Karl'la bir birimize bakıyorduk. Hayır ya, korkumuzun sebebi bu olamazdı. O kadar korktuğumuz şeyin bu olduğuna inanamayarak birbirimize bakmaya devam ettik. Merdivenlerin korkuluğundan aşağı bakınca geçen gölgenin, kırılan bardakların ve en önemlisi eve hırsız mı girdi acaba diye düşündüren şey karşımızdaydı.
"Miyav!" beyazlar içindeki kediye baktık aynı anda. Korkumuzun nedeninin sadece bu beyaz ve masmavi gözleri ile bize bakan bu kedi olması çok gülünç bir durumdu. Rahatladığım için elimi kalbime götürdüm ve tuttuğumu fark etmediğim nefesimi verdim. Karl kedinin yanına gidip onu tuttu ve havaya kaldırdı. Pofuduk olan kedi Karl onu havaya kaldırınca normal tatlılığından daha da tatlı görünmüştü. "Ödümüzü kopardın!" diye hafifçe bağırdı Karl kediye. Bunu demesiyle bende kahkahalara boğuldum. Kahkahamı duyan Karl, bana döndü kediyi kucağına alıp. Bana bakmaya devam ediyordu. Ben ise elimi ağzıma götürüp gülmeye devam ettim. "Nasıl girmiş ki içeri?" diye sordu Karl.
Gülmem durmuştu ve bende sorusuna cevap vermiştim. "Cam açık baksana, belli ki oradan girmiş. Havada serin gibi zaten. Üşümüş, ya da acıktığı için girmiş olabilir." Dedim adeta bir dedektif edasıyla. Karl kediye baktı yüzünde oluşturduğu tatlı bir ifadeyle. "Sence," dedi ve tekrardan bana döndü. Gözlerimiz kenetlendiğinde kalbimdeki hareketlenmeyi hissetmemek elde değildi, hatta yok saymak imkansızdı. "Onu sahiplenelim mi?" Sorduğu soruya karşı ona inanamaz bir ifadeyle baktım. Hayatımda en çok istediğim şeylerden biri bir kedimin olmasıydı.
"Olur, ben kedilere bayılırım zaten." dedim yüzümde oluşan gülümseme ile birlikte. Onun yüzünde de bir gülümseme oluştu. Gülünce çok tatlı oluyordu. İçimi ısıtıyordu, korkularım yok oluyordu. Hayatımın tüm sönmüş ve karanlığın ele geçirdiği yerleri tekrardan renklendirmekle yükümlüydü sanki. Onları tekrardan aydınlatmakta ve benim mutluluğumu sağlamakla yükümlüydü. "Helen," dedi bana bakmaya devam ederek. "Evet?"
"Sen hep gül, gülünce yüzünde çiçekler açıyor gibi oluyor." Dediği şeyle kalp atışlarım nerdeyse normal ritmine girecekken düzelmeyip bu sefer daha farklı atmaya başladı. Yüzümün kızardığını hissediyordum. "B-ben yatmaya gidiyorum. Sende yat yarın zinde olalım." Dedim konuyu değiştirmek istercesine. Hafiften güldükten sonra "Tamam anne." dedi biraz çocuksu bir sesle. Dediği şeyle kıkırdadıktan sonra kucağında kedi ile beraber merdivene yöneldi. Beraber merdivenden çıktıktan sonra birbirimize iyi geceler diledikten sonra odalara geçtik. Yatağıma geçip üzerine oturdum ve elimi kalbime götürüp derin derin nefesler aldım. Yatağın içine girdim ve yatağın içinde rahat bir pozisyon aldıktan sonra uykuya daldım.
- Sabah -
Sabah o kadar rahat bir şekilde uyandım ki, hayatımda en son bu şekilde uyandığım zaman, lisede Tarih sınavımın çok iyi geçtiği günün ertesi günüydü. Yatağımın içinde esnedikten sonra yavaşça gözlerimi araladım ve etrafıma bakınıp dün gece neler olduğunu hatırladım. O kedi, kedi yüzünden aklımızda dolaşan onlarca düşünce ve Karl'ın yüzümü kızartan iltifatı... Hatırladıkça yüzüm gülmeye başlıyordu. Yatağımda doğruldum ve çoraplarımı giyip terliklerimi giydim. Odamdan çıkıp kattaki ortak banyolardan birine -ekip kalabalık olduğu için tek banyo olduğu zaman kesinlikle kaos yaşanırdı- girdim ve elimi yüzümü yıkadıktan sonra kuruladım, ardından banyodan çıktım. Merdivenlerden aşağı indim ve boş olan salona göz gezdirdim. Karl salonda değildi. Merdivenlerden geri yukarı çıktım ve yan tarafta Karl'ın adı yazılı olan odaya baktım ve bir elimle kapının kulpunu tutarken boşta olan elimle de kapıyı sessizce tıklattım. Ses gelmediğini fark edince de yavaş ve sessizce kapıyı açıp yarattığım boşluğa doğru kafamı uzatıp Karl'a baktım. Karl, dün gece beraber sahiplenme kararı aldığımız kediye sarılmıştı. Kedi gayet rahatından ödüm vermiyordu. Karl'la birlikte o kadar tatlı duruyorlardı ki, az daha bende aralarına katılıp uyuya kalacaktım. Yüzümde istemsizce oluşan gülümseme ile beraber odadan çıktım ve kapıyı yavaşça kapatıp merdivenlerden aşağı indim. Salona indikten sonra mutfak tezgahına gittim ve kahvaltı için kolları sıvadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Difficulties Make You Maturate | Karl Jacobs
Fanfic'Karl Jacobs'da 3. Sıradayızzzz~ <3 ❤️ ------ "Sen ciddi misin!" Arkadaşlarımla iddaalaşarak gönderdiğim Mr.Beast videosu başvurusu onaylanmıştı ve bunu hiç ummuyordum. Gözlerimin yanlış görmediğini belirlemek için neredeyse 3 defa gözden geçirdiğim...