У стариганів є й інші неприємні звички. Наприклад, опускати сидіння унітаза.
Якось зранку Шуан вскочив з ліжка та побіг до вбиральні, дістаючи свого друга ще до того, як встиг продерти очі, і в останній момент зрозумів, що ледь не обісцяв сидіння унітаза. Вилаявшись, він рвучко підняв сидушку і крикнув:
— Баю Лаобане, якого дідька ти опускаєш сидіння? Чого його туди-сюди теліпати?
— У мене завжди були партнери жінки, опускати сидіння — базовий етикет, — сказав він, заходячи до ванної.
Озирнувшись на нього, хлопець пробурмотів:
— Більше не буде. І твій партнер-чоловік каже: опускати сидіння унітаза погана звичка. Настільки жахлива, що тобі терміново треба кидати.
Підійшовши ззаду, чоловік пригорнув Шуана за талію. Чоловік нічого не відповів, лиш глянув вниз і тихо розсміявся.
Знову насміхається!
— Це справді жахлива звичка! Хіба я не правий? — зашарівся Шуан. — Не те щоб... ем... у мене були проблеми з точністю... чи нетриманням... просто коли нас в домі тільки двоє, хіба не зручніше лишати сидіння унітаза піднятим?..
Бляха. Він все ще сміється.
Чого шкіришся?
Через це таке відчуття, мов у Шуана справді проблеми і йому вже час сходити до андролога.
Однак після того ранку сидіння на унітазі в тому будинку лишалося піднятим цілий рік.
У старих людей є й інша погана звичка: класти все на свої місця. Звісно, Шуан тим же похизуватись не міг.
Перед спільним життям ситуація зазвичай виглядала наступним чином:
Коли Шуанові треба було до університету, він раптово усвідомлював, що не може знайти телефон, ключі, студентський, звіт експерименту, ручку, гумку...
Але після початку спільного життя такі інциденти набули лякаючих масштабів...
Наприклад в дні, коли треба йти до університету, великий професор Бай раптово для себе усвідомлював, що не може знайти свої окуляри.
На дерев'яному тримачі біля узголів'я ліжка їх не було, хоча чоловік точно лишав їх там перед тим, як піти спати.
Відтоді як цей хлоп переїхав сюди, багато речей періодично зникали, а потім з'являлися в випадкових частинах будинку, де їм не місце. Щоразу як Чан'ї помічав це, то просто вертав все на свої на місця, ніяк не коментуючи, але цього разу мовчати вже була несила.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Відстань між нами
Romance«На відстані» - застосунок для знайомст, який, подібно до багатьох інших, відображає відстань між користувачами. Тін Шуан вибрав того, хто знаходиться від нього за двісті вісімдесят сім кілометрів, вважаючи, що так безпечніше. Адже коли між вами май...