24. Bölüm

13 3 0
                                    

7 yaşımda Koltuğa oturmuş ellerimde oyuncaklarımla Babamın gelmesini bekliyordum. Annem yanıma geldiğinde gülümsüyordu.

"Çık bakalım dışarıya orda ne var"

Sevinçle yerimden kalktığımda uzanamadığım kapı kulpunu zar zor açtım. Yüzümdeki gülümseme genişledi karşımda babam polis kıyafetleri ile ve ellinde oyuncaklarla gülümsüyordu. Koşarak kucağına atladım. Sıkı sıkı sarıldım. Babam 3-4 yılda bir geliyordu. Ve özlem duygusunu çok iyi bilirim. Kucağından indiğimde oyuncaklara gözüm gitti. Peluş oyuncaklar almıştı. Eve girdiğimizde Babamın aldığı oyuncaklarla oynadık. Yüzümdeki mutluluk bir an olsun gitmiyordu.
Gülümsemem donuklaştığında babam bunu anlamıştı. "Ne oldu güzel kızım?" oyuncakları elimden bırakıp babama baktım.
"Baba birdaha beni bırakma"
Gülümsemesi silindi. Bana doğru yaklaşıp saçlarımı okşadı.
"Kızım ben seni hiç bırakırmıyım. Hep yanında olacağım" gülümsemem tekrar geri geldiğinde elimi yumruk yapıp havaya kaldırdım. "Babalar ölümsüz" Gülümseyerek elini benim gibi yumruk yapıp havaya kaldırdı.
"Baban ölümsüz hep yanında olacağım"

Ağacın arkasından izlemeye devam ettim. Nefes alamıyordum Babam daha yeni kovuştum ve sevdiğim adam tarafından öldürüldü. Evet "öldürdü" Arda'nın kardeşini öldürdü, ve benim babamı, minik adımlarla yanlarına doğru ilerledim.tam arkalarında durduğumda Ömer bana baktı. Yüzümde ki öfke, kin ve pişmanlık duygusu'nu görünce Yağıza baktı. Yağız ise bana doğru döndüğünde nutku tutuldu, vücudu kasıldı.

"Selin"

İğrenir gibi yüzüne baktım. Gözlerimden art arda yaşlar süzüldü.

"Bunu bana nasıl yaptın?"

Gerektiğinden fazla sakindim. Hemde çok inanamıyorum çünkü Babam ölümsüzdü buna inanmıştım. Bana doğru geldiğinde geriye adım attım.

"Selin açıklamama izin ver"

Herkese duyurmak istermiş gibi bağırdım.

"Sen bunu nasıl yaparsın? Seni sevdim ve sen benim babamı öldürdün. İğreniyorum senden nefret ediyorun"

Ellerimle Yağız'ı ittim. Yinede üstüme doğru yürüyordu. Geriye adım attığımda ellerimi tutmak istedi hızlıca geriye daha çok adım attım. Gözlerimdeki yaşlar durmuyordu.

"Yağız nasıl babamı öldürürsün? Ne istedin benden? Babam'dan ne istedin? Ne yaptım ben sana Yağız"

Başını olumsuz anlamda sarıldı.

"Selin isteyerek olmadı yemin ederim lütfen dinle beni"

Elimle susturdum.

"Arda'nın kardeşinide öldürdüğün isteyerek olmadı dedin. Sana inandım affettim seni. Seni çok sevmeme rağmen ve sen benim babamı öldürdün. Yağız, nefret ediyorum senden"

Ellerimi tekrar tutmak istediğinde elimle ittim. Heryerim titriyordu.

"Yağız, Babama daha yeni kavuşmuştum ve sen babamı elimden aldın."

Başını salladı. Konuşamıyordu.

"Sakın Yağız sakın birdaha adımı bile anma"

Gözleri gözlerime döndü. Korkarak baktı.

"Hayır Selin beni bırakma"

İşaret parmağımı kaldırdım.

"Karşıma sakın çıkma"Arkamı dönüp hızlı adımlarla ilerledim. Peşimden gelemezdi, gelmemeliydi. Soğuk hava yüzüme çarpıyordu ağlayarak koşuyordum. Babam ölemezdi. Sevdiğim adam bana bunu yapamazdı bu olmamalıydı. Biri rüya olduğunu söylesin. Daha yeni kovuştuğum babam ellerimden kayıp gitti. Koşarak eve vardığımda anneme nasıl söyleyecektim? Şuan söylememeliydim. Kapıyı tıkladığımda direkt açtı.

Aşkın Karanlık YüzüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin