A válaszomra vár de én csak az arcát nézem. Nem tudom leolvasni az érzelmeket róla. Most boldog vagy mérges? Én mit érzek? Örülök ennek a babának, bárhogy is alakul kettőnk között ez a dolog. Ez a kis élet amit magamban hordozók egy része belőle és belőlem.
Valamit mondanom kéne de nem jön ki hang a számon. Megszorítom a kezét ami még mindig a hasamon nyugszik. Majd olyan történik amit eddig csak filmeken vagy könyvekben láttam és olvastam. Lehajol, megsimogatja a kezemet majd énekelni kezd.
Csak egy életünk van az ég alatt,
Nekem, Életem, az már te vagy.
Mi fájt, mi szép és bármi jön:
Köszönöm, köszönöm!Mintha hazaérkeznék egy rossz nap után,
Közeledben máris jobb a világ.
A sors nekem szánt,
Nélküled már hogy is élhetnék tovább?Most mire játszik? Teljesen meg akar ríkatni? Ha igen akkor sikerült neki. Potyognak a könnyeim miközben simogatom a haját.
-Annyira szeretlek édesem! Köszönöm ezt a csodát neked. Esküszöm mindig vigyázni fogok rátok.-ebben nem kételkedem egy percig sem.
-Nagyon jó apa lesz belőled! Viszont most menjünk haza végre. Mit szólsz hozzá?-bólint és felemeli a fejét. Könnyes a szeme ami tele van érzelmekkel. Most már látom, boldog!
-Gyere menjünk! Előbb hozzád megyünk összepakolunk pár holmit a többit majd később áthozzuk!-szóval már költöztetni akar minket.
-Akkor ezt már eldöntötted? Egyedül? Nekem nincs beleszólásom?-imádom húzni az agyát. Látni kéne azt az arcot amit vág éppen. Nem bírom tovább elnevetem magam, olyan édes mikor durcás.
-Szóval csak szórakozik a kisasszony éppen. Csak érjünk haza megmutatom én neked milyen amikor Én szórakozom.
-Ez fenyegetés vagy ígéret?-közelebb hajol és a fülembe súgja a választ.
-Mindkettő édesem!Az életem nem is lehetne tökéletesebb. Egy hónap telt el mióta megtudtok, hogy gyerekünk lesz. Lucas még a széltől is óv minket, néha túlságosan is aggodalmas. De ezt kár lenne a szemére vetni, nem igaz?
Beköltöztem hozzá, imádom ezt a lakást és most már én is teljesen belaktam. Van pár dolog amin változtattam, Luc szó nélkül tűrte. A gyerekszobának még babonából nem álltunk neki. Meg amúgy se tudni még a baba nemét. Mindegy is mi lesz, fiú vagy lány csak az számít, hogy egészséges legyen.
Ma bemegyek a bárba végre, sajnos már nem dolgozok ott Luc megtiltotta, ki gondolta volna? De a mai nap különleges ma lépnek fel utoljára a fiúk. Legalábbis egyenlőre.
A Federov lemezkiadó szeretne szerződni velük egy kislemezre. Luc az elején nem igen akarta elvállalni a baba és miattam, hiszen New Yorkba kéne mennie. De ez nagy esély nem szabad egy ilyet elhalasztani, azt a pár hetet meg kibírjuk, bármikor megtudom látogatni.Neki állok készülődni, hiszen lassan indulnom kéne. A telefonom pittyen a zsebemben. Üzenetem érkezett Luctól.
Lucas: Hiányoztok! Hogy van az én kislányom? Szeretlek titeket nem sokára találkozunk ❤️
Valamiért a fejébe vette, hogy kislány lesz, ő érzi. Még várnunk kell sajnos, nem akarja megmutatni magát a baba. Sebaj a nevek már így is megvannak. Ha kisfiú lesz akkor Domenico lesz, ha kislány akkor pedig Summer.
A bárba belépve elfog a nosztalgia, hiányzik ez a hely. Szerettem itt dolgozni. Na meg a fiúk is hiányoznak. A pulthoz érve Noel egyből észrevesz, megölel és ad két puszit.
-Hé el a kezekkel! Ő csak az enyém! Szia édes, hogy vagytok?-Luc lehajol és megcsókol.
-Szia édes, minden a legnagyobb rendben. Mikor kezdtek?-hátra néz a válla felett, már vadul integetnek neki.
-Úgy néz ki most! Szeretlek! Most mennem kell.-gyors puszit nyom a számra és a hasamra, majd elindul a színpad felé.
Imádom ezt a férfit, nála jobbat kívánni se mertem volna.
Elkezd énekelni és teljesen lefagyok.Ha megfogod két kezem,
elmúlik a gond, s a félelem.
Te vagy mindenem, hisz nélküled
nem ér semmit az életem.Ez egy örökre szóló szerelem,
hát hidd el, nem élek nélküled.
Köszönöm, hogy vagy nekem
és boldoggá teszed az életem.
Az érzést, amit kaptam tőled,
megbecsülöm, hidd el kérlek.
Te vagy a jövőm, s te vagy a múltam.
Te vagy a levegőm, és te oltod a szomjam.
Te vagy a mindenem, hisz nélküled
nem ér semmit az életem.Szerelmünk záloga,
mit kaphatunk egy gyermek mosolya.
Messze már a fájdalom,
és jól tudom, hogy fentről vigyáznak ránk.Ez egy örökre szóló szerelem....
Amint véget ér a dal leugrik a színpadról és hozzám szalad. Letérdel elém és elővesz egy dobozkát a zsebéből.
-Annyira szeretlek Nina, megtisztelnél azzal, hogy hozzám jössz feleségül?-sírok, zokogok, tudom mondanom kéne valamit végre.
-IGEN, persze, hogy IGEN!
Egymás karjaiba borulunk, mindenki gratulál Noel, Vince, Luc apja.Felfoghatatlan ez az egész számomra. Ide jöttem Bostonba egy új remény ígéretében és mi lett a vége? Megtaláltam életem szerelmét....
💚VÉGE💜
Köszönöm ha velem tartottál és elolvastad ezt a könyvet.
A szerelem olykor nehéz és az út amin végig kell menni a boldogság miatt, rögös tud lenni. Annyit azért elárulok, néha MEGÉRI! ❤️
Remélem továbbra is velem maradsz!😉
YOU ARE READING
Egy új élet reménye❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️
RomanceNina most költözött legjobb barátnőjével Bostonba, az anyukáját és nevelőapját hátra hagyva, hogy elvégezze a mester képzését (pszichológiából)! Nina 26 éves de elég csendes, visszahúzódó, magának való lány, akit világéletében a tanulás jobban érdek...