BÖLÜM 12: TEKRARDAN HOGWARTS

10 2 0
                                    

Lily: Başka seçeneğim yok atlayacağım beni gördüğünü kimseye söyleme.
Bellatrix: Sende.

Cama doğru yaklaştım 2.kattaydım derin bir nefes aldım. Ve camdan kendimi bıraktım. Bilincim kapanmadan önce duyduğum son ses Bellatrix'in kahkahalarıydı.

***

Gözlerimi araladım etrafa baktım Hogwarts'taydım olamaz. Bellatrix'e güvenip atlamamalıydım. Beni öldürecekler. Hemşire yanıma geldi.

Hemşire: Bayan Black sonunda uyandınız. Hemen diğerlerine haber vereyim.
Lily: Ne kadar süredir uyuyorum ki?
Hemşire: 2 gündür Draco uyandığınızı duyunca çok sevinecektir kaç gündür yanınızda.
Lily: Şuan nerede iyi değil mi o?
Hemşire: Şuanda derste olması gerek siz de bir an önce iyileşseniz iyi olacak derslerden çok geri kaldınız.
Lily: Şimdi gidebilir miyim odama?
Hemşire: Sanmıyorum babanız tamamen iyileşene kadar kesinlikle hiç bir yere gitmemenizi söyledi.
Lily: Ben gayet iyiyim.
Hemşire:Evet iyisin bir kolunu kırman ve ölümden dönmen dışında iyisin. Yaşadığın için çok şanslısın.

Draco revire girdi. Yanıma geldi ve bana sarıldı.

Draco: Niye hep revirde buluyorum seni bir kez de başını belaya sokmasan olmaz mı?
Lily: Beni nasıl bulmuşlar biliyor musun?
Draco: Bizim evin bahçesinde bulmuşlar bizim evde ne işin vardı ki?
Lily: Teyzenle konuştuk biraz da.
Draco:Bellatrix mi? Neden?
Lily: Revirden çıkmama izin verirlerse anlatacağım iyiyim diyorum anlamıyorlar.
Draco: Tabi canım ölümden döndün çok iyisin.
Lily: Babam nerede neden gelmiyor?
Draco: Baban biraz sinirli sana. Ayrıca niye Hogwarts'tan kaçıyorsun bari haber verseydin.
Lily: Azkaban'dan iyidir. Pansy nerede?
Draco: Bir dakika ne Azkaban'ı ne diyorsun?
Lily: Anlatacağım dedim ya kimseye bahsetmezsen sevinirim. Pansy nerede iyi mi?
Draco: Kızı dondurup gitmişsin ama iyi sana biraz kızgın ama seni çok merak etti.
Lily: Bir an önce çıkmak istiyorum şu revirden. Ben çok iyiyim hiç bi şeyim yok ya.
Draco: Biraz daha durman en iyisi bence.
Lily: Madam pomfrey, çıkabilirmiyim lütfeeeen?

Madam Pomfrey bana bakıp başını olumsuz anlamda salladığı sırada Profesör Dumbledore revire girdi.

Dumbledore: Uyanmışsınız Bayan Black . İyi misiniz?
Lily: Evet uyandım iyiyim fakat Madam Pomfrey revirden çıkmama izin verirse daha iyi olacağım.
Dumbledore: Draco çıkabilir misin Lily ile bir şey konuşmak istiyorum.
Draco: Tabi profesör.

Draco revirden çıktı.

Lily: Profesör benimle ne konuşmak istiyorsunuz?
Dumbledore: Her şeyi bir de senden dinlemek istiyorum ormanda bulunduğun günden itibaren ne olduğunu anlatır mısın?
Lily: Biliyorsunuzdur zaten babam anlatmıştır.
Dumbledore: Hayır baban hiç bir şey anlatmadı.

***

Profesör Dumbledore'a Hogwarts'tan kaçmam dışında herşeyi anlatmıştım profesör Snape'yi gördüğümü ona da söylememiştim zaten bildiği için çok bir şey sormadı. Crucio büyüsü yaptığımı da söylememiştim yoksa beni direk Azkaban'a yollardı.

