5.Bölüm

37 8 3
                                    

Saat gece yarısına yaklaşmıştı. Annemle babamın gelmesini bekliyorduk. Annem oturma odasına girdiğinde elinde çay vardı. Masanın üstüne koyarken

"Selin, Babanın işleri uzamış gelemeyecekmiş"

Yine gelemiyeceğini söylemişti. Bu kez gerçekten gelicek sanmıştım.
Başımı salladım. Çayımdan bir yudum içtikten sonra ayağa kalktım.

"Nereye"

Yutkunarak,

" Odama gidiyorum, iyi geceler"

Odama girdim. Ağlamak istiyordum, yine gelicem diye yalan söylemişti, tam babamı 3 yıldır göremedim. Kendisi polis olduğu için işleri yoğun oluyumuş neden diğer polislerin işleri yoğun olmuyordu?
Tam bunu düşünürken telefonum titredi.
Telefonu alıp yorganın altına girdim.
Yağız yazmıştı,

"Yarın buluşalım mı? Tanışmış oluruz"

Benimle tanışmak istiyordu. Ama yarın kursum vardı.

"Yarın kursum var"

Direkt çevrimiçi oldu

"kurstan sonra"

Kısa Bi düşündükten sonra yazdım.

"Tamam. Nerede buluşalım"

"Ben yarın sana konum atıcam orda buluşuruz"

Derin nefes aldım.

"tamam."

Ji-woo ya yazdım

"Yarın geliyor musun?"

Ji-woo yazasıya telefonla uğraştım.
Evet yazdı. Mesaja tıkladım

"Evet geliyorum, şimdi dışarı çıkabilirmisin? "

Saat gece yarısını geçmişti bu saatte dışarıda ne yapıcaktık. Annem izin vermezdi. Gizlicene çıkabilirdim.

" Tamam bizim burda parka gel"

"tamam"

Üstüme kazak alıp, evden çıktım. Gece yarısı dışarı kim çıkardı?
Parkta Ji-woo'yu bekledim. Bankta otururken Bir el omzuma dokundu. Yerimden sıçradım, kafamı kaldırdığımda ji - woo'du
" Delimisin, korktum" Elim kalbime gitti. "Kusura bakma," Çok üzgün görünüyordu, ne oldu acaba"iyi misin, üzgün görünüyorsun" Derin nefes çekti. "Annemle Babam kavga ettiler" Gözlerimi kaldırıma diktim. Ji-woo'nun annesi ve babası hep kavga ederlerdi. " Anladım. Takma kafana" Kafasını bana çevirdi içten bir şekilde gülümsedi "Umursamıyorum artık" Sonra elleriyle oynamaya başladı. Ellerini tuttum. "Bugün bende kalmak istermisin?" Tam soruma cevap vericekken bize bakan sokak serselerini gördü. "Pişt baksanıza"
Sanırsam sarhoştular bize doğru geliyorlardı. Ne yapıcaktık Ji-woo korkmuş görünüyordu. "Bu güzel kızların gece gece ne işleri var burada" Ayağa kalktım " Ji-woo hadi gidelim" Ji-woo'nun kolundan tutup giderken, sert bir şekilde birisi kolumu tuttu. O kadar çok acıyordu ki kolum" Bırak kolumu!" Daha sert tuttu. "Bırakmazsam ne yaparsın?"
Dişlerimi sıkarak"Polis Çağ-"
Derken adamın yüzüne yumruk indi. Adam yere devrildi gözümü yana çevirdiğimde. Yağız buradaydı. Yanında Doğukan vardı. Bizimi takip ediyorlardı? "Yağız, S-Senin burda ne işin var" Soruma cevap vermedi şok olmuş bir şekilde Yağıza bakıyordum. Önüme geçmişti, Beni koruyordu..

Aşkın Karanlık YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin