10. Bölüm

20 7 3
                                    

Ceren bana dik dik bakıyordu. Telefonuma geri baktığımda aramayı sessize aldım. Gözlerimi cerene çevirdiğimde  büyük Bir sinirle bana bakıyordu. Telefonum tekrar çaldı. Tam sessize alıcakken Ceren bana dokundu.
"Sevgilimle aranda ne var?" hala sevgilim diyordu. Dişlerimi sıktım.
"Yağızla sevgili değilsin ve aramızda ne varsa seni ilgilendirmez." bana göz devirdi yola bakarak  dudaklarını ıslattı. "Yağız seni kandırıyor.  Seni kullanıyor biz onula sevgiliyiz." Başını salladım cerene dik dik baktım. "Peki, seninle sevgiliyse neden başka Bi kızla ilişki kursun ki?" şok olmuş olucak ki bana baktı ve hafif güldü. "Benden sana tavsiye, Yağızın dediklerini pek ciddiye alma"  ve yanımdan kalktı ve  cereni bekleyen Bi kaç kız vardı onların yanına oturdu. Belkide  yAğızla konuşmamam için yalan söylüyordu, şakaklarımı ovaladım ve yolu izledim. Bir durak kalmıştı inmeme  telefonum tekrar çaldı. Yağız yine arıyordu boğazımı temizledim ve açtım.

"Selin, neden açmadın." cerene baktığımda bana dik dik bakıyordu ve yanındaki kızlarda. Hafif bağırarak şöyle dedim.

"YAĞIZ! Beni mi merak ettin?" umarım duymuşlardır. Cerene baktığımda kaşları çatık sinirle bana bakıyordu.

"Selin neden bağırıyorsun"

"Bağırdım mı?"

"Evet, Sağır oldum şuan" hafif güldüm. Kursa varmıştım. Otobüsten indiğimde cerende arkamdan inmişti. Omzumun üstünden onlara bakıyordum. Benimi takip ediyordu.
Yağızla konuştuğumu unuttum

"Selin" demesiyle irkildim."Efendim" arkama tekrar döndüğümde gitmişlerdi rahatlamıştım. Derin nefes verdim.
"Yağız benim kapatmam lazım."
"Neden?" kursa girdiğimde hafif öksürdüm. "Kursa geldim"
"Hm, bugün seni almamı istermisin?" tam cevap vericekken cerenle karşılaştım odamı bu kursa geliyordu. Hafif içimde ürperti oldu yine yağızın sesiyle yerimden sıçradım.
"Selin" hafif Bi gülümsedim. Yine sesimi duyurmaya çalıştım.
"Tamam YAĞIZ!  Beni alırsın,"

"Tamam o zaman görüşürüz"

"Görüşürüzz" Telefonu kapattım ve sınıfa girdim.

                    ***************

Kurstan çıktım  ve  Yağızı bekledim. Etrafa bakınırken Ceren yanıma geldi. Yüzünde yine samimiyetsiz gülüşü vardı. "Kimi bekliyorsun?"
Boğazımı temizledim ve bende aynı şekilde samimiyetsiz bir şekilde güldüm. Tam cevap vericekken Yağız  kırmızı arabasıyla geldi. Cerene baktım yüzündeki  gülümseme silinmişti şaşkın gözlerle yağıza bakıyordu benim baktığımı görünce gülümsedi. Sonra yağıza baktığımda. Cerene dik dik bakıyordu. Sadece eski sevgilisiydi aralarında bişey olmuş gibiydi. Ceren Yağıza gülümsedi ve elini uzattı. "Merhaba Yağız" Bi Yağıza bakıyordum Bi Cerenin eline Yağız elini tutmadı. "Merhaba Ceren"  elini indirmişti. Cerene baktığımda yüzünde şeytani gülümseme vardı. "Bugün size yemeğe geliyoruz, ailem seninle tanışmak istiyor" elimdeki  çanta yere düşmüştü, Cerenin ailesi neden Yağızla tanışmak istesin ki  aklımdan çok kötü şeyler geçiyordu. Çantamı geri aldığımda Yağız kolumdan tuttu."Selin bu akşam sende gelmek istermisin yemeğe?" dona kalmıştım. Yağızın evine gidicektim. Ceren boğazını temizledi.
"Yalnız bu aile arasında olucak Bi yemek ve davetli değil." sinirle cerene baktım o kadar sinirlenmiştim ki Cerene inat ettim.
"Tamam gelirim" Yağız  gülümsedi gamzeleri vardı çok güzeldi. Gülümsemesini karşılık verdim. Ceren şaşkın ifadeyle bakıyordu. Yağız gözlerini benden ayırdı ve derin nefes verdi. "O zaman Görüşürüz" Yağız arabanın kapısını açtı gülümsedim ve yolcu koltuğuna bindim Ceren sinirle bakıyordu ellerini yumruk yapmıştı. Yağıza arabaya bindi  ve çalıştırdı gaza bastı. 5-10 dk hiç konuşmadık yolu izliyordum. Yağız hafif öksürdü ve bakışlarımı ona çevirdim.
"Nasılsın" cevap vermedim acaba cerenin dedikleri doğrumuydu. Beni kullanıyormuydu?
"Selin"  yerimden sıçradım.
"Efendim" Gözleri  Bi bana Bi yola bakıyordu.
"İyi misin"  Dışarıyı izlemeye devam ettim.
"Ceren benim hakkımda sana birşeyler mi söyledi"

