Розділ 33 - Якби він був вашим сином

73 17 9
                                    

Пресбіопія?* Він же геть молодий, звідки у нього взятися пресбіопії? Він лише трішки гірше бачить поблизу. Зовсім трошки.

*[1] Далекозорість, причинена віком. Проявляється переважно у людей старше 40.

- Тіне, - сказав Чан'ї тоном, яким розмовляв на заняттях, виділяючи ключові терміни, - це називається гіперметропія*.

*[2] Далекозорість

Хлопець, глянувши на вираз чоловіка, зрозумів, що напросився на добрячу прочуханку. Він швидко виправився:
- О-о... гіперметропічні окуляри. Тоді нахилися, я допоможу тобі надягнути твої пресбі... тобто гіперметропічні окуляри.

Ну не міг він не випробовувати межі терпіння Чан'ї. Це до біса його заводило.

- Але, Баю Лаобане, я зараз стою так близько до тебе, ти точно можеш мене розгледіти? - Шуана вже було не спинити. - Може, мені трохи відійти назад? Наприклад... на тисячу миль?

Він із заплющеними очима балансував на краю прірви. Адже це так хвилююче.

Чоловік надягнув свої окуляри та глянув на Шуана. Погляд Чан'ї був спокійний, але в ньому ясно читалося: «Продовжуй дуріти. Не стримуйся. Ти ж дорослий і знаєш, що тобі доведеться відповідати за свої слова та вчинки, коли ми повернемося до готелю».

Шуан продовжив поводитися необачно та радісно обирати окуляри. Виявилося, були ще одні окуляри з тієї ж серії. Друга пара мала ту ж золотисту оправу та світло-блакитні лінзи, чим дуже нагадувала окуляри, які хлопець обрав для професора.

Це ж теж вважається парним комплектом, хіба ні?

- Спробуй ці, - хлопець подав чоловіку окуляри, а сам начепив на ніс другі.

Вони стояли поряд і дивилися в дзеркало...

Молодий хлопець у худі та шортах і зрілий чоловік у сорочці, штанах та краватці - обидва в окулярах однакової серії.

Але щось було не так.

Він чекав зовсім не цього...

- Баю Лаобане... - трохи подумавши, Шуан запитав: - Чому ці окуляри виглядають так, ніби це набір для батьків та дітей?

Кхм... Певно, проблема не в окулярах. Професор Бай навіть не збирався думати над цим.

Він просто їх купив.

Відстань між намиWhere stories live. Discover now