Dumbledore: Peki neden Hogwarts'tan kaçtınız ve Malfoy Malikanesindeydıniz?
Lily: Tek bildiğim yer orası yakında o yüzden oradaydım fakat içeri bile giremeden buldunuz beni.
Dumbledore: Peki başka söylemek istediğin bir şey var mı?
Lily: Yok ama bir sorum var Bellatrix kim?
Dumbledore: Aranan bir suçlu. Bellatrix bir ölüm yiyen.

İstese de söyleyemezmiş benim büyü yaptıgımı ona boş yere uğraşmışım.

***

1 buçuk gün geçmişti bu sürede sadece Draco gelmişti babam hiç gelmemişti. Olan herşeyi Draco'ya eksiksiz anlatmıştım ona güveniyordum. Artık derslere girebilirdim sonunda çıkmama izin veriliyordu. Kalktım odama doğru ilerledim Pansy uyuyordu duvardaki saate baktım kahvaltıya daha 3 saat vardı biraz daha dinlenmeye karar verip kendimi uykuya bıraktım.

***

Bir tıkırtı sesiyle uyandım. Duvardaki saate baktım kahvaltı saatiydi. Etrafa baktım Pansy çantasını hazırlıyordu.

Lily: Günaydın Pansy.
Pansy: Günaydın.
Lily: Birlikte gidelim mi kahvaltıya?
Pansy: Bilmem.

Gerçekten mi Pansy bana trip atıyordu sesinden her türlü anlaşılıyordu.

Lily: Pansy ben çok üzgünüm sana büyü yaptığım için bunun yüzünden bana böyle davranma lütfen.
Pansy: Bak Lily ben sana güvendim bana söyleyebilirdin ama sen bana güvenmemeyi seçtin.
Lily: Hayır sana güveniyorum çok üzgünüm bir daha böyle bir şey olmayacak.
Pansy: Olmasın seni çok merak ettim.

diyip bana sarıldı ben de ona sarıldım.

Pansy: Hadi hazırlan da kahvaltı yapmaya gidelim.
Lily: Tamam hazırlanıyorum.

diyip hemen hazırlanmaya gittim cübbemi giyindim çantamı hazırlayıp aldım.

Lily: Hazırım inelim hadi.

Pansy ile Slytherin masasında oturuyorduk. Herkes bana garip garip bakıyordu.

***

Kahvaltımızı bitirmiştik derse daha süre vardı bu yüzden bahçede boş bulduğumuz bir yerde oturuyorduk.

Pansy: Ee ne oldu neden kaçtın Lily anlatmayack mısın?
Lily: Bu konu hakkında çok konuşmasak?

Birkaç Gryffindor'lu kız yanımıza geldi.

Kızlardan birisi: Ben olsam ben de konuşmak istemezdim ama ben söyleyeyim neden kaçtığını tabiki dikkat çekmek için ne için olacak ki başka.
Lily: Boş konuşma git başkalarıyla uğraş.
Yine aynı kız: Ne oldu gerçekler zoruna mı gitti?

Sinirle ayağa kalktım cebimden asamı çıkartıp kıza doğrulttum.

Lily: Bana bak öldürürüm seni.
Kız: Öldür hadi sen de Azkaban'a gidersin artık.
Lily: Sus dedim sana!
Kız: Tamam tamam sakin en dikkat çeken sensin.
Lily Sectumsempra!
Kızlardan birisi: Ne yaptığını sanıyorsun sen?
Lily: Uyarmıştım onu. Gel Pansy gidelim.

Tam arkamı döndüm gidiyordum ki bir bedene çarptım kafamı kaldırdım ve babamı gördüm şu an görmeyi en son isteyeceğim yüzü.

Sirius: Hiç bir yere gitmiyorsunuz Bayan Black.

766 kelime💚🐍

MRS BLACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin