Розділ 36 - Це комедійний роман, ніяких трагедій

79 19 0
                                    

Коли Шуан прибув до лікарні, то побачив Дженсюаня на ліжку під крапельницею. Хоч палата була двомісною, інше ліжко було порожнім, і в палаті більше нікого не було.

- Чому ти тут? - Дженсюань насилу підняв голову.

- Тітка звонила мені. Хвилювалася, що ти не відповідаєш на дзвінки. Зателефонуй їй.

- Телефон розрядився, а зарядку я з собою не брав.

- Можеш рухати руками?

- Так, просто боляче.

- Забудь, тоді не рухайся, - нетерпляче відповів Шуан.

Він дістав свій телефон, набрав номер матері Дженсюаня, увімкнув на динамік та поклав поруч із подушкою. - Почекаю надворі. Повернуся за 20 хвилин.

Він не хотів слухати їхню розмову.

Виходив з палати Шуан дещо роздратований.

Дженсюань був у повному порядку. Машина, що його збила, їхала всього 30 кілометрів на годину, тому нічого юнаку не зламала, тільки пошкодила м'які тканини. Йому просто треба було лежати та відпочивати. Ситуація була набагато менш терміновою, ніж те, що описувала Дженсюанова мати.

Шуан-бо з її слів подумав, що все було настільки критично, що

Дженсюань геть про себе подбати не в змозі...

Якби таке трапилося з Шуаном, він би навіть не дзвонив додому: члени його родини далеко у Китаї, і навіть, якби вони дізналися, то просто даремно хвилювалися б, адже нічим не можуть зарадити.

Як провести ті двадцять хвилин, що в нього є?..

Шуан глянув на годинник і вирішив спуститися вниз.

Тільки погулявши деякий час, хлопець згадав, що, зійшовши з потягу, одразу ж помчав на таксі до лікарні і забув написати Чан'ї, що доїхав. А зараз його телефон там, у палаті...

Неважливо. Дженсюань, мабуть, все ще розмовляв з мамою. Шуан просто напише Баю Лаобану через 20 хвилин. Можливо, ввечері вони навіть зможуть поговорити по відеовиклику...

На іншому боці Чан'ї глянув на свій телефон, аби переконатися, що не має пропущених дзвінків чи непрочитаних повідомлень. Шуан обіцяв сказати, що безпечно доїхав. Він мав би вже давно зійти з потягу.

Попри те, що Чан'ї знав, що навряд сталося щось погане, та все ж зателефонував.

Пролунало три гудки, перш ніж підняли слухавку.

Відстань між намиWhere stories live. Discover now