Lucas
Teljesen elment az eszem az biztos. Ez a lány lesz a vesztem. Nem tudok neki nemet mondani, de magamnak is kár lenne hazudnom. Megakarom vele próbálni, felrobbannék ha mással látnám. Nem tudok neki ígérni semmit de amikor rá nézek...valami nem stimmel velem.
Vagy daganat nőtt a mellkasomban, vagy...dobogni kezdett a szívem. Tudtam, hogy mindvégig a mellemben volt, csak szüksége volt egy kis segítségre, hogy végre berúgja magát, mint egy motor. Megcsókolom Nina orrát majd simogatni kezdem ahol érem. Vágyom rá, akarom őt benne akarok lenni, de nem leszek erőszakos, ha ő nem akarja nem teszek semmit.-Luc, én nem is tudom, talán nem ezzel kellene indítanunk, hogy egyből egymásnak esünk. Ne haragudj! Én..
-Shh.. semmi baj, igazad van de ehhez értek, a beszélgetéshez vagy az ismerkedéshez kevésbé, de ahogy akarod nem kényszerítelek semmire.-mondom és közelebb húzom magamhoz. Egymással szemben fekszünk a kanapén, a kezem a derekán az övé az enyémen. Annyira jó illata van olyan nehéz megállni, hogy ne támadjam le egyből. Basszus!! Nem gondoltam én ezt át!
De ahogy megérzem a kezét a pólóm alatt akaratlanul és felnyögök!
-Mit csinálsz?-kérdezem és gyengéden megfogom a csuklóját.
Összevonta a szemöldökét és az arca lángvörösre gyúlt.
-Szeretnék hozzád érni! Azért mert nem akarok veled azonnal lefeküdni, attól még egy kicsit ismerkedhetnénk.-mosolyog rám.
-Azért ennél kicsivel többet kéne elárulnod, hogy ez mit jelent mert...
Aztán megérzem a kezét a farkamnál és már több kérdésem nincs is. Ahogy elkezdi kicsatolni az övem és szép lassan lehúzni a cipzárt, levegőt is alig merek venni. Oh istenem! Felkel és a térdemre ül, elkezdi lehúzni a a nadrágot és vele együtt a boxert is rólam, megemelem a csípőm, hogy segítsek neki. Látom ahogy elkerekedik a szeme a méretemtől, ez nevetésre késztet. Megfogom az arcát és azt mondom
-Ne érezd kényszernek, ha nem akarod nem kell, feküdhetünk itt csak egymás mellett vagy nézhetünk egy filmet is...
-Luc!
-Tessék?!
-Fogd be!!-Azután ami történik szavakba se tudom foglalni. Ahogy nekem esett és a szájába vett, egyszerre volt vad, nyers, gyengéd. Szopott, harapott, nyalt, csókolt.
-Ah..Ne.. hagyd ABBA!!!
Gyorsított a tempón a kezét is végighúzta párszor.
-Édes, e..elfogok menni!-próbáltam figyelmeztetni de nem hagyta abba. Az izmaim megfeszültek, majd elernyedtek.
Szentséges ég!!! Bassza meg!!! Ez maga volt a tökély, imádtam. Felhúztam magamhoz és megcsókoltam.
-Édesem, ez fantasztikus volt de most én jövök!-kacsintottam és már pördítettem is magam alá.
A teste megremegett ahogy megérintettem a hasát, majd a kezem feljebb csúszott egészen a melléig, basszus nincs is rajta melltartó. Eddig ez fel sem tűnt, ilyen balféket mint én, hogy nem vettem észre?
Ahogy a kezembe vettem a mellét ami se nem kicsi se nem nagy pont tökéletes számomra. A számba vettem előbb az egyiket kényeztettem aztán a másikat. Istenem amilyen hangokat kiad már attól eltudnék újra élvezni.
-Tetszik édes, folytassam?-kérdeztem, de már a nadrágot húztam le róla.
-I..igen ne hagyd abba!!!
-Nem terveztem.-kuncogtam majd falni kezdtem őt.
Annyira édes és nedves volt, ezt abba se tudom majd hagyni. Ahogy vonaglott alattam és nyögdécselt, ahogy a nevemet kiabálta mikor elélvezett, már akkor tudtam, hogy nekem végem van.
Azt nem tudom még, hogy jó értelemben vagy rosszban, de ezt az órát, percet semmire nem cserélném el, ebben az egyben biztos voltam.Magamhoz öleltem és átadtam magam a pillanatnak. Semmit nem tudok ígérni neki, de megpróbálom mert megakarom próbálni!!! Dúdolni kezdtem, ahogy a karjaim közt feküdt.
-Mi az a mit dúdolsz?-kérdezte
-Csak egy részlet egy pár gondolat még nincs kész!
-Nem baj el énekled?-csókot nyomott a nyakamra így próbálva hatni rám! Sikerült neki!Elvesztettem, merre van az előre
Így vissza felé indultam el
Más lettem, a tükör így ismer
Le nem törölhetem a múltamat
Megtanultál látni engem
Bármit látsz, el nem vakulsz
Mégis mindent megbocsátasz
Elfogadtál szótlanul
Ha megtanulnék látni egyszer
Két szemeddel élesen
Rájönnék miért vagyok magam
Megszeretni képtelen.-Luc ez gyönyörű! Remélem ha kész lesz elénekled nekem az egészet
-Megígérem!-majd csókot nyomtam a homlokára!Remélem be tudom tartani az ígéretem, bízok benne, hogy addig kitart mellettem! Vajon remélhetek ilyet?...
YOU ARE READING
Egy új élet reménye❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️
RomanceNina most költözött legjobb barátnőjével Bostonba, az anyukáját és nevelőapját hátra hagyva, hogy elvégezze a mester képzését (pszichológiából)! Nina 26 éves de elég csendes, visszahúzódó, magának való lány, akit világéletében a tanulás jobban érdek...