IV

129 20 13
                                    

♪ Mavi Gri - Dünyanın En Güzel Kızı ♪

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


♪ Mavi Gri - Dünyanın
En Güzel Kızı ♪

Okyanus Etkisi: Bugün saçlarına taktığın toka sana çok yakışmıştı.

Okyanus Etkisi: Yani aslında hiçbir şey yapmasan bile saçların çok güzel görünüyor.

Okyanus Etkisi: Her gün saçlarına dokunmanın hayalini kuruyorum. Aynı zamanda sanki ellerim saçlarına değerse zarar veririm diye korkuyorum.

Okyanus Etkisi: Bugün de aynen bu hissi yaşadım.

Okyanus Etkisi: Ama bu kez bu his yalnız değildi.

Okyanus Etkisi: Taktığın toka yüzünden mi ne, gözlerin her zamankinden farklı görünüyordu.

Okyanus Etkisi: Her zamankinden daha güzel.

Okyanus Etkisi: Ve her zamanki gibi benden hep uzakta.

Okyanus Etkisi: Ama bu durum bile canımı acıtamadı bugün.

Okyanus Etkisi: Ve tarihe geçsin, ben bugün bir toka olmak istedim lan.

Açelya: Ben bir daha takmayayım o zaman bu tokayı.

Açelya: Çocuğun ayarı bozuldu lan bir toka yüzünden.

Açelya: Bak ben senin sonunu hiç iyi görmüyorum.

Açelya: Delirirsin annem, kafayı oynatırsın çocuğum yapma.

Okyanus Etkisi: İşin kötüsü ne biliyor musun? İtiraz edemiyorum.

Okyanus Etkisi: Çünkü içten içe bende biliyorum bu yolun sonunda ben kafayı yemiş olurum.

Okyanus Etkisi: Ama sen hâlâ çok güzel görünüyor olursun.

Açelya: HasbinAllah!

Açelya: Oğlum bak harbi harbi soruyorum, sen böyle şair - yazar falansın da üzerimde deney mi yapıyorsun?

Açelya: Kızlar bu cümlelere ne der, nasıl tepki verir, falan diye bir deney mi ne bu?

Açelya: Eğer öyleyse çok yanlış adres söyleyeyim.

Açelya: Nazım Hikmet, mezarından kalkıp bana şiir okusa 'haysiyetsiz sen önce Piraye'ye yaptıklarının hesabını ver' derim.

Okyanus Etkisi: Konu nereden nereye geldi? İyi ki bir bugün aşka geldik onları bir dile dökeyim dedim.

Okyanus Etkisi: Bir anama bacıma sövmediğin kaldı.

Açelya: Senin kız kardeşin var mı?

Okyanus Etkisi: Yok.

Açelya: İyi o zaman sıkıntı yok. Annelere prensip gereği sövmüyorum zaten.

Okyanus Etkisi | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin