"YAĞIZIN ANLATIŞIYLA"
Yoğun bir ağrıyla uyandığımda yatakta yatıyordum. Etrafa baktığımda kolumda serum vardı. Serumu kolumdan bir hışımla çektim. Canım acısada umursamamıştım. Odandan çıktığımda Doğukan buradaydı ve Ji-woo 'da yanındaydı. Yanlarına gittiğimde Doğukan göz ucuyla baktı.
"Selin nasıl? Hayatı tehlikeliyi atlattı mı?"
Cevap vermedi gözleri yere odaklandı. Tam o an doktor içeriden çıktığında hızlı adımlarla yanına gittim.
"Selin nasıl?"
Elinde dosya vardı. İçini karıştırdı sonra gözleri bana döndü.
"Hayatı tehlikeyi atlattı."
Derin nefes verdiğimde bütün gerginlik üstümden gitmişti.
"Hatta bir kaç saat sonra uyanmasını düşünüyoruz"
Daha çok sevindiğimde Doğukan'a döndüm. Bana gülerek bakıyordu yanına gidip sıkıca sarıldım. Doktora döndüğümde, Başımı salladım. Karşılık verip gittiğinde oturaklardan birine oturdum. Doğukan'a yanıma oturdu.
"Arda" dediğinde hemen döndüm. Bana bakmıyordu yere bakıyordu.
"Buldun mu? O piçi"
Başını salladı.
"Daha bulamadım"
Oflayarak döndüğümde, avuçlarımın içine baktım hala Selin'in kanları vardı. Başımı tekrar çevirdiğimde Ceren geliyordu.
"Niye geldi bu?"
Doğukan'da, Ceren'e baktı.
"Bilmiyorum"
Tam karşımda dikildiğinde elinde çanta vardı.
"Sana kıyafet getirdim."
Başımı salladım.
"Sağol"
Elinden almadım. Almıyacağımı anlamış olucak ki çantayı yere koydu.
"Durumu Nasıl? Annesi'nin ve Babası 'nın haberi var mı?"
Başımı salladığımda Ji-woo söze atladı.
"Durumu iyi, Annesi' ne birşeyler uydurdum."
Ji-woo'ya baktığımda bize nefret bakışları gönderiyordu. Ceren bunu anlamıştı.
"Bizde öyle bakmayı kes, biz hiç birşey yapmadık"
Ji-woo güldü.
"Partiye ilk geldiğimizde yüzünüzdeki endişe, Birşeyler biliyorsunuz ama söylemiyorsunuz Selin'in kim vurduğunuda biliyorsunuz"
Ceren konuşucak'ken sözü devraldım. Ve yalana başvurdum.
"Ji-woo, partide'ki endişemiz bu konuyla alakası yoktu. Ve Selin'i kim vurdu bilmiyorum ama onu bulucam."
Ji-woo bir kaç saniye bana baktıktan sonra gözlerini üzerimden çekip yere odaklandı.
"1-2 SAAT SONRA"
Ceren gitmişti, Ji-woo uyuyordu, Doğukan ise yanımda oturuyordu. Tam o sırada içeriden Doktor çıktı.
Yerimden bir hıcımla kalkıp doktorun yanına gittim."Durumu Nasıl?"
Doktor güldü.
"Hastamız uyandı, şimdi Yoğun bakıma alıcağız."
Sevinmiştim. Yüzümdeki mutlulukla doktora sarıldım. Oda bana sarıldı
"Teşekkür ederim"
Başını sallayıp çıktığında arkasından Selin çıktı. Hafif gözleri açıktı teni solmuştu. Heryerinde iğne yaraları vardı. Sedyeden ağrı elini tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Karanlık Yüzü
RomanceBabası tarafından görev alan Yağız, istemeyerek bir adamı öldürmesi istenir, bir kıza aşık olur ama bilmiyorki öldürdüğü adamın kızıdır bu gizli görev para için miydi yoksa aşk mı?