19.rész

952 28 0
                                    

Amikor elindultam Luctól még jó ötletnek tűnt, hogy gyalog jövök és nem kérem meg, hogy hozzon haza. Úgy terveztem beugrok a boltba egy-két apróságért. Viszont kezdek megrémülni, olyan mintha követnének bár senkit nem látok. Teljesen kezd elmenni az eszem? Na jó csak nyugi Nina, nincs itt senki! Azért a biztonság kedvéért fogok egy taxit és azzal megyek haza.

Otthon gyorsan elmegyek letusolni, majd fogom a táskám és összepakolok néhány holmit. Ha későn érek haza a munkából akkor ezzel már legalább nem kell foglalkoznom. Már csak azt kell kitalálnom mit mondok Lucasnak mért nem alszok ma nála. Igaz még nem is kérdezte meg, de az utóbbi napokból kiindulva úgyis ez lenne.

Egyre jobban kezdek hozzá ragaszkodni, minden percét élvezem a vele töltött időnek. Kezd megváltozni. Annyira édes ilyenkor, de ilyet mondani egy pasinak, hogy aranyos kész öngyilkosság lenne. Egy férfi se akarja ezt hallani, de ha így van?

Amikor az ablak előtt elmegyek kiráz a hideg. Mi a fene? Rossz érzésem van reggel óta tiszta paranoiás vagyok. Tiszta hülye vagyok. De amikor kinézek az ablakon a vér is meghűl az ereimben. Ugyanaz az autó mint Luc háza előtt? Nem, az nem lehet! Ez csak véletlen egybeesés. A fenébe jobban meg kellett volna néznem azt a kocsit magamnak. Próbálom ki találni ki lehet az, lehet csak valamelyik szomszéd. Igen, biztos csak a szomszéd. Leülök a kanapéra, el kell terelnem a gondolataimat, mert a végén még kitalálok valami őrültséget! Inkább úgy döntök írok egy üzenetet Lucnak!

Én: Szia! Hazaértem, tusoltam és össze is pakoltam holnapra! Este bejössz a bárba elköszönni majd? Csók😘

Sokáig nem kellett várnom a válaszra, szinte egyből jött is az üzenet.

Lucas: Persze, hogy bemegyek! De mért akarod, hogy este köszönjek el??

A fenébe, mért is akarom? Ja igen ma nem alszok ott. Hogy mondjam ezt el neki, kifog bukni.

Én: Talán ma inkább itthon kéne aludnom! Reggel korán indulok és valljuk be nem vagy a korán kelés híve😁

Lucas: Ki van ZÁRVA!!! Nálam alszol! Ha kell az összes ébresztőt beállítom itthon!

Valahogy éreztem, hogy ez lesz! A francba is, felesleges ellenkeznem és őszintén nem is akarok már.

Én: Rendben! Akkor ott alszom! De azt tudod, hogy lassan többet vagyok nálad, mint itthon?!

Lucas: Az se érdekelne ha minden nap itt lennél! Sőt...imádnám! 😃

Mi? Ez mit szívott? Csak viccel biztos! Ez azért még korai! Vagy nem? Ohh istenem azért anyu véleményét majd kikérem erről. Azért neki több tapasztalata van!

Én: Akkor este tali! Most megyek készülődni! Csók😘

Muszáj volt terelnem a témát, nem tudtam mit írjak neki vissza. Gyorsan összeütök valami kaját aztán irány a bár.

A mai este nem is annyira vészes. Van időm kicsit takarítani a pultban. Ami nem oda való mindent kiszórok! Cetlik, rossz toll, egy füzet! Várjunk csak ez milyen füzet? Kicsit már rongyos, látszik sokszor használták. Győz a kiváncsiságom, belelapozok!
Ohh...ez...Luc füzete!! Sokszor láttam már nála amint írogat bele, de még sose mutatta meg nekem pedig kértem már tőle egy párszor. Nem kéne megnézem, ugye??!! Nem, persze, hogy nem! Elrakom, ne is lássam! Ahogy telik az idő egyre jobban érdekel az a nyamvadt füzet. Ennyire nincs akarat erőm, hihetetlen!
"Csak egy kicsit belelesek, nem nagy ügy! Sose tudja meg!"

tele van szövegekkel, versekkel, gondolatokkal. Kész dalok is vannak itt. De van egy dalszöveg ami igazán megfogott. Még nincs kész és biztos vagyok, hogy Livnek szól. Kicsit elszomorít, de még is csak az élete része volt. Annyira dühít ez a nő, hogy tudta így átvágni? Az ilyen pasi nem ezt érdemli. Ki tudnám kaparni a szemét ha itt lenne előttem. Luc hangjára felkapom a fejem, gyorsan visszarakom a füzetet a helyére és köszönök a pasimnak. Jó ez kiejteni. A  PASIM! Mosolyogva megindulok felé, ő pedig nem habozik, egyből átölel és megcsókol.
-Szia szépségem!
-Szia! Egy kicsit korai vagy nem?-kérdezem és elindulok a pult felé.
-Hááát...beszéltem Noellel és azt mondta nincsenek sokan így elengednek előbb!-az a mosoly! Kész vagyok ettől a pasitól!
-Igazán? Biztos nem gond?-fordulok Noel felé.
-Dehogy! Menjetek csak! Érezzétek jól magatokat vagy egymást!-kuncog és megy is a dolgára.

Nekem aztán nem kell kétszer mondani! Egymásra mosolygunk Luccal és már megyek is a táskámért.....

Egy új élet reménye❕️B.E.F.E.J.E.Z.E.T.T.❕️Where stories live. Discover now