AYAYYAYYAYYAYAYY DELİRİCEM 2k olmaya çok az kaldıııııı Seveyom hepinizi muck <3 iyi okumalarrrr
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eve girdiğimde neler olduğunu kafamda canlandırdım. Kapıyı kapattım ve kapıya sırtımı yaslayarak elimi dudaklarıma götürdüm. Kapının soğukluğunu sırtımda hissederken umursamaz bir şekilde işaret ve orta parmağımı dudaklarımda gezdirdim. "Rüya, değil mi?" Diye seslice düşündüm. "Karl beni öpmüş olamaz... Değil mi?"
Evet Helen, kesinlikle rüyadasın ve bu yüzden Nick seni aradı ve sen onunla konuştun.
Yüzümde ister istemez oluşan o sırıtışı hissettiğim de boşta olan elimi kalbime götürdüm. Her seferinde bu kadar hızlı atmak zorunda değilsin, seni lanet olası. Yüzümdeki sırıtış büyük bir gülümsemeye dönüştüğünde yüzümdeki sıcaklamayı hissettim. Tanrım, gerçekten yaşandı değil mi? Telefonumdan gelen bildirim ile telefonumu çantamdan çıkardım ve kimden olduğuna baktım.
karljacobs
Fazla kızardın sanki :)
Yazdığı şeyle birlikte daha fazla kızardım. Tanrım.
Biri beklenmedik bir şekilde seni öpse sende kızarırsın
Hayır. Ben sadece sevdiğim kadına karşı kızarırım
Dediğiyle gözlerim büyüdü. Bir dakika... Bana sevdiğim kadın mı demişti o?
Bana mı dedin?
Evet :)
Yazdığıyla gözlerim daha fazla büyüdü ve kızarırken telefonu koltuğa fırlattım. Tanrım... Karl'ın sevdiği kadının ben olduğumu bana dediklerinden anlamıştım, fakat bana aniden 'sevdiğim kadın' diye hitap etmesi beni bir tık şoka uğratmıştı. Ayakkabılarımı çıkarıp yana koydum. Koltuğa gittim. Telefonumu aldım ve mesaj yazdım.
Ben duş alıp yatacağım. Yarın bir video çekimi varmı?
Hayır yok. İstediğin kadar dinlenebilirsin. İstersen bir kahve içmeye gidebiliriz? Tabii istersen
Teklifini biraz düşündüm. Uzun zamandır böyle bir şey yapmamıştım. Uzun zaman dediğim, bir kaç hafta önce Glorie ve Olivia ile birlikte gitmiştik. O zamandan beri kahve içmeye çıkmamıştım.
Olabilir. Saat kaçta?
Öğleden sonra üç ya da dört uygun mu?
Tabii. Her neyse, yarın görüşürüz Karl~
Görüşürüz
Biraz bekledim. Daha sonrasında bir mesaj yazmaya başladı. Merakla beklerken yüzümde aptalca bir gülümsemenin oluşmasını sağlayan o kelimeyi mesaj olarak bana attı.
Güzelim :)
Gülümsedikten sonra elimi kalbime koydum. Bir tane mesaj ile kalbimin deli gibi çarpmasını sağlayabiliyordu. Ya da mesaja uğraşmak yerine sadece gözlerimin içine bakıp gülümsemesi yetiyordu. Her saniye, her mavilerinde kaybolduğumda kalbimin hızlanmasını sağlıyordu. Telefonumu alıp odama çıktım. Kıyafetlerimi hazırlayıp yatağımın üzerine koydum ve duşa girdim. Ilık bir duşun ardından odamdan bornozumla çıktım. Saçlarımı tarayıp kuruttum ve üzerime kıyafetlerimi giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Difficulties Make You Maturate | Karl Jacobs
Fanfic'Karl Jacobs'da 3. Sıradayızzzz~ <3 ❤️ ------ "Sen ciddi misin!" Arkadaşlarımla iddaalaşarak gönderdiğim Mr.Beast videosu başvurusu onaylanmıştı ve bunu hiç ummuyordum. Gözlerimin yanlış görmediğini belirlemek için neredeyse 3 defa gözden geçirdiğim...