"30 DAKİKA SONRA "
Bana gelicem diye yalan attığını düşünmeye başlamıştım. Yataktan kalktım çantamı omzuma yerleştirip odadan çıktım. Kendim tek başıma gidicektim artık geleceğini düşünmüyordum. Dış kapıyı açtığımda annemin sesini duydum.
"Selin gidiyormusun?"
Üstüme üşümeyim diye kazağımı aldığımda
"Evet. Anne gidiyorum"
Ayak seslerini duydum başımı çevirdim.
"Tamam kızım dikkatli ol"
Arnıma öpücük kondurduğunda bende yanağını öptüm.Dışarıya çıkıp kapıyı kapattığımda önümde siyah araba duruyordu, gözlerimi kısarak baktığımda araba'nın kapısı açıldı. İçerden Yağız inmişti, yüzümde aptalca bir gülümseme oluştu. Yanına doğru gittiğimde çok yakışıklıydı. İçinde beyaz gömlek 1-2 düğmesi açık altında kumaş bol pantolon vardı gömleğin üstünde herzamanki gibi deri ceket giymişti. Saçları dağınıktı ve gözlük takmıştı.
Gözlüğünü çıkarıp şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Adımlarım yavaşladığında aramızda 1 metre kalmıştı,şaşkın gözlerle hala bana bakıyordu. Topuklu ayakkabılarım uzun olmasına rağmen boyuna yetişemiyordum.Gözlerini bir kaç kez kırptı ve geriye adım attı,kaşlarım çatık bir şekilde Yağıza baktım. Arkasını dönüp araba'nın kapısını açtı , hafif gülümsedim
Neden konuşmadığını anlamamıştım. Yolcu koltuğuna oturduğumda Arkadan ses duydum. Başımı çevirdiğimde Ceren yanımızdaydı Şaşkın gözlerle bir Yağıza bir Ceren'e bakıyordum. Ne işi vardı bunun burada? Ceren'in üstünde kırmızı mini kısa elbise vardı göğüs dekoltesi çok güzeldi gri kolye takmıştı ve uzun gri parlak küpeler vardı her zaman ki gibi abartılı makyajı vardı. Merak ederek ayakkabılarına baktığımda benim Topuklu ayakkabılarımın kırmızı rengiydi çok şık ve güzeldiCeren bana baktığında hemen önüme dönüp arkama yaslandım. Derin nefes alıp verdim. Yağız neden Ceren'i getirmişti? Bilmiyordum, Yağıza döndüğümde arabayı çalıştırdı ve göz ucuyla bana baktı. Sonra gaza bastı, arabada ölüm sessizliği vardı, sessizliği bozmak için boğazımı temizledim.
"Yağız, Ji-woo beni bekliyorda evi bize yakın onuda alalım"
Yolun tarifini verdiğimde başını salladı. Dikiz aynasına baktığımda Cerenle gözlerimiz kesişti. Kaşlarım çatık şekilde Ceren'e bakıyordum. Gözlerini gözlerimden çektiğinde telefonuna baktı. Gözlerimi bende ayırdığımda Ji-woo'nun evine gelmiştik. Ji-woo şaşkın gözlerle arabaya baktığını gördüm. Minik minik arabaya yaklaşıp araba'nın kapısını açtığında daha da şaşırmış olucak ki camdan bana baktı bakışları Bu kızın burda ne işi var? Bakışlarıydı gözlerimi kırpıp dudaklarımı büktüğümde önüme döndüm. Ji-woo arabaya binip kapıyı kapattığında
"Herkese selam"
Başımı sallayıp gülümsedim. Ji-woo 'nun gözleri Ceren'e döndü."Merhaba"
Deyip elini uzattı. Ceren, Ji-woo' nun uzattığı eline bakıyordu. Yalandan gülümsediğinde elini tutup sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Karanlık Yüzü
RomanceBabası tarafından görev alan Yağız, istemeyerek bir adamı öldürmesi istenir, bir kıza aşık olur ama bilmiyorki öldürdüğü adamın kızıdır bu gizli görev para için miydi yoksa aşk mı?