♪ Madrigal - Ne Zamandır
Sendeyim ♪Okyanus Etkisi: Açelya, biliyor musun zürafalar günde üç milyon kez nefes alıyormuş.
Açelya: Oha! Harbiden mi?!
Okyanus Etkisi: Hayır tabii ki de sadece yazacak bir şey bulamadım bende ilgi çekici bir konu açmaya çalıştım.
Açelya: Lan manyak mısın sen?
Açelya: Bu neden ilgi çekici bir konu olsun?
Açelya: Hadi diyelim ki öyle, beni neden ilgilendirsin?
Okyanus Etkisi: Mesaja beş saniyede döndün ama?
Okyanus Etkisi: Ha ama eğer hâlâ ilgi çekici bir konu değil diyorsan, o zaman da benim yazmamı bekliyorsun diye algılarım :)
Açelya: Vallaha ne desem bilemedim, iki ucu boklu değnek.
Açelya: Telefon joker hakkımı kullanmak istiyorum izniniz varsa.
Okyanus Etkisi: Tabii kimi istersiniz?
Açelya: Hmmm...
Açelya: Ya sanırım benim çevrem cahil ordusu, o yüzden bir karar veremedim.
Açelya: Of of, neden bu kadar salak arkadaşlarım var ya benim.
Açelya: Bir kere ne olmuştu biliyor musun?
Açelya: Bak şimdi benim bir arkadaşım var tamam mı, ismini vermeyeceğim sana çünkü güvenmiyorum, neyse ben şimdi bu arkadaşıma X diyeceğim.
Açelya: Ya da dur X olmasın matematik sağ olsun, karizmatik olan harften nefret ediyorum.
Açelya: Tamam Ç diyeceğim bu arkadaşım için.
Açelya: Bu Ç, B diye birinden hoşlanıyor tamam mı? Ve B benim hayatımda - maalesef ki - çok yakından tanıdığım birisi.
Açelya: Neyse Ç, B'nin okula bizim yanımıza geleceğini duyunca götü başı ayrı oynamaya başladı.
Açelya: Şimdi böyle dedim ama sen yanlış anlama. Uyuzluk yapma maksadında dedim.
Açelya: B'nin limona tikisi var tamam mı? Ç de bunu bildiği için yolda yakınlarda gördüğü bir yerden limonu aldı ve B yanımıza geldiğin de çocuğun yüzüne yüzüne limon yemeye başladı.
Açelya: Sonra bu B okulun önünde kriz geçirdi gibi bir şey oldu. Herkes bize bakıyor. Bu Ç ama nasıl keyif alıyor.
Açelya: Neyse o günün sonu hastanede bitti ama ben nasıl rezil oldum.
Açelya: İsmini vermek istemediğim arkadaşlarım da olayı büyüttü de büyüttü.
Açelya: Tövbe estağfurullah ama sanki okulun önünde birine bir şey yaptık sanırsın.
Açelya: Çok kötü rezil olduk anlayacağın.
Okyanus Etkisi: Çiler, Bora'dan mı hoşlanıyor?
Açelya: Lan ne Çiler'i ne Bora'sı? Ben öyle bir şey mi dedim avel!
Açelya: Uydurma öyle şeyler.
Açelya: Bana bak yarın öbür gün sağ da sol da konuşursan bunları, vallaha ben hiçbir şey söylemedim.
Açelya: İsim bile vermedim.
Okyanus Etkisi: NCMDCKSKXKSKKX
Okyanus Etkisi: Bir şey diyeyim mi? İsim versen daha az anlardım olayı vallahi.
Açelya: Ya yürü git.
Açelya: Sinirlerim bozuldu.
Açelya: Ben buradan gelmişim sana insan gibi bir anımı anlatıyorum hemen bir zeka şov yapmalar.
Açelya: AYRICA SENCE KİŞİLER Mİ ÖNEMLİ? OLAYA ODAKLANSANA?
Açelya: ARKADAŞLARIMIN NE KADAR SALAK OLDUĞUNU DÜŞÜNSENE SENDE.
Okyanus Etkisi: Seni de görüyoruz vallaha çiçeğim, o yüzden arkadaşların bana aşırı normal geldi. (gönderilmedi)
Okyanus Etkisi: Çok haklısın.
Açelya: Sen ne yazıp sildin?
Okyanus Etkisi: Hiçbir şey.
Okyanus Etkisi: Sana yazarken birisi seslendi de ona bakarken yazıyor da kaldı.
Açelya: Umarım öyledir.
Açelya: Çünkü böyle bir kulağım çınlıyor gibi oldu da, dedim ne oluyor?
Açelya: Ayrıca bir dakika, hadi Çiler neyse. Benim en yakın arkadaşım aynı okuldayız falan ama sen Bora'yı nereden tanıyorsun?
Açelya: Abim lan o benim?
Okyanus Etkisi: Biliyorum.
Açelya: Tamam ama nereden?
Okyanus Etkisi: Babam nüfus müdürü benim. Senin soy ağacına bakarken öğrendim.
Açelya: Ne?
Okyanus Etkisi: Şaka şaka.
Okyanus Etkisi: Okulda bir kaç kez yanına geldiğinde görmüştüm. Başta sevgilin falan sandım ama abinmiş.
Açelya: Ay Allah'ım düşüncesi bile korkunç. Bir insan neden Bora'yı sever ya?
Okyanus Etkisi: Bilmem Çiler'e sormak lazım.
Açelya: Ya oğlum ne Çiler'i yok öyle bir şey. Canımı sıkma benim burada.
Okyanus Etkisi: Sen öyle diyorsan yani, öyledir.
Açelya: Öyle tabii.
Açelya: Her neyse, sinirlerimi bozdun.
Açelya: Gidiyorum ben.
Açelya: İyi geceler.
Okyanus Etkisi: İyi geceler..
Okyanus Etkisi: Artık seninle hep iyi geceler.
– –
Açelya: Çiler, seni çok seviyorum.
Açelya: Sen bu dünyanın güzel olmasının sebebisin.
Açelya: Güneş bile senin var olduğun yer yüzünü aydınlatmaya utanıyor.
Açelya: Çiçekler bile bahar gelince 'ulan Çiler varken bana ne gerek var' diyor.
Açelya: Benim varlığımın yagane sebebi.
Çiler: Şu an dizi izliyorum.
Çiler: Eğer yediğin bok büyük bir şey değilse sus.
Çiler: Keyfimi hiç bozamam.
Açelya: Aşk olsun ben öyle bir insan mıyım?
Çiler: Ulan hadi bana bunu sorarken hiç yüzün kızarmadı da, Allah'tan da mı korkmadın vefasız?
Açelya: Sen var ya her şeyi hak ediyorsun.
Açelya: Ne halin varsa gör.
Çiler: Ok.
–
Arkadaşlarım da bir halt yiyince aynen böyle geliyor yanıma. Ne kadar düzenbaz insanlarsınız ya :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanus Etkisi | Texting
Teen Fiction059***: Hiçbir duygu bu kadar güzel olamazdı. 059***: Seni seviyorum ve bu dünyada daha güzel hiçbir şey yok. 059***: Seni seviyorum ve bu dünyada senden daha güzel hiç kimse yok. -