Hepimiz titremeye başlamıştık. Sonumuz böyle mi olacaktı? Bir anda çıtlama sesi duydum. Sesi duyduğum anda gözlerim seğirdi. Afallayarak bir kaç adım geriledim. Burak bunu fark ederek hemen ellerini belime sararak düşmemi engelledi. O an Burak'la göz göze geldik ve bana bir bakis attı. O bakısin anlamı iyimisin? Demekti. Bende aynı şekilde ona iyiyim sorun yok diye bir bakış attım.
Güçlü durmalıydım, özelliklede şimdi. Burak ellerini belimden çektiğinde tekrardan gözlerim kapıya kaydı. İçimden bir ses çok ama çok kötü şeyler olacağını söylüyordu. Umarım bu sefer içimdeki o ses yanılır. Hepimiz donup kalmıştık kimse bir şey yapmıyordu, yapamıyordu. Kapı en sonunda kırıldı ve yere yapıştı.
Kapının arkasında duran yaratıgı görmem birkaç dakika sürdü. Kendine bir hedef belirliyordu. Bize doğru saldırıya geçtiğinde yaratığın hedefinin Asya olduğunu anladım. Asya hala şokun etkisinde olduğu için donup kalmıştı. Ne kadar Asya'yı sevmesemde onun ölmesine izin veremezdim.
Onu ölüme sürükleyemezdim. Hemen sol çaprazımda duran çöp kovasını elime aldım. Yaratık Asya'nın üstüne tam atlayacakken hızlıca çöp kovasını Asya'nın ve yaratığın arasına yerleştirip yaratıgın çöp kovasına girmasini sağladım ardındanda hemen çöp kovasının kapağını kapattım. Herkes ağzı bir metre açıp bir şekilde her hareketimi izliyorlardı.
Asya "İ-iklim!" Dedi zar zor. Elimle sessiz ol işareti yapıp susmasını istedim. Burada kalamazdık artık. Sınıflara bakmaya başladım en sonunda gözüm bir sınıfa takıldı. 8/G sınıfı. Herkesin dikkatini üzerime çektiğimde 8/G sınıfını baş parmağımla işaret ettim. Herkes kafasıyla onayladıktan sonra yavaş yavaş sınıfa doğru ilerlemeye başladık.
Hepimiz parmak uçlarımızla ilerleyerek sınıfa girmeyi başardık. Ancak bir kişi hariç, o Efe'idi. Efe en arkamızda ilerliyordu. Hepimiz sınıfa girdik ama Efe'de tam girecektiki elindeki su şişesi bir anda yere düştü. Bu yaratıkların harekete geçmesine yol açacak kadar sesliydi. Gece bana dönerek sıçtık bakışı attı.
Efe panikleyerek koşarak sınıfa girmeye çalıştı. Ancak yaratık çoktan onu yakalamıştı. Yaratık bir anda Efe'nin koluna atladı. Kolunda bir süre yuvarlaklar çizerken Efe hareket etmemek için zar zor duruyordu. Yaratık bir süreden sonra Efe'nin kolundan inip koridorun diğer ucuna doğru ilerlemeye başladı. Efe bunu fırsat bilerek hemen sınıfa girip kapıyı kapattı. Yaşadıgı şok yüzünden derin derin nefesler alırken kapının önüne çöktü. Selim Efe'nin yanına gidip onu yerden kaldırdı.
Selim "iyimisin, az önce ne oldu öyle ya?" Dedi.
"Yaratık bana dokunurken bi' acayip oldum, iğrenç bir histi sanki bütün negatif enerjileri bana yüklüyordu." Dün yaratık bana nasıl bir hissiyat verdiyse Efe şuan bunu çok net açıklıyordu. Sanki çok cıvık bir şey sana dokunuyormuş gibi bir hissiyat bırakıyordu. Çıldırmak üzereydim.
Elif "arkadaşlar biz buraya geldikte ya yaratıklar tekrardan saldırırsa." Dedi ürkek bir sesle. O an aklıma izlediğim bir film sahnesi geldi. Aslında filmde değildik ama bu gerçeği değiştirmez. Yüzüme sinse bir bakis ekledim ve Gece'ye döndüm. "Gece şu seninle izlediğimiz filmi hatırlıyormusun?" Diye sordum. Gece biraz düşündükten sonra konuştu.
"Al of us are deadKafamı Gece ve Ege'nin olduğu yere doğru çe girdiğimde birlikte konuştuklarını gördüm. Gece'nin yüzünde mutlu bir gülümseme vardı. O mutlu olduğunda otomatik olarak bende mutlu oluyordum. Gece "burada tek başına ne yapıyormuş benim güzel tilkim?" Dedi yanıma oturarak. Gece'ye doğru yaklaştım ve sessizce "bakıyorumda iyi anlaşıyorsunuz." Dedim. Gece "doğru seçimi yapmışım diyelim." Dedi ve birbirimize bakarak gülmeye başladık. Gece "peki sizde nasıl durumlar?" Dedi. Hiç iyi değil onu anlamak neredeyse imkansızdı. Bir yandan iyi bir yandan kötü davranıyordu. Ama bu hayatta imkansız diye birşey yok. Bunu Yağmur,Gece ve ben adımız gibi ezberlemiştik. " ondan bahsetme bile." Dedim bir iç çekerek. Kafamı kaldırıp Burak'a baktığımda Ege ve Efe ile aralarında fısıldaşarak konuşuyorlardı. Ne konuşuyorlardı acaba? Off İklim ne diyorsun sen? Asya "İklim çok bakma istersen!" Dedi ayağa kalkarak. Ne demek istediğini anlamamıştım. "Neye?" Diyerek sordum. Asya "çocuğa yürümüyorsun koşuyorsun resmen!" Dedi bana doğru gelerek. Ayağa kalktım. Bu kendisini benimle karıştırdı herhalde. Bu hayatta yapacağım son şey bir erkeğin peşinden koşmaktı. "Böyle şeyler senin uzmanlık alanın canım..." Dedim. Asya "ya öylemi bir saattir Burak'ı gözlerinle süzen kimdi?" Diyerek haykırdı. Burak bana baka kaldı. Bahane bulmam gerekiyordu. Yanlış anlaşılmak istemiyordum yanlış anlaşılma değildi ama neyse. "Ne saçmalıyorsun be sen?" Dedim sinirli bir şekilde. Burak "İklim?" Dedi benden bir açıklama bekleyerek. "Burak ciddimisin? Lan beni siz tanıyorsunuz beni bir erkeğin peşinden koşarken kim gördü?" Dedim haykırarak. Gece "Burak ben şahidim onun zaten sevdiği bir çocuk var." Dedi. Gözlerimi pörtleterek Gece'ye baktım. Ne saçmalıyor bu kız? Burak kaşlarını çattı. Gece kızım bittin sen. Gece'yi alıp sınıfın önür ucuna götürdüm. "Gece ne diyorsun sen?"Dedim. Gece "kızım ne deseydim? Yanlış anlaşılacaktın!" Dedi bir anda. "Ama..." Ben lafımı bitirmeden Gece "hem bana teşekkür et Burak'ın suratını görmedinmi zoruna gitti kesin." Dedi gülümseyerek. Aslında haklıydı Gece bunu dediğinde yüzü kızardı resmen. Yağmur yanımıza geldi ve "kızlar çok dikkat çekiyorsunuz İklim "artık sevmiyorum de konuyu kapatalım. Tamam anlamında başımı salladım. Diğerlerinin yanına giderek "yanlış anlaşılma ben onu artık sevmiyorum eskide kaldı o." Gibi şeyler söyleyerek konuyu kapatmaya çalıştık. Neyseki bize inanarak konuyu kapattılar. Ancak bir sorun vardı Asya neden Burak'a bakmama bu kadar tepki verdi? Yoksa... yoksa odamı Burak'a aşık. Off neden ya? Ben kendi kendime düşünürken Elif bir anda bağırmaya başladı ve "Gece onu sevdiğimi biliyorsun!" Kimden bahsediyor bu? Gece "Elif doğru konuş!" Diyerek haykırdı. Neden kavga ediyor bunlar? Ayağa kalktım ve onların yanına gittim. Elif "ben ona aşıktım Gece ama sonra sen geldin ve seninle ilgilenmeye başladı!" Dedi gözleri dolmuştu. Elif ile eskiden çok yakın arkadaştık. Sonra Elif,Gece ve Yağmur ne zaman birinden hoşlansa oda o kişilerden hoşlanmaya başladı. Bir keresinde ben ilkokuldayken birinden hoşlanıyordum benim ona aşık olduğumu bildiği halde onunla sevgili olmuştu. Ancak biz sonradan barıştık. Ama Yağmur ve Gece ne zaman birine aşık olsa Elif'te o kişileri sevmeye başlıyordu bu sebepten ötürü sürekli kavga etmeye başladık ve arkadaşlığımızı bitirdik. Gece "yeter artık Elif senin bu huylarından bıktım." Diye bağırdı. O zaman anladım ki bahsettikleri kişi Ege'idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıyamet (Düzenleniyor)
Kinh dịİklim her zamanki gibi okuluna gider. Tam sınava başlayacakken bir anda deprem olur ve bazıları telaşla birbirlerini ezerek dışarı çıkmaya çalışırken , bazıları ise çök kapan tutun hareketini yaparak kendilerini korumaya çalışıyorlardı. İklim orad...