"YAĞIZIN ANLATIMIYLA "
Alarmım çalmıştı, sinirle kapattım.
Saat sabahın 6:00' sıydı. Üstümü giyinirken kapı çaldı. "Girin"
Hikmet Amca kapıdan başını çıkardı
"Babanız sizinle konuşmak istiyor."
Başımı salladım, Hikmet Amcanın peşimden ilerledim. Babamın çalışma odasına geldiğimde kapıyı tıkladım. "Gir" İçeriye girdim, ve babamın mavi gözleriyle göz göze geldim. "Yağız, sana görev vericem"
Kaşlarımı çattım."Ne görevi?"Babam hafif gülümsedi. "Bu gece birisini kaçırman gerekicek" Kaşlarımı çattım . "Kimi?" Dosya uzattı, hemen aldım. Bi adamdı, Ömer Zorlu kesin Babama borçları vardı. "Nerden bulcam bu adamı koca İstanbul' da"
Yine güldü artık sinirim bozulmaya başlamıştı. "Bugün yıldızlar adında pavyona gidicek ve sende adamı kaçırıp bana getiriceksin. " Başımı salladım, ve ordan çıktım. Odama geçtim ve Seline yazdım. "Yarın buluşalım mı?" Artık onu tanımak istiyordum. İlk başta bana tanışalım mı diye sorduğun reddetmememin sebebi sevgilim vardı.Onunla konuştuğum ilk günden beri sevgilim vardı gözlerimi ovalarken Telefonum titredi. "Yarın kursum var" Acaba tanışmamak için bahane mi arıyordu?"kurstan sonra? " Yazmasını bekledim. "Tamam"
Telefonu kapattım ve soğuk bir duşa girdim.***************
Doğukan dışarda bekliyordu telefonumu alıp çıktım. Arabaya bindiğimde. Doğukan arabayı çalıştırırken"Babanın bu kez sana verdiği görev ne?"Derin nefes çektim. "Adam kaçırcam" Başını hızlı bir şekilde bana çevirdi ve gözlerini dikti. "Bakma bana öyle, verdiği görevleri yerine getirmediğimde ne olduğunu sende biliyorsun" Arnını ovaladı. "Nasıl kaçırcaz" Doğukana döndüm. "Onu bende bilmiyorum"
*************
Arabadan indim ve babamın dediği pavyona geldim. Kapıdaki korumalar bize baktı içeri girerken kolunu uzattı"Kim gönderdi sizi"
Derin nefes çekerek"Sedat Sönmez kendisi Babam olur" Adamın gözleri fal taşı gibi açılmıştı. Neden herkes babamın ismini duyunca gözleri fal taşı gibi açılıyordu."Buyurun Efendim" İçeriye girdiğimde çok kalabalıktı. Dans edenler, sarhoş sarhoş dolaşanlar gözlerim adamı aradı Doğukan eliyle omzumu dürttü. "Şu adam değil mi?" Hemen gösterdiği yöne döndüm evet oydu nasıl kaçırcaktık. "Adamın burdan çıkmasını bekleyelim,""2-3 SAAT SONRA"
Adam hala buradaydı, kadınlarla konuşmaya bayılıyordu galiba saat gece yarısıydı, yanımıza garson geldi pek sevecen tipi vardı
"Bir şey içermisiniz" Tam cevap verecekken adam ayaklandı Doğukana dokundum ve kulağını fısıldadım. "Arabayı hazırla"
Başıyla onayladı, garsona döndüm.
"Sağ olun istemiyorum kalkıcam şimdi" Derdemez kalktım. Ve adamın peşinden ilerledim. Ara sokaklara girip diyordu, başını hafif bana çevirdi fark etmiş olacak ki koşmaya başladı. Peşinden koştum Bi sokaktan diğer sokağa giriyordu. En sonunda yakaladım ve yüzüne Bi yumruk indirdim anında bayıldı. Doğukan arabayla yanımıza geldiğinde adamı bagaja koyduk o sırada bağırış seslerini duydum."Bırak kolumu!" Bu ses, Selinin sesiydi hemen koştum. Doğukan arkamdan bağırıyordu. Parkın içinden geliyordu ses, parka doğru ilerledim Selini gördüm, 4-5 tane adam vardı birisi kolunu tutuyordu. Adama doğru koşarak ilerledim ve yüzüne yumruk indirdim. Selin şaşırmış olucaktır Bi adam daha geldiğinde ona kafa attım, Selinin sesini duydum
"Yağız senin burda ne işin var"
Sorusuna cevap vermedim, birisine daha yumruk indirdiğimde Doğukan da adama yumruk indirdi, adamlar kaçmaya başladılar. Seline döndüm yanında Bi kız daha vardı umursamadım. "İyi misin?"
Diye sordum şaşkın gözlerle bana bakmaya devam ediyordu.
" Sen bizimi takip ediyorsun?"
Hemen cevap verdim.
"Hayır" Daha şaşkın gözlerle bakmaya devam etti "Ne işin var o zaman burda" Ne demeliydim? babam tarafından adam kaçırmaya geldim. Senin bağırışlarını duydum mu demeliydim? "Öyle Doğukan la geziyorduk" Doğukan eliyle dürttü gitmemiz gerekiyordu, ama bana öyle masum gözlerle bakıyordu ki o an gitmek istemedim zaman dursun istemiştim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Karanlık Yüzü
RomanceBabası tarafından görev alan Yağız, istemeyerek bir adamı öldürmesi istenir, bir kıza aşık olur ama bilmiyorki öldürdüğü adamın kızıdır bu gizli görev para için miydi yoksa aşk mı?