27.rész

911 29 1
                                    

-Nem vagyok terhes! Nyugodj meg!-magamat is próbálom nyugtatni azzal, hogy hangosan kimondom. Nem lehetek az!
-Én teljesen nyugodt vagyok édesem!-mi a fasz? Őt nem zavarná? Hiszen nem vagyunk együtt olyan régóta! Bár már az összeköltözést is pedzegette a minap de azért ez teljesen más lenne. Szerelmes vagyok Lucasba de ez elég komoly lépés lenne azért. Mi a fenének gondolok én még mindig erre? A legrosszabb, egyáltalán nem rémiszt meg a gondolat. Teljesen elment az eszem! Igen, csak ez lehet a magyarázat.
-Valami vírust összeszedtem, biztos vagyok benne.-kitartok emellett a lehetőség mellett.
-Rendben, de ha nem leszel jobban pár napon belül elmegyünk egy orvoshoz! És erről nem nyitok vitát!-bólintok kár lenne vele vitatkozni, elég makacs egy ember.
-Szeretném megköszönni még egyszer, hogy meghallgattad és segítettél Livnek.
-Érted tetted, fontos vagy nekem! Nagyon!-közelebb bújok és megölelem.
-Tudom és érzem! Viszont haza kell mennem lassan. Hétfőn lesz egy fontos vizsgám és szinte még semmit nem tanultam rá.-ahogy gondoltam nem tetszik neki az ötlet, hogy elmegyek de muszáj. Luc morog valamit magában, nem értem mit motyog.
-Nem tetszik az ötlet! Javaslok egy újat! Hazaviszlek, összepakolod ami kell, könyvek, füzetek, ruhák és visszajövünk hozzám. Megígérem hagylak tanulni, de veled akarok lenni!-nekem sincs sok kedvem elmenni de ha ebbe bele megyek abból nem lesz tanulás! Mérges lesz ha nemet mondok tudom de tényleg tanulnom kell!
-Ne haragudj, de ha visszajövök abból a tanulásból semmi se lesz! Ezt te is tudod!-tudja, hogy igazam van mégis látom az arcán, ahogy megsértődik. Elengedi a derekam és elindul fel az emeletre. Egyetlen szót nem szól. Most ez komoly? Ahh nem hiszem el, hogy tudja így bevágni a durcát. Lassan rosszabb mint egy lány.
Elindulok utána az emeletre de ahogy felérek az utolsó lépcsőfokon is megtorpanok. Luc az ágyon ül és az arcát a kezébe temeti. Olyan elesettnek tűnik. A fenébe az egésszel, itt akarok lenni vele. A tanulással majd lesz valahogy. Oda lépek hozzá megérintem a vállát de nem néz rám.
-Luc! Nézz rám!-nem történik semmi, mint aki nem hallotta mire kérem. Hangosan felsóhajtok, mire elkapja a derekam és magához húz. A fejét a hasamnak nyomja, majd olyan halkan szólal meg alig hallom amit mond.
-Sajnálom! Csak azt akartam, hogy velem legyél, tudom önzőség de önző vagyok, mit tehetnék?-elmosolyodom bár ő nem látja, még mindig az arcát a hasamon tartja.
-Gyere vigyél haza, a te opciód jobban tetszik.-hirtelen felemeli a fejét és rám néz.-De egy feltétellel. Hagysz tanulni is!-bólint és rám mosolyog. Lehajolok megcsókolom, a nyelve forró és édes. Nem, nem, nem, most nem ez a rész fog következni. Elhúzódom mert ha nem teszem sose fogunk elindulni.
Elindulok a fürdő felé de még mielőtt bemennék hallom ahogy kacag. Ő is tudja mért menekültem el, ez engem is megmosolyogtat. Most már biztos vagyok, hogy ez a férfi lesz a vesztem.

Lassan egy hét eltelik mióta Liv itt volt Lucnál. Nem sokat tudok, alig beszéltünk. Felkereste az ügyvédet aki elvállalta az ügyet csakis Luc miatt. Pár nappal ezelőtt Thomas (Liv exe) megkapta a hivatalos levelet is. Kérvényeztek egy távoltartási végzést de a bíró még nem hagyta jóvá. Jelenleg többet nem tudok az ügyről. Liv és a fia a szüleinél vannak biztonságban.
Szerencsére én is jól vagyok nem kellett orvoshoz menni megszűnt a hányinger, tudtam, hogy valami kis vírus az egész. Bár azóta kávét nem ittam ami furcsa mert anélkül nem tudtam elképzelni a reggelemet, viszont most simán meg vagyok nélküle is. Még mindig Lucnal vagyok csak egy-egy tiszta ruháért meg könyvért megyek haza.
Ma vissza megyek végre dolgozni, már hiányzott. Luc előbb bement mert az apja telefonált, hogy kellene a segítsége. Majd ott bent találkozunk. A cipőmet húzom mikor pittyen a telefonom. Mosolyogva nyitom meg az üzeneteket, biztos Luc az! De amint megnyitom lefagy a mosoly az arcomról. Mi a picsa?!

Ismeretlen: Kislány jobb lesz ha vigyázol magadra! Rossz emberrel húztatok ujjat!

Megfagy az ereimben a vér. Valaki megfenyegetett? De ki a fene lehet és mit akar tőlem?

Egy új élet reménye❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