Nem kellett nekem semmi több. Egy szó nélkül felsétáltam a szobámba és az ágyamon elterülve agyalni kezdtem. Hogy min? Minden hülyeségen. Ennyi időre nem voltak még távol, és félek. Féltem őket és magamat is. Valamiért olyan érzésem van, hogy elfogom veszíteni Luke-ot. Talán azért, mert majd több százezer lánnyal fog találkozni ott, akik sokkal szebbek és jobbak nálam, és nem félnek a szextől. Míg én még most is rettegek. Már nemcsak attól, hogy szeretkezzek Luke-al hanem attól is, hogy elfogom veszíteni. Bár lehet hülyeség, de nem tudom semmisnek venni ezt az érzést. Körülvett, és nem hagy szabadulni. Elborította az agyam és hirtelen könnyezni kezdtem ami zokogásba fulladt. Ahogy Luke-ra gondoltam miközben egy hosszú lábú szőke hullámos hajú lánnyal csókolózik az érzés csak rosszabbodott. Fejemet gyorsan egy párnába temettem ezzel tompítva sikításom és zokogásom hangját.
Hirtelen egy kezet érzek meg végigsiklani a hátamon. A sírásom rögtön alább hagyott és már csak könnyeket hullajtva fordultam hátra a kéz tulajdonosához. Anya mosolygott együttérzően mire rögtön felpattantam és szorosan magamhoz megöleltem. Az ő szemei is csillogtak, de próbált erős lenni. Ha én nem is bírom de legalább ő viseli és kemény marad. Pedig neki se lehet könnyű. Mégis csak a fia megy el több mint három hétre, kitudja hova. Míg nekem ő a bátyámat jelenti és majdnem ugyan úgy aggódom én is érte mint anya. Ám Luke is elmegy. Az akit a világon mindennél és mindenkinél jobban szeretek. A szerelmem.
Végül fél óra keserves sírás után anyu rávett, hogy zuhanyozzak le. Egyre rosszabbul éreztem magam és nem tudtam másra se gondolni csak rájuk. Arra, hogy nem fogom őket látni és elfogom őket veszíteni.
Zuhanyzás közben próbáltam minél forróbra állítani a víz hőmérsékletét mivel majd' megfagytam. Tusolás után lefehéredve szálltam ki a fülkéből és öltöztem fel a pizsamámba. Ahogy kiléptem a fürdőből anyu teljesen ledöbbent. Fehér reszkető testemet nézte ami minden bizonnyal lázam tünetei voltak. Gyorsan hozott egy hőmérőt, persze miután végigtapogatta forró fejem és reszkető karjaimat. Viszont mire visszatért én már az ágyamon elterülve aludtam. Emlékszem, hogy többször felkeltett, viszont semmi sem maradt meg, csak az, hogy hozza a gyógyszert és azt mondogatja, hogy 38,7°-re szökött a lázam.
-Édesem! -keltegetett egy kellemes hang. Lassan fogtam fel hogy ki beszél hozzám, viszont mikor rádöbbentem rögtön felugrottam az ágyból és lehúztam magamhoz. Röhögcsélve ölelgetett az ágyon elterülve, míg azt hajtogatja, hogy sietnie kell. -Egyébként nagyon édes a felsőd -mosolygott majd egy lágy csókot nyomott ajkaimra. -Többször kéne hordanod mert tök jól esik az egómnak!
-Add ide a pólód! -szóltam rá mire értetlenül nézett. -Több mint három hétig nem foglak látni! Kell a pólód! -jelentettem ki mire röhögve levette azt és odaadta. -Úú Luke illata van! -mosolyogtam rá mire ő nevetve húzott közelebb magához egy csókra.
-Gyere le, köszönj el a többiektől is -mondta mire nagy nehezen elengedtem és kézen fogva lementünk a másik három sráchoz.
-Na mi lelt benneteket? -kérdezte Cal röhögve ahogy meglátta Luke-ot póló nélkül. -Csak nem kifosztottak? -húzogatta a szemöldökét. Egyértelmű volt mindenki számára, hogy mire gondol viszont anyu és Harry jelenlétében nem akarta hangosan kimondani.
-Kijelentette, hogy kell neki a pólóm -mondta el Luke mire oldalba böktem. Nevetve görnyedt össze és húzott magához közelebb míg én kihasználtam az utolsó pillanatokat amiket vele tölthetek most.
-Ez valami hülye női szokás lehet mert tegnap tőlem is elvett pár pólót Lau -mondta röhögve mire én csak szem forgatva néztem rá. -De húgi, jó lenne ha elköszönnél tőlünk mert már mennénk.
KAMU SEDANG MEMBACA
Wherever you are [l.h. ff.]
Fiksi Penggemar"Elkövettem az életemben egy nagyon nagy hibát... Belédszerettem" -Nora Irwin