16.rész

1K 31 0
                                    

Lucas

Teljesen le vagyok döbbenve attól amit az előbb olvastam. Annyira szép dalszöveget írt, de nem értem mért titkolja vagy szégyelli? Látom rajta, hogy nem akar róla beszélni és én ezt tiszteletben tartom, egyenlőre!

Ahogy a karomban tartom most valami megmozdul bennem. Olyan mintha a szívem újra magára talált volna mellette. Nem akarom megbántani és azon leszek, hogy ez így is maradjon, de tartok tőle valamit úgyis elrontok. Annyira elcseszettnek érzem magam, tudom jobb lenne neki nélkülem, de a tegnapi este után képtelen vagyok elengedi. Önző vagyok, egy seggfej de szükségem van erre a nőre. Mellette nyugodt vagyok és úgy érzem képes lennék bízni benne. Ő nem Liv, határozottan nem az. A francba is utalom, hogy ilyen lettem, most először bánom azt akivé váltam.

-Mi jár abban a kis buksidban? Nagyon elmerengtél!-a hangja ránt vissza a gondolataimból! Képtelen vagyok most erről beszélni és mindent elrontani az én nyomasztó aggályaimmal. Közelebb húzom, rámosolygok és a füléhez hajolok.
-Rajtad és a tegnap estén. Mi máson?! Gyere fürödjünk meg!-meg fogom a kezét és a fürdő felé húzom.
-Várj Luc! Haza kell mennem, este dolgozok!-igaza van, de képtelen vagyok most elengedni!
-Előbb fürdünk aztán megbeszéljük!-határozott vagyok és ebből most nem engedek!
Megnyitom a csapot, majd Nina felé fordulok és egy gyors mozdulattal megszabadulok a pólótól amit visel. Bár imádom, hogy az én ruhám van rajta de meztelenül még jobban tetszik. Megfogom a kezét segítek beszállni a kádba, majd én is levetkőzök és beülök mögé. A derekára teszem a kezem és közelebb húzom magamhoz. A fejét a vállamra dönti, elég bensőséges ez és sosem voltam ilyen bújós kis pöcs, de ez most tetszik, határozottan tetszik. Fogom a szivacsot és mosdatni kezdem. Nem terveztem romantikázni vele, magamat se értem, de azon kapom magam, hogy halkan énekelni kezdek.

Én reméltem, hogy elkerülsz engem
De ugyanoda botlottál,
És belém kapaszkodtál a csendben,
Pedig itt a poklod vár,
Én nem az vagyok akinek látszom,
De nem is vagyok játékos,
A szerelem neked a festővászon,
De az én lapom árnyékos,
Én sokszor terveztem már otthont.
De elvesztettem egy ponton, nem bízom többé már.

Én tudom soha nem vagyok józan,
És tudom, hogy ez nem a Te hibád,
Eltakarom a szívem előled,
Nem akarom, hogy te is beleláss,
Én tudom, hogy ez téged is untat,
Ilyen emberből volt vagy már száz,
De belementél pedig te is tudtad,
Hogy ennél kicsit komolyabbra vágysz.

De nem fáj, a sebek is elmúlnak,
Mar, bár lehet, hogy ez lassú lesz,
Mert fiatalon jobban fáj.

Nekem is fiatalon tört el a szívem,
Pedig tényleg jó voltam,
És remélted, hogy kijön, amit itt bent,
Már régebben elfojtottam,
És hogyha majd az exeimet kérded,
Ők azt mondják, hogy rossz voltam,
Én csak jövök és kirabolom a szíved,
Mert a sajtom már eldobtam.

Megőrjít ez a lány, olyan dolgokat teszek ami nem vall rám, ez egyszerre tesz boldoggá és rémiszt meg!
Felém fordul könnyes a szeme, nem vagyok a szavak embere de szerettem volna ha tudja milyen érzések kavarognak bennem. Megérinti az arcom és tudom mit lát. Gyenge vagyok fáj a múltam, utálom aki lettem, gyötrődök, kételkedek magamban, benne, mindenkiben. Bassza meg!!
Elfordítom a fejem nem akarom, hogy ezt lássa. De ő máshogy dönt, megfordul és a két keze közé fogja az arcom és megcsókol.
-Újra bízni fogsz, hallod?-mormolja a számba. Az ölembe mászik, amitől egyből kemény leszek. Nem akartam leteperni, de bassza meg szükségem van rá, érezni akarom őt!
-Kívánlak édesem!-mondom és még közelebb húzom magamhoz.
-Mire vársz még? Itt vagyok!-felnyögök és a kezemet a fenekére teszem, hogy megtudjam emelni, aztán megállok a mozdulatban.
-Nincs nálam óvszer! A francba! Gyere menjünk a hálóba!- már éppen mozdulnék, de a keze nem enged. Megfogja a farkam és magára húzza. Mindketten hangosan felnyögünk, ez csodálatos érzés de felelőtlen. Látja rajtam az aggodalmat, ezért gyorsan válaszol.
-Spirálom van és nem voltam ezer éve rajtad kívül senkivel. Én megbízok benned, hogy te is tiszta vagy!-bólintok.
-Előtted, több hónapja voltam valakivel és tiszta vagyok!-ő is bólint majd mozogni kezd rajtam.
A szájához hajolok és megcsókolom. A nyelvünk vad csatát vív egymással. Ő fel le mozog rajtam a saját gyönyörét hajszolja ami teljesen beindít. Annyira gyönyörű, kívánatos és jelenleg csak az enyém. Megfogom a csípőjét, segítek neki, még erősebben húzom magamra. Az orgazmus olyan erősen csap le mindkettőnkre, hogy alig térek magamhoz.

Órákkal később magam vagyok a lakásban. Nina hazament készülődni, hiszen este dolgozik. Ő teljesen megnyílt nekem és bízik bennem, amit szeretnék megköszönni neki. Ezért gyorsan írok a fiúknak, hogy este az utolsó számot neki akarom énekelni. Teljesen letaglóz a felismerés.

Újra boldog akarok lenni.....


Egy új élet reménye❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️Onde histórias criam vida. Descubra agora