21.rész

933 31 2
                                    

Ez csak egy rossz rémálom! Igen, biztos így van!
Luc szája valaki más száján? Mi a fene történik itt?

Megakartam lepni a pasimat, (bocsánat, a volt pasimat) hogy előbb haza jövök anyuéktól. De úgy látszik egyáltalán nem hiányolt, ahogy elnézem őket a raktár közepén. Ki a fene ez a csaj amúgy? Nem mintha érdekelne tőlem lehetne Mária Magdolna is akkor se tudja ezt kibeszélni.

Istenem, becsukom a szemem és őket látom. Ez kész téboly! Ő és egy másik nő?! Meg ahogy rám nézett azokkal a szemekkel mintha bánná amit tett! Pfff...jó vicc. Lebukott és én még védeni akarom? Teljesen elment az eszem! Látni se akarom többé! Mikor kirohantam a bárból, próbált megállítani de sikertelenül. Mit gondolt, megmagyarázza és minden szipi-szupi lesz? Lesz a francokat.
A legjobban az fáj, hogy ugyanazt tette velem, amit neki kellett átélnie és nem is egyszer! Nem értem mért csinálta? Azt hittem jól érzi magát velem. A szex is fantasztikus, a vallomások amiket dalban mondott el nekem mind hazugság volna? Összeköltözést akart, jó burkoltan, de célzást tett rá, nem igaz?
Mi történt ebben a másfél napban? Vagy csak játszadozott velem? Annyi kérdésem lenne felé! De NEM, miket gondolok nem beszélek vele soha többet.

A telefonom egyfolytában rezeg biztos ő hív, de leszarom! Semmi másra nem vágyom csak, hogy hazaérjek és összegömbölyödve sírjak. Remélem Molly otthon van, szükségem van rá!

Beérve a lakásba a legjobb barátnőm a kanapén ül és tévét néz. Majd felém fordítja a fejét, egyből odajön hozzám és átölel. Jól esik ez az ölelés most.
-Mi a baj Nina? Mért sírsz? Beszélj bassza meg! Megijesztesz!!-megfogom a kezét és a kanapéra húzom. Nem érzem, hogy a lábaim elbírnának, félek idő előtt csuklanék össze.
Mindent elmesélek Mollynak amit láttam! Ki van bukva! Remek! Akkor most már ketten vagyunk. Úgy saccolom talán pár percem van mielőtt Luc ideérne.
-Én kinyírom, csak jöjjön ide! Ennek elment az esze! Ilyet tesz VELED pont veled??? Most hogyan tovább? Felmondasz?-hát ez egy nagyon jó kérdés! Őszintén semmi kedvem látni a pofáját se neki, se az új nőcskéjének! Viszont a sulit beakarom fejezni és nagyon jó a fizetésem, amiből könnyen állom a tandíjat és a költségeimet.
-Nehéz kérdés! Tudod, hogy kell a pénz! Max addig maradok amíg nem találok valami mást!-Molly megfogja a kezem, rám néz majd megkérdezi.
-Tudod, hogy ide fog jönni mit akarsz mit tegyek? Mit mondjak neki?-de mielőtt válaszolnék, hangosan kopogni kezd az ajtón!
Hátra megyek a szobámhoz és közben halkan megjegyzem Mollynak, bármit tehet, mondhat csak ne engedje be! Nem akarok vele beszélni!

-Édesem! Nyisd ki az ajtót kérlek!
Hogy merészel még mindig így hívni, van bőr a képén!
Hallom ahogy Molly a reteszért nyúl, majd kattan a zár.
-Luc! Menj el! Nem akar veled beszélni, most biztos nem!
Ez az mond meg neki, zavard el a fenébe!
-Meg kell neki magyaráznom ezt az egészet! Liv csak úgy megjelent, elzavartam de követett a raktárba! Ő csókolt meg! Lefagytam, meglepődtem de még csak nem is viszonoztam.
LIV??? Ő volt Liv? Basszus ez most egyre rosszabb így!!
-Most tényleg el kéne menned! Mérges vagyok rád, megbántottad a legjobb barátnőm! Mire volt ez jó? Hmm?
Igen, menj el!!!!
-Hallottad amit mondtam az előbb?Nem én csókoltam meg!!! Nina tudom, hogy hallasz és hallottad minden szavam. Beszélni szeretnék veled! 5 percet adj, kérlek!
Csak 5 perc! Kíváncsi vagyok mit akar mondani! Lehet tényleg nem is ő akarta azt a csókot! Mi a rosseb ütött belém? Nem, nem, nem! Nem lehetek gyenge, nem érdekel mit akar rizsázni!
Nem mozdulok!!!
-Látod, ő nem akar veled beszélni! Menj el Luc! Ne akard, hogy a rendőröket hívjam!
Molly, azért ne ess túlzásba!
-Rendben, most elmegyek! De nem adom fel!!
Persze, hogy nem adja fel!

Komolyan is gondolta, hogy nem adja fel. Másnap is hívott és írt. Nem reagáltam.
Csütörtökön meg is jelent a lakásomon. Nem nyitottam ki az ajtót neki.
Beteget jelentettem a hétre, képtelen vagyok most bemenni.
Pénteken ugyanazokat a köröket lefutottuk, most se járt sikerrel.
Szombaton már kicsit jobban éreztem magam. Már nem sírtam állandóan, de még mindig rettentően hiányzott nekem. Ha jövő héten menni akarok dolgozni akkor muszáj beszélnem vele! De annyira nehéz.....
Kopognak, biztos Luc az ki más lenne. Túl kell esnem ezen, nagy levegőt veszek és kinyitom az ajtót.

Teljesen ledöbbenek, Liv áll az ajtóban....

Egy új élet reménye❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️Where stories live. Discover now