada küçük bir yaratık belirdi. Şaşkınlıkla bakıyordum ilk defa böyle birşey görüyordum. Bu şaşkınlığım yüzümden de okunuyordu.
Draco: Niye öyle garip garip bakıyorsun hayatında ilk defa mı ev cini görüyorsun?
dedi ilk kez konuşarak.
Lily: Şey- ben daha önce hiç böyle bir şey ile karşılsşmamıştım da.
Narcissa : Tamam tatlım sorun değil sen biz kahvaltımızı yapana kadar dinlen istersen. Dobby Lily'e odasını göster.
Dobby: Tamam efendim.Dobby ilerlemeye başladı ben de takip etmeye. Üst kata çıktıktan sonra bir odanın önünde durdu.
Dobby: Burası efendim.
Lily: Teşekkürler DobbyDobby birden yok oldu. Ben de odama girdim. Önceki odamdan daha güzeldi. Yatağıma uzanıp olanları düşünmeye başladım. Yaklaşık 1 saat sonra kapı çalındı.
Lily: Gir
Gelen Draco'du: Seni aşağıda bekliyoruz hazırlan 10 dk'ya gel eşyaları almaya gideceğiz.
Lily: Tamam hazırlanıyorum.Draco aşağı indi ben de kapımı kapatıp bavulumdaki giysilerden birini giydim. Zaten bunlar Summer'n eski kıyafetleriydi. Aşağı indim beni kapının önünde Lucius ve Draco bekliyordu.
Lucius: Hadi çıkalım.
Lucius'un peşinden ilerledik. Diagon yoluna geldik. Önce Ollivander'dan asa aldık. Sonra diğer eşyaları aldık. Tekrar Malfoy Malikanesine döndük. Lucius zile bastı kapıyı Narcissa açtı.
Narcissa : Hoşgeldiniz isterseniz odanıza çıkın. Yemek 1 buçuk saat sonra.
Lily: Herşey için teşekkürler
Narcissa : Ne demek tatlım.Bir anda başım ağrıdı çok şiddetlendi.
Lily: Ben odama çıksam iyi olucak.
Narcissa : Tamam tatlım nasıl istersen.Merdivenlerden çıkıp odama doğru ilerdedim. Kapıyı açtım yatağa doğru ilerlerken başım daha da ağrımaya ve dönmeye başladı. Ve kendimi yerde buldum. Tam o anda zihnimde bir görüntü belirdi. Yine kıvırcık saçlı adam vardı. Adam benimle konuşmaya çalışıyordu.
Adam: Lily, Lily!
Lily: Siz kimsiniz?
Adam: Ben Sirius, baban.
Lily: Sirius?Ve görüntü gitti.
623 kelime🐍💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MRS BLACK
FanfictionMuggle bir anne babası olduğunu sanan Lily'nin hayatı anne babası sandığı kişilerin gerçek anne babası olmadığını öğrenen Lily Hogwarts'a gider ve hayatı değişir...