- Magic of Love -

275 16 13
                                    

Telefonumdan gelen bildirimler eşliğinde uyandım. Bildirimler Instagram'dan geliyordu.

@karljacobs

Uyandın mı ?
Helenn
Helen uyanman gerek ama
Helen video hani
Hazırlanman gerek hani
Helen uyanmadınmı hala
Ne uykuymuş arkadaş, kızım uyansana
Helen uyanmazsan Glorie'yi devreye sokacağım
Ya uyansana

Uyandım. Ama senin sayende :>
Video saat kaçta?

Günaydın, sonunda uyandın be uykucu

Kış uykusundaydımda baharmı gelmiş?

Hdjsbdjsbdjs
Evet bahar geldi

Hdsjhdjsbdjs
Tamam, hazırlanıyorum. Senmi almaya geleceksin beni?

Evet

Tamamdırr
Ben hazırlanıyorumm

Tamamdır
Hadi hızlı ol geç kalacaksın

Tamam

Yatağımdan kalkıp banyoya gittim ve elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı taradım. Üzerime rahat bir giysi seçip uyumlu bir çanta aldım ve hafif tatlı bir makyaj yapıp aşağıya indim.

"Günaydın anne!" Dedim yemek yapan anneme arkadan sarılarak. "Günaydın ekibin yeni üyesi. Video'ya mı?"dedi bana bakarak. Kafamı salladım.

Dün geceden valizimi hazırlamıştım zaten. O yüzden sabah valiz hazırlama derdine girmemiştim. Ne de ne kadar kalacağım belli değildi? O yüzden valiz hazırlamıştım.

"Babam iştemi?" Annem kafasını salladı. Birde bu haberi babama anlatmak vardı.

"Valizin hazırmı?" Tekrardan kafamı salladım. "Valizi indirmeme yardım edermisin?"

Bir süre sonra valiz sonunda inmişti. Karl'ın korna sesini duydum. "Karl gelmiş olmalı." Dedim ve kapıya gittim. Kapıyı açtım ve arabasına kollarını kavuşturmuş şekilde yaslanmış olan Karl'ı gördüm. "Karl! Valiz için yardım eder misin!" Dedim duyması için biraz bağırarak. Kafasını salladı ve yanıma geldi.

Zar zor evden çıkardığım valizi Karl taşımaya başladı ve arabanın bagajının önüne geldiğimizde bagajı açmak için yere bıraktı. Cebinden anahtarı çıkardı ve anahtar ile bagajı açtıktan sonra geri cebine yerleştirdi. Valizi bagaja yerleştirdikten sonra bagajın kapağını kapattı ve bana dönüp gülümsedi. "Paris'e gideceğiz."

Dediği şeyle şok olmuştum. Paris mi?

"Paris mi?" Dedim kafamdaki seslerin dışarıya çıkmasını sağlayarak. "Evet, iki gün sonra uçağımız var."

"Neden iki gün sonraki?"

"Çünkü, iki gün içinde Jimmy ve diğerleri ilk iki tatili deneyimleyecekler."

"İyide neden biz yokuzki?" Kafamdaki soruları bir an olsun bile durmadan sıralıyordum ve Karl'da sabırla cevaplıyordu.

"İlk tatilde bize yer yok, ikincisinde de kaldıkları otelde katlar yetmiyordu. Bu yüzden üçüncü olan tatilde biz olacağız. Başka bir sorun kaldımı?"

Kafamı salladım.

"Emin misin?"

Yine kafamı salladım.

Difficulties Make You Maturate | Karl JacobsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin