Gözlerim yanlışmı görüyordu yoksa Karl bana takip isteğimi atmıştı? Bir süre sonrada bir mesajda beraberinde bir şoku getirmişti.
@Karljacobs
Nasılsın?
Kalp atışlarımı hissedemiyordum. Kalbim durmuş olmalıydı. Ellerim titriyor, kalbim normal ritimine girmiyordu. Ellerimi ve şuanki halimi umursamadan cevap verdim.
İyiyim.
Sen?Geldin mi evine?
Düşünceli olması tebessüm etmeme neden olmuştu.
Evet, geldiğim gibi kendimi duşa attım.
Çok terlemiştim...Hahahaha
Biliyorum.
Tüm yarışma boyunca terlediğinden bahsedip durdun.Bekle. Bana dikkat mi etmişti o?
Bakıyorumda, bana pek bir ilgilisin.
Bu yaşandı. Bunu yazdım. Hatta şuanda bir şey daha yaşanıyordu.
Karl Thomas Jacobs'la yazışıyordum.
Bunu yaşadığıma inanamıyordum.Yarın video yayınlanacak.
Bakmayı unutma.Unutmam, bildirimler açık.
Neyse, yemek yemem gerek. Sonra görüşürüz!
Beklemeliydi, çünki soracağım bazı sorular vardı.
Bekle!
Bir sorum var.Sorabilirsin.
Instagram hesabımı nereden buldun?
Yazıyordu. Yazmalıydı. Yazacaktı. Ben her sorduğum sorunun cevabını alırdım. Yazmaya başlayalı bir dakika olmuştu bile ama hala cevap alamamıştım. Sonunda mesaj gelmişti.
Sır.
O kadar beklemenin sonucu sadece yazacağı bir kelime üç harften ibaretti. Sır. Sırmış. Sadece şuradan aldım, şu kişi yardım etti, kolay oldu dedikten sonra zeki bir şekilde Instagram hesabımı nasıl bulduğunu anlatması yetebilirdi fakat o, daha gizemli olmayı seçip bana bu cevabı verdi.
Sır.
İllada meraklandıracağım diyorsun yani?
Yazdıktan sonra sadece görüldü attı ve bıraktı. Yazma ihtiyacı hissetmemiş gibiydi. Meraklanmıştım. Merakımı giderebileceğim tek şey kızlarla doğacak olan dedikoduydu. Instagram'dan çıkıp WhatsApp'a girdim ve kızlarla olan grubun profil fotoğrafına baktım. Üçgen şeklinde durmuştuk. Üçgenin en üst köşesinde ben vardım. Sağ alt köşesi Glorie'e aitti, kalan köşede Olivia'nın köşesiydi. Bu kadar yılın nasıl geçtiğini anlamak gerçekten güçtü. Saat öğleden sonra beşti. İkiside derse gömülü olmalıydılar.
Yinede gruba girip mesaj attım.
Yaşıyorum.
Yaşamayı başardım.Evet. Bunu yazdım. Çünki böyle anlaşıyorduk. Şaşırtıcı şekilde Olivia'dan mesaj geldi.
Olivia: Oha, öldün sanmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Difficulties Make You Maturate | Karl Jacobs
Fanfiction'Karl Jacobs'da 3. Sıradayızzzz~ <3 ❤️ ------ "Sen ciddi misin!" Arkadaşlarımla iddaalaşarak gönderdiğim Mr.Beast videosu başvurusu onaylanmıştı ve bunu hiç ummuyordum. Gözlerimin yanlış görmediğini belirlemek için neredeyse 3 defa gözden geçirdiğim...