"YAĞIZIN ANLATIŞIYLA"
Bugün geç kalmıştım. Tam 1 saattir Ceren'i hazırlanmasını bekliyordum Ceren'in babası, Ceren'e senle gelsin demişti. Normalde benim gelmesini kabul etmezdim. Üstüme parfüm sıktığında kapı çaldı.
"Kim?"
Kaşlarımı çatık kapıya baktığımda kapının kulpu aşağa indi ve kapı açıldı. Ceren' di, her zaman şık giyinmeye çalışmıştı. Ama bu sefer güzel olmuştu.
"Girebilir miyim?"
Başımı salladım. İçeriğe tam girdiğinde yatağın üstüne oturdu. Elleriyle oynamaya başladı.
"Selin gelicek mi?"
Daha ne kadar demiştim? Anlamamazlıktan geliyordu. Bunu biliyorum.
"Ceren daha kaç kere diyeceğim"
Başını salladı ve ayağa kalktı. Eğik başını kaldırdı.
"Tamam ben dışarıda bekliyorum"
Başımla onay verdiğimde yüzüme bakmadan odadan çıktı. Bende ceketimi alıp arkasından çıktım.
Merdivenlerden inerken önüme Babam çıktı. Her zaman ki gibi gülüyordu."Nereye gidiyorsunuz eğlenmeye mi?"
Sinirle Kaşlarımı çattım.
"Tamam, anladım hadi gidin"
Oflayarak arabaya doğru ilerledim.
Ceren arka koltukta oturmuş ellerini beline bağlamıştı. Fazla umursamadan arabayı çalıştırdım."Yağız"
Dikiz aynasından Ceren'e baktım.
"Efendim"
Gözlerimi kaçırdı.
"Sence hayatımızda Senlin olmasay-"
Hemen lafını kestim.
"Ceren, Bunun Selin'le alakası yok! Senin yüzünden biz ayrıldık"
Boğazını temizledi.
"Senden binlerce kez özür diledim. Ve ben öyle bişey yapmadım. Neden anlamıyorsun?"
Sinirle, "CEREN! Nasıl yanlış anlamış olabilirim? O Şerefsizle öpüşürken yakaladım seni ve Babama dua et o seni yanımda tutuyor. Lanet olsun ki bana inanmıyor. Yoksa yanımda bile duramazdın. Evimin sokağından bile geçemezdin!"
Benim kesin konuşmam onu ağlatmıştı. Umurumda değildi.
"Yağız kendisi dudaklarıma yapıştı"
Konuşmaya devam edicek ken elimle susturdum.
"Ceren yeter artık konuşmak istemiyorum. Kapat şu konuyu, biz diye birşey yok anla artık!"
Sessizce ağlamaya devam etti.
"10-15 Dakika Sonra"
Selin'in evine vardığımızda. Arabada bekledim.
"Yağız arasana geç kalıcaz"
Başımla onay verdiğimde cebimden telefonu çıkardım. Tam arıyacakken kapı açılma sesi duydum. Kafamı çevirdiğimde Selin'di dehşet vericiydi. Nutkum tutuldu, arabadan indiğimde gözlerimiz kesişti. Gözlüğümü çıkardığımda bana doğru adımlar attı. Masum gözlerle bana bakıyordu. Aramızda santimler kalmıştı. Öpmemek için kendimi zor tutuyordum, en sonunda dayanamadım arkamı dönüp kapıyı açtım. Hafif gülümsedi ve arabaya bindi. Ceren'i görünce şok şaşırcaktı.
Dememe kalmadı arabaya bindiğimde çatık kaşlarla bir Ceren'e bir Bana bakıyordu. Hiç bişey olmamış gibi arabayı çalıştırdım.
Arabada ölüm sessizliği vardı. Bir yola bir dikiz aynasına bakıyordu. Selin boğazını temizledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Karanlık Yüzü
RomanceBabası tarafından görev alan Yağız, istemeyerek bir adamı öldürmesi istenir, bir kıza aşık olur ama bilmiyorki öldürdüğü adamın kızıdır bu gizli görev para için miydi yoksa aşk mı?