Tam cevap vermek için  döndüğümde

"Bak  Selin eğer bir şeyler dediyse bilmem lazım  benim hakkımda kötü şeyler söylemiş olabilir" Yine cevap vermedim. Yağızı izliyordum yalana mı başvurmalıydım  bilmiyordum. Yolu izlemeye devam ettim kısa bir süre düşündüm ve yalan söyledim.
"Hayır, sadece benimle tanışmak istedi"
Başını salladı. Hafif gülümsedim.
"Nereye gidiyoruz?" gülümsedi. Soruma cevap vermedi. Dışarıyı izlemeyi devam ettim. Yaklaşık 10-15 dakika sonra  hiç kimsenin olmadığı deniz kenarına geldik  arabadan indiğimde denizin kokusunu içime çektim. Yağız yanıma geldi ve elimi tuttu ve çekiştirdi
"Yağız nereye gidiyoruz"
Denizin başına geldiğimizde beni kendine çekti bir eli belimde diğer eli  yanağımdaydı. Bir birimize çok yakındık burun burunaydık. Nefesi yüzüme çarpıyordu.
"Çok güzelsin biliyorsun değil mi?"
Yanaklarım kızarmıştı. Gülümsedim. Tam beni öpücekken telefonum çaldı. Geri çekildiğim de içimden sövüyordum. . Annem arıyordu. Oflayarak açtım.
"Efendim Anne"
"SELİN! NEREDESİN"  çok sinirliydi bağırıyordu bir yandan da babamın annemi yumuşatmaya çalışıyordu. Yağıza baktığımda annemin sesini duymuştu gülüyordu hafif elimle vurdum.
"Anne otobüsü kaçırdım Bi kaç dakikaya oradayım"  nefes alış verişlerini duyuyordum. "Çabuk eve geliyorsun" yüzüme kapattı. Yağıza baktım.
"Gidelim mi?" Yağız gülüp sarıldı.
"Tamam gidelim" çok utanmıştım.
Arabaya bindik   ve  yola koyulduk.
Yağıza baktım.
"Yağız" bana dönüp baktı.
"Efendim"
" Sizin evinize gelicem de  ben bilmiyorum ki  evinin nerede olduğunu" Bana döndü ve gülümsedi.
" Ben alıcam seni"
Başımı salladım
"Saat kaçta?"
"21:00'da gelicem" başımı salladım ve dışarıyı izledim. Yaklaşık 5 - 10 dakika sonra eve geldiğimizde  tam arabadan inerken elimden tuttu ve beni kendisine çekti. Aramızda mesafeler kalmıştı
"Yağız ne yapı-" dudakları  dudaklarımı buldu Bi kaç saniye  öptü ve geri çekildi.
"Görüşürüz güzelim" Gülümsedim.
"Görüşürüz" arabadan indim ve el salladım  Yağız da  el salladı kapıyı tam tıklarken arkamı döndüm hala oradaydı elimle git  işareti yaptım. Gülümsedi ağzıyla birşeyler dedi ama anlamadım ve gitti. Kapıyı tıkladım kapıyı açan babam olmuştu.
"Kızım annen çok sinirli çaktırmadan  odana git" Babamın yanağına bir öpücük kondurdum ve içeriye girdim  koşarak odama gittim  kapıyı kapattım. Direk duşa girdim tam 1 saat duştan çıkmadım. O kadar çok yorulmuştum ki   yatağıma yattım ve alarm kurdum.

1-2 SAAT SONRA

alarmın sesiyle uyandım, saate baktım 20 :00'dı yataktan kalktım  yüzümü yıkadım ve saçlarımı düzleştirdim  yeni internetten sipariş ettiğim ve bana asla olmaz dediğim elbiseyi giydim

alarmın sesiyle uyandım, saate baktım 20 :00'dı yataktan kalktım  yüzümü yıkadım ve saçlarımı düzleştirdim  yeni internetten sipariş ettiğim ve bana asla olmaz dediğim elbiseyi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok şaşırmıştım. Yakışmıştı  mutlu mutlu makyajımı yaptım ve yağızın beni almasını bekledim.

Aşkın Karanlık YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